چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

۶ بازديد

چرا می بایست تارنما خویش را بهینه سازی کنیم؟
بارها از التفات seo برای وبسایت کلام کرده‌ ایم. و دلایل متعددی برای آموزش سئو مشهد بهینه سازی کردن وب سایت به شما معرفی کردیم. درین نوشته‌علمی نیز می‌ خوا‌هیم ضمن بیان نکاتی در مورد seo، به شما بگوییم چرا می بایست وبسایت خویش را بهینه سازی نمایید. تا در بیزنس اینترنتی خویش پیروز گردید. شما نیز چنانچه قصد دارید بازخوردهای مثبتی از تجارت خویش اخذ نمائید قرائت این نوشته‌علمی به درد شما خواهد خورد. پس با بلاگ طهران سرور یار باشید.

6 استدلال برای seo کردن تارنما
دلایل متعددی برای seo کردن یا این که سئو وبسایت وجود داراست. با این هم اکنون ما عملکرد کردیم 6 تا از اساسی‌ ترین آن‌ ها را برای شما که می‌ خواهید در بیزنس اینترنتی خویش پیروز گردید درین نوشته‌علمی آورده ایم.

1- در سکو‌ های بالای گوگل باشید
سوای هیچ صحبت و حریفی، گوگل امپراطور دنیای موتورهای کاوش میباشد. تا جایی که در صورتیکه حرفی از موتور کاوش زده گردد کل ذهن‌ ها به سمت گوگل خواهد رفت. مبنی بر واپسین آمارها حدود ۹۷ درصد از نتیجه ها جستجوهای کل عالم از روش این موتور کاوش به دست می‌ آید. الگوریتم‌ های گوگل برای سئو وب سایت در طی سال جاری‌ ها توسعه و گسترش‌های متعددی نموده است. و شما در صورتیکه میخواهید در درجه‌های بالای گوگل باشید می بایست بر روی seo تارنما خویش به صورت مداوم و همیشگی عمل نمائید. درضمن دقت متعددی به همه این الگوریتم نیز داشته باشید.

2- مشتریان غرض را جذب فرمائید
بسته به حوزه عمل و دستیابی و کاری که دارید، با مشتریان متعددی راجع به خواهید بود. ولی فقط بعضی از آن‌ ها به سرویس ها یا این که کالاهای شما نیاز خواهند داشت و شمارا دنبال می‌ نمایند. برای رابطه به چنگ آوردن با این تیم از مشتریان غرض می‌ توانید بهینه سازی خویش را تقویت نمایید و مشتریان غرض بیشتری را جذب نمایید.



3- از رقبای خویش پیشی بگیرید
در هر استحصال و کاری چه به طور سنتی و چه به طور الکترونیک، رقبای شما نیز حاضرند. یکی‌از مزیت‌ های تجارت و کسب و کار آنلاین همین میباشد که می‌ توانید به آسانی و با رعایت برخی از نکات، از رقبای خویش سبقت بگیرید و گوی توفیق را از آن‌ ها بربایید. یکی وسیع ترین راهکارها برای این شغل، به کار گیری اصولی از بهینه سازی و الگوریتم های گوگل میباشد.

4- فروش خویش را یک سری موازی نمایید
شمایی که وارد بیزنس آنلاین گردیده‌ اید بدون‌شک به‌دنبال دستیابی فایده و درآمد بلند برهه زمانی یا این که کوتاه بازه می باشید. زمانی که بهینه سازی وبسایت خویش را تقویت می‌ نمائید و در جایگاه‌ های بالای گوگل قرار می‌ گیرید با یقین در معرض رویت کرد اشخاص بیشتری خواهید بود. که ممکن میباشد به متاع یا این که سرویس ها شما نیاز داشته باشند. به‌این شکل می‌ت وانید فروش بیشتر و بهتری را در هدف ها بلند یا این که کوتاه زمان خویش دنبال نمایید.

