سئو منفی چیست و چگونه می توانیم با آن مقابله کنیم؟

۳ بازديد

seo منفی یا این که Negative بهینه سازی یکی‌از موضوعات مشاجره برانگیز و اساسی در دنیای اینترنت میباشد که به عنوان سئوی سیاه نیز شناخته می شود. seo منفی به تیم اقدامات و طریق‌های غیر اخلاقی اشاره داراست که بوسیله رقبا به خواسته تخریب درجه یک تارنما در ورقه حاصل موتورهای کاوش اعمال میگردند. اقداماتی همانند پیوند سازی‌های مخرب، هک کردن، اسکن و یا این که نشر آموزش سئو مشهد محتواهای انحصاری یک سایت، ایجاد کرد پروفایل‌های تقلبی در کانال‌های اجتماعی و یا این که از در میان بردن بک لینک و پیوند‌ها به عنوان مثال رایج‌ترین شیوه‌ های بهینه سازی منفی می باشند که در جهت هلاکت رده یک وبسایت در کاغذ نتیجه ها جستجوگرها اعمال می گردند. براین اساس بهینه سازی منفی یک خطر و ترساندن دور از شوخی برای وبسایت های دارای اعتبار به حساب می‌آید که عدم اعتنا به آن می تواند تاثیرات مخربی بر رده و اعتبار آن‌ها داشته باشد. در‌پی این نوشته‌ی‌علمی شما‌را با معنا ظریف بهینه سازی منفی و راهکارهای رویارویی آن با آشنا خوا‌هیم کرد.

برای اگاهی از سرویس ها بهینه سازی وبکده روی پیوند کلیک نمائید.

بهینه سازی منفی چیست؟
seo منفی یا این که seo سیاه به تاکتیک‌ها و استراتژی‌های غیر اخلاقی اشاره دارااست که بوسیله رقبا و با مقصود از میان بردن جایگاه و مقام یک تارنما و کاهش ترازو ترافیک طبیعی آن اعمال می گردند. طراحی تکنیک‌های سئوی منفی موجب هلاکت یک سایت میگردد و جایگاه آن را در برگه حاصل موتورهای کاوش به نحوه چشمگیری کاهش می دهد. وقتی که یک سایت با بکارگیری قواعد و مقررات اشکال متعدد بهینه سازی، درجه مناسب و مناسبی در حاصل کاوش بدست میاورد معمولا دقت رقبای متعددی را به خویش جلب می‌نماید. مطلقا همگی سایت‌ها، کار رقبای خویش را ذیل لحاظ دارا‌هستند و کوشش آنان را گزینه تحقیق قرار میدهند.

ولی ایراد اساسی هنگامی به وجود می آید که رقبا به عرصه رقابت ناجوانمردانه و غیر ماهر پا میگذارند و تصمیم میگیرند به مکان پیشرفت در عملکرد خویش، سایت حریف را نابود نمایند. استعمال از طریق های seo منفی و طراحی آن ها در یک تارنما با‌گاز به وسیله ربات‌های موتور کاوش شناسایی گردیده و موجب افت ناگهانی منزلت و از دست رفتن اعتبار آن برگه شود. در مراحل اعمال بهینه سازی منفی حریف آغاز کارایی می‌نماید تا با پیوند‌ها و اسپم‌های مخرب، شمارا از عرصه رقابت اکران در صفحه ها حاصل موتورهای کاوش کنار بزند و آن‌گاه با بکارگیری طرز‌های دیگر، وب سایت‌تان را در کل زمین بزند.



بهینه سازی منفی چه تاثیری بر یک سایت خواهد داشت؟
همان گونه که اشاره کردیم مهمترین پیامد طراحی seo منفی در یک وبسایت، تلف کردن اعتبار و رده آن کاغذ و بعد حذف تارنما از شیت نخستین حاصل کاوش گر میباشد. متاسفانه ربات‌های موتور جستجوی گوگل قبل از شما متوجه طراحی سئوی منفی در شیت‌تان می گردند و مبادرت به حذف شما از نتیجه ها کاوش خواهند کرد. انگیزه مهم این حذف و تنزل جایگاه این میباشد که ربات‌ها فکر‌می کنند که خویش شما جهت بهبود جایگاهتان مبادرت به به کارگیری از لینک و پیوند‌های اسپم کرده‌اید و تحت عنوان تنبیه، برگه را از حاصل کاوش حذف کرده و آن را تحت عنوان یک تارنما جعلی و خلاف‌کار در لحاظ می گیرد. اینک شما میمانید و یک وبسایت بی اعتبار که برای بالا وارد شدن آن در کاغذ نتیجه ها کاوش، مجال و هزینه متعددی صرف کرده‌اید.

«حصول جایگاه مناسب در موتورهای کاوش» و «ارتقاء ترازو بازدید روزمره» دو غرض اساسی آموزش سئو در مشهد یک تارنما میباشند که استخراج به آن ها فرآیندی بلند برهه زمانی و وقت گیر میباشد. ولی seo منفی یک شبه قادر است این دو توفیق مهمی که یک سایت برای استخراج به آنان سعی بخش اعظمی نموده است را به هلاکت بکشاند. خوشبختانه شیوه‌های بخش اعظمی برای پیشگیری از طراحی بهینه سازی منفی در یک وبسایت وجود دارا‌هستند که با دوراندیشی از آنان میتوانید وبسایت خویش را از این خطر بدون شوخی محفوظ نگه دارید. ولی چطور و چه طور؟
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.