5- هزینه‌ ی کمتر نسبت به تبلیغات
به هرحال بهینه سازی هم هزینه‌ هایی برای تارنما شما به همدم خواهد داشت. البته سطح این هزینه‌ ها بسیار کمتر از تبلیغات و بها‌ های سرسام آور آن میباشد. همینطور بازدهی بهینه سازی در بلند زمان خوب از تبلیغاتی میباشد که در کوتاه برهه زمانی سودی به شما می‌ رسانند. تبلیغات می دانی ممکن میباشد بازدهی قابل قبولی به یار و همدم نداشته باشند. ولی تردید نکنید که بهینه سازی درآمد متعددی برای تارنما شما به ارمغان خواهد آورد.



6- با بهینه سازی مارک سازی نمائید
بعداز اینکه بیزنس خویش را فعال سازی کردید، برای وب سایت خویش نام گزینش کردید، برای آن لوگو پیاده سازی کردید و… وهله آن میباشد که خویش را به عموم معرفی فرمائید. تا آن‌ ها از وجود مارک شما باخبر شوند و در شکل نیاز به آموزش سئو در مشهد تولیدات یا این که سرویس ها شما به وبسایت شما محرمانه بزنند. یکی شایسته ترین و موثرترین شیوه‌ ها برای مارک سازی در بیزنس اینترنتی به کارگیری از بهینه سازی میباشد. براین اساس می‌توانید بیزنس خویش را صرفا با seo اصولی تبدیل به یک مارک دوست داستنی فرمایید.
۰ ۰

کلمه کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی را چطور پیدا کنیم؟

۳ بازديد

چرا فراگیری یافتن شایسته ترین کلمه ها کلیدی؟ به لهجه بی آلایش بخاطره اینکه آموزش سئو در مشهد در صورتی‌که استیناف واژه کلیدی به صحت اعمال بشه شما فهم و شعور قابل قبولی از استفاده کننده خویش رسیدید و این یعنی دقیقا میدونید چهت نیل کاربر به متاع یا این که سرویس شما در گوگل چی کاوش میکند.

درواقع میشه اظهار‌کرد او‌لین فاز استارت بهینه سازی روی یک پروژه همین بازرسی واژه کلیدی میباشد اینکه دقیقا بدونید برای چه مواقعی می خواهید مقصود گذاری نمایید.

از همین جهت چه عالی که برای مراحل استیناف کلمه و واژه کلیدی خودتون شایسته ترین لغت ها رو بدست بیارید و وبسایت رو هدفمند خیس به کاربر خویش برسونید

واژه کلیدی چیست؟
چه طور شایسته ترین لغات کلیدی رو پیدا کنیم؟
برای یافتن شایسته ترین لغات کلیدی بایستی چندتا پرسش از خودتون بپرسید سوالاتی که میتونه روئت کرد بهتری از کاربر به شما بده چندتا براتون نمونه می‌زنم مثل:

مخاطبین یا این که مشتریان اینجانب کیا هستن؟ (پرسونای مشتری)

استفاده کننده زمانی نیاز به اینجانب داشته باشه تو گوگل چی سرچ میکنه؟

چندین نفر درباره اون سرچ میکنند؟

کاربر برای جستن جوابش نیاز به متن داره یا این که کلیپ؟ یا این که شایدم پادکست کدوم؟

کاربر یا این که مشتری به طور فصلی در‌پی اینجانب میگرده؟ مثل هودی و…

مخاطبین خرید میکنند یا این که دنبال داده ها و اشکال آن می باشند؟

مخاطبین اینجانب به چه محدوده جغرافیایی محصور میشه؟ (شهر خودم، مرز و بوم یا این که فی مابین الملل)

سوالهای بالا چند از سوالاتی می‌باشد که میتونه برای یافت کردن شایسته ترین لغت ها به شما یاری کنه و خب صد در صد که‌این سوالهای میتونه بیشتر بشه یا این که حتی نسبت به تجارت شما فردی سازی بشه

بریم سراغ یادگرفتن ویدیویی:

لغت ها مرتبط گوگل برای یافتن شایسته ترین لغات کلیدی
شما میتونی از لغات پیشنهادی خویش گوگل هم به کار گیری فرمایید!

از جمله میگم یک واژه کلیدی رو گزینش می‌کنید و اون رو باطن گوگل سرچ می کنی کافیه یک اسپیس بزنی تا پیشنهادات دیگر گوگل هم ملاحظه کنی

یا این که به عنوان مثال به زیر ورقه برید اونجا از Related ها براتون اکران داده میشه و میتوان بیان کرد شاید بهتون یاری کنه.

اینحا برات ویدئو یافتن شایسته ترین واژه کلیدی رو از تغییر‌و تحول سرچ کنسول میزارم:

لغات Long Tail رو فراموش نکنی!
تلاش کن از لغت ها لانگ تیل هم به کار گیری کنی درواقع توی پژوهش واژه و کلمه کلیدی خودتون به غیر از به کارگیری از عبارات کلی از Long Tail ها به کارگیری فرمایید

Long Tail ها چی هستن؟
میخوام برات با یک نمونه توضیح بدم ما الان دو عدد واژه و کلمه داریم یکی‌از (خرید مانتو) و دیگری (خرید مانتو منحصر به فرد زمستان) فک کنم همین الان هم تفاوتش رو متوجه شدید

واژه اولین ما همون کلمه ها کلی است شاید با خودتون بگید سرچ خیلی بالایی آموزش سئو مشهد هم داره و عالیه ولی تمامی افرادی که سرچ زدن قصد خرید دارا‌هستند؟

البته در لانگ تیل دومین مسئله فرق میکند و کاربر دقیقا میتونه چی میخواد و بهش برسه و اینجاست که شما غرض اون استفاده کننده میتونی باشی. استفاده کننده با سرچ لانگ تیل درصد خرید خیلی بالاتری داره

پس درواقع میشه اعلام کرد به کارگیری از Long Tail ها سبب میشه حتی فروش شما هم ارتقا پیدا کنه زیرا دقیقا کاربر غرض رو به وبسایت خودتون هدایت می کنید
درباره لانگ تیل ها فهمیدیم توی ویدئو پایین درباره واژه و کلمه کلیدی دانه سخن کردم برات:
استفاد از ابزارها برای سنجش مرتبه
ما میتونیم از ابزارها به طور تقریبی درجه واژه کلیدی مدنظر خودمون رو پیش گویی بزنیم و از همین جهت شایسته ترین واژه کلیدی رو پیدا کنیم

که درون ویدئو پایین فراگیری با ابزار KWFinder براتون گذاشتم
عده بندی:
خب یادگرفتیم برای یافتن شایسته ترین مطالعه کلمه و واژه کلیدی از چه شیوه هایی و چه ابزاری میشه استفاده نمود و به هیچ وجه چرا یافت کردن شایسته ترین واژه و کلمه کلیدی اساسی میباشد ولی در‌صورتی‌که دوست داشتی بهینه سازی وب سایت خودتم تحلیل کنی میتونی نوشته‌ی علمی تحلیل کردن بهینه سازی تارنما هم به کارگیری کنی.
۰ ۰

هدف جستجو و سئو - راهنمای سریع

۵ بازديد

search intent یا این که مقصود کاوش موضوعی میباشد که به جذب کاربر به وبسایت شما و ارتقاء آموزش سئو در مشهد مرتبه بندی وبسایت شما مربوط می گردد. وقتی که مرتبه بالاتری در گوگل استحصال میکنید، اشخاص بیشتری را به طرف تارنما خویش می‌کشانید و این سبب به فروش بیشتر و رجوع دوباره بازدیدکنندگان میشود. ولی نکته‌ای اینجا وجود دارااست و آن اینکه برای جذب کاربر به سمت اینترنت‌وب سایت خویش، بایستی محتوای خویش را برای لغت ها مطلوب با صرفه فرمایید.

یعنی برای ارتقا شانس مرتبه‌بندی وب سایت، متقاعد کردن استفاده کننده برای خرید مال، عضو شدن در روزنامه یا این که حتی رجوع به اینترنت‌تارنما خویش، می بایست مقصود جستجوی او‌را در حیث بگیرید. در‌این نوشته‌ی علمی با معنی search intent یا این که غرض کاوش و باصرفه‌سازی محتوا مبتنی بر با غرض جستجوی مخاطب آشنا می‌شویم.



Search intent چیست؟
غرض مخاطب از سرچ ، به عبارتی «چرایی» پشت عبارت‌های جستجوی مخاطب در موتور کاوش میباشد. به عبارتی دلیلی که استفاده کننده جستجوی خاصی را جاری ساختن می دهد. پشت هر کاوش دلیلی پنهان و هر مخاطب در‌پی پاسخی می شود. ممکن میباشد در ادامه راهکار یک مورد باشد یا این که بخواهد از اینترنت‌وبسایت خاصی بازدید نماید یا این که هدفش گزینش و خرید مال باشد. اکثری از این جستجوها بخشی از هجرت مخاطب آنلاین می‌باشند که ممکن میباشد فرآیند متفاوتی داشته باشند.

در طی امسال‌ها گوگل همت کرد تا الگوریتم‌های خویش را بهبود بخشد و بتواند مقصود جستجوی یوزرها را خوب شناسایی نماید. گوگل صفحاتی را درجه‌بندی می‌نماید که با اعتنا به عبارت جستجوی استفاده کننده و مقصود جستجوی پشت آن عبارت، شایسته ترین سود ممکن برای وی باشند. به همین ادله بایستی مطمئن گردید که پست یا این که ورقه شما با غرض جستجوی مخاطبان شما تماما منطبق داشته باشد.



بیشتر بدانید: seo وب سایت شرکتی - مهمترین نکات 2022



اثر Search intent بر بهینه سازی چیست؟
مهم ترین دلایل اثر غرض استفاده کننده از سرچ بر سئوی یک ورقه عبارت میباشد از:

عنایت گوگل به مقصود جستجوی مخاطب
یکی مهم‌ترین هدف ها گوگل ارضای مقصود جستجوی استفاده کننده میباشد. این ترازو اعتنا گوگل به Search intent منجر میشود این آیتم یک کدام از مهم ترین هدف ها seo باشد. هنگامی که مخاطب عبارتی را کاوش می‌نماید و داده ها نامربوطی به وی ارائه میگردد، سیگنالی به گوگل ارسال می‌نماید که میگوید مطالب ارائه گردیده با مقصود استفاده کننده هم خوانی ندارد.

به عنوان مثال، در‌صورتی‌که کاربری «به چه شکل یک اینترنت‌وبسایت بسازیم» را کاوش نماید و تعداد متعددی از صفحه ها متاع برای پلتفرم‌های CMS و وب سایت‌های میزبانی به وی نشانه داده خواهد شد، مطلقا سوای اینکه روی لینکی کلیک نماید، عبارت جستجوی دیگری را آزمون می‌نماید.

ارتقا ترازو دسترسی (Reach) به محتوا را در روند قیف
هنگامی که قصد دارید حصول و کاری تولید فرمایید و یک استراتژی بازاریابی محتوای برنده برای آن تعیین فرمایید، search intent یا این که غرض کاوش بیشتر از مدام مداقه پیدا می‌نماید. در واقع این قضیه بایستی نیروی محرکه‌ ایجاد محتوا و کیفیت ساخت آن باشد. هرچه محتوای شما برای هدف ها جستجوی متفاوت خاص‌خیس و مرتبط‌خیس باشد، در روند گوناگون قیف بازاریابی به یوزرها بیشتری دسترسی پیدا می کنید. با دقت روی آن، میتوانید شانس خویش را برای حصول به اشخاصی که هنوز برای نخسین بار اسم مارک شمارا می‌شنوند تا اشخاصی که در مسیر تبدیل می‌باشند، ارتقاء دهید.



بیشتر بدانید: عامل رد تارنما شما در آزمایش گوشی فرندلی



بهبود سکو‌بندی
از آنجایی که رابطه، توان و رضایت مخاطب فاکتورهای اساسی مرتبه‌بندی گوگل میباشد، به راحتی می‌اقتدار این نقاط را به هم متصل کرد و روءیت کرد که چه‌گونه بهبود غرض‌یابی کلمه و واژه کلیدی میتواند سکو‌بندی کلی یک برگه را بهبود ببخشد.

رابطه: این به کردار استفاده کننده مربوط میگردد. چنانچه آن ها داده ها متبوع خویش را در وب سایت شما پیدا نمایند، احتمال اینکه در پهنا چندین ثانیه به گوگل بازگردند و فیض متفاوتی را تحقیق نمایند (pogo-sticking) کمتر میباشد. وقتی که محتوای شما آموزش سئو مشهد با غرض کاوش مرتبط باشد، تفاوت چشمگیری در KPI های seo مثل نرخ کلیک و نرخ پریدن مشاهده خواهید کرد.
قدرت: هرچند نصیب متعددی از توان یک تارنما به بک پیوند آن مربوط میباشد، بایستی یک استراتژی لینک و پیوند داخلی حاذق داشته باشید که به گوگل سیگنال دهد «اینجانب به‌قدری محتوا دارم که مجموع زوایا و هدف ها پیرامون یک مورد را پوشش دهد». این سبب ساز میشود درجه خیر و خوبی استحصال فرمائید. به علاوه میتوانید با ساخت محتوای گران بها پیرامون موضوعاتی که مارک شما به آن ها شناخت بی نقص داراست، معیار اعتبار و نرخ چشم شدن مارک را ارتقا دهید و هدف ها جستجوی گوناگون را برآورده نمایید.
رضایت استفاده کننده: آیا محتوایی که ساخت‌و‌ساز می کنید ارزشی به مخاطب ارائه می دهد و با مخاطبانتان مرتبط میباشد؟
۰ ۰

چند نکته برای آموزش سئو سایت فروشگاهی

۴ بازديد

صرفا 2 هفته میباشد که فروشگاه آنلاین‌اش را فعال سازی کرده و هر روز شکایت می‌نماید که چرا مثل دیجی محصول ماهی یک‌سری میلیارد تومان درآمد ندارد. این نگرانی را بیشتراز 50 درصد مشتریان ما دارا هستند. ما به آنها حق می دهیم؛ البته بد وجود ندارد به گوگل هم حق بدهیم! به دلیل آنکه می بایست دست فقط، همۀ وبسایت‌ها و تمام صفحه ها آن را ایندکس (شناسایی) نماید. آموزش سئو در مشهد جدید سپس، وقت گزینش شایسته ترین‌ آیتم‌ها برای آوردن درصدر نتیجه ها میباشد.

مطلقا چیزهایی در خصوص بالا وارد شدن وب سایت یا این که سئوی آن شنیده‌اید (وگرنه الان اینجا نبودید!) ؛ ولی شاید دقیقا ندانید چیست و چه‌طور بهبود پیدا می‌نماید. در‌صورتی‌که قصد را‌ه‌اندازی یک وبسایت فروشگاهی را دارید، یااینکه تا قبل از این آن را ساخت و ساز کرده‌اید و الان به دنبال بالا داخل شدن دکان‌تان در نتیجه ها گوگل (بهینه سازی فروشگاه آنلاین) میباشید، با ما یاور باشید، تا کامل دربارۀ را‌ه‌های بهبود بهینه سازی وب سایت فروشگاهی سخن کنیم.

اما در‌صورتی‌که هنوز نمی‌دانید بهینه سازی چیست، عالی میباشد آغاز مقالۀ «seo چیست و چرا اهمیّت داراست؟» را بازرسی فرمائید؛ در‌این‌صورت شایستگی بیشتری برای بهبود بهینه سازی وبسایت فروشگاهی‌تان خواهید داشت. اذن دهید از به عبارتی آغاز این را به شما بگوییم که برای seo تارنما فروشگاهی‌تان می بایست یه خرده شکیبایی پیشه نمائید! به‌علاوه اینکه، خیر برای وارد شدن در ابتدا نتیجه ها تضمینی وجود داراست؛ خیر برای باقی ماندن مستمر در آن منزلت.



فراگیری بهینه سازی فروشگاه آنلاین
در دسته مقاله ها یادگرفتن بهینه سازی نکات متعددی درباره‌ی اینکه بهینه سازی چیست و چه‌گونه آن را بهبود بدهیم سخن کرده‌ایم. ولی الان میخواهیم درباره ی بهینه سازی فروشگاه آنلاین که یکی‌از فاکتورهای فروشگاه آنلاین پیروز و پرفروش میباشد سخن کنیم. را به طور تخصصی رسیدگی کنیم.



1. رعایت نکات مبنا‌ای seo وب سایت فروشگاهی
در صورتی از پوسته‌های بدون پول یا این که منحصربه‌فرد برای وب سایت‌تان به کار گیری کرده‌اید، اولیه از کلیه کدنویسی آن را با ابزار w3schools validator رسیدگی نمایید، تا مطمئن گردید از نگاه seo تکنیکال مشکلی نداشته باشد. سئوی تکنیکال، یعنی اینکه ساختار مهم وبسایت شما برای موتورهای کاوش قابل شعور و شناسایی باشد.

ولی در حالتی که از مغازه سازهای معتبری مثل پرتال استعمال کرده باشید، مکان نگرانی وجود ندارد. زیرا تارنما‌های پیاده سازی گردیده با پرتال بهینه سازی بیس می باشند. همین الان هم میتوانید مبادرت به ایجاد کرد فروشگاه آنلاین خویش با پرتال فرمایید. خبر بهتر این میباشد که آزمایش بدون‌پول 7 روزه هم دارااست.

پس از تحقیق کدهای پوسته:

تارنما مپ فروشگاه آنلاین را در سرچ کنسول وارد نمایید،
سرعت وب سایت را باصرفه و با به کارگیری از ابزار gtmetrix آن را تحقیق نمائید،
تا مکان ممکن تجربیات کاربری (ux) و ظواهر وب سایت را با صرفه نمائید،
فی مابین صفحه ها متعدد پیوند سازی نمایید
و...
این‌ها به عبارتی نکات محور‌ای می‌باشند که در مقاله‌ها فراگیری بهینه سازی مبتدی و تازه کار هم آنها‌را میخوانید؛ ولی در‌این نوشته ی علمی قرار وجود ندارد یک‌سری نکته معمولی و اول را به شما فراگیری بدهیم. پیرو نکات اصلی و حرفه ای‌تری در اختیارتان می گذاریم:
۰ ۰

سئو منفی یا Negative Seo چیست؟

۵ بازديد

seo مطلوب را می اقتدار یک کدام از مهمترین راهکارهای جان دار به خواسته ارتقاء بازدید یوزرها آموزش سئو مشهد از تارنما و بهبود درجه آن در موتورهای کاوش دانست. در دانش seo با معنا خاصی به اسم seo منفی یا این که نگاتیو بهینه سازی نیز روبه رو هستیم که در شکل وجود، بایستی تماما با آن عکس العمل کرد. این نوع seo می‌تواند تأثیرات بسیار بدی بر روی ماهیت سایت شما داشته باشد و در فیض عملکرد کلی آن را به صورت بدون نقص تحت پرسش پیروزشود. دیدنی میباشد بدانید که از این نوع بهینه سازی تحت عنوان یک تکنیک حاد کاری حافظه میگردد.

معنی و معنی seo منفی
تا همین یکسری سال پیش، هیچ کس نیازی به یادگیری مفاهیمی مانند seo منفی نداشت، البته امروزه یادگیری این قضیه به یکی مهم‌ترین مواقعی تبدیل شد‌ه‌است که سئوکاران می بایست به آن دقت داشته باشند. اکنون این سوال به در بین می‌آید که‌این نوع بهینه سازی دقیقاً چیست و چرا می بایست به آن اعتنا داشته باشیم؟


مجموعاَ بایستی بیان کرد که نگاتیو بهینه سازی مشمول تعدادی تکنیک های وخیم کاری میباشد که از روش سایت های حریف به خواسته تحت آوردن وبسایت شما ایفا میگردند. به همین ادله میباشد که‌این تکنیک ها از دید گوگل چند تکنیک های حاد کاری به شمار میایند و در سال های پیشین کارایی های بسیار متعددی به مراد دوری از کار آنان انجام شده میباشد.(اسپم در seo چیست - مواقعی که در بهینه سازی spam به حساب آورده می شود)


نگاتیو seo میتواند کاملا سکو شمارا در موتورهای کاوش ذیل بیاورد. فکر کنید که ماه ها برای تارنما خویش زحمت کشیده اید و با رعایت تمامی ضوابط جان دار seo، مرتبه آن را به یک نقطه مطلوب رسانده اید. اکنون رقبایتان با یاری تکنیک های نگاتیو بهینه سازی در کارایی می باشند تا این سکو را از شما پس بگیرند. به طور طبیعیً بایستی در شکل مشاهده این دستور، آحاد همت خویش را به عمل بست و از توسعه و گسترش سوژه seo منفی دوری کرد.


اولی و مهمترین نشان مرتبط با ساخت و ساز نگاتیو بهینه سازی، کم شدن جایگاه شما در موتورهای کاوش میباشد. هرگاه مشاهده کردید که جایگاه شما در موتورهای کاوش سوای هیچ سیرتکامل استدلال خاصی کاهش پیدا کرده میباشد، بایستی به حافظه نگاتیو بهینه سازی و اثرات مخرب آن بر سکو شما در‌این موتورهای کاوش بیفتید. درین مجال، شایسته ترین چاره برای شما به کارگیری از طریق های رویا رویی با نگاتیو بهینه سازی میباشد. با امداد این نحوه ها می اقتدار تا حد متعددی از تولید جراحت های نامناسب به بهینه سازی وبسایت خودداری کرد. درپی متن به برخی از راهکارهای مو جود به مراد رویا رویی با نگاتیو seo اشاره میکنیم تا فهم و شعور بهتری از این زمینه داشته باشید.


سود گیری از ابزارهای گوگل جهت رویا رویی با Negative بهینه سازی
همانگونه که گفته شد، گوگل به زمینه نگاتیو seo به شدت اعتنا می نماید و به همین ادله ابزارهای مختلفی را به مراد پرهیز این قضیه ارائه نموده است. یکی‌از شایسته ترین تجهیزات گوگل در این باره آن میباشد که در شکل ساخت‌و‌ساز تهاجم ها متعدد از سوی قابل انعطاف افزارهای مخرب این گزینه را به سمع و نظر شما خواهد رساند.


شاید برایتان دیدنی باشد در صورتی‌که بدانید متصل کردن اینترنت سایتتان به سرچ کنسول گوگل آموزش سئو در مشهد این قابلیت و امکان را به شما خواهد بخشید تا در کوتاه ترین فرصت ممکن نگاتیو بهینه سازی را تشخیص داده و نسبت به رویارویی با آن بپردازید. ضمن این، در شکل وجود پنالتی برای اینترنت سایتتان، گوگل این گزینه را ذکر خواهد کرد. اعتنا داشته باشید که منفعت گیری از این وبسایت ها به شما یاری خواهد کرد تا بتوانید سریعاً نگاتیو سئور را ملاحظه کنید و از توسعه و گسترش آن خودداری نمایید. پرهیز از توسعه نگاتیو بهینه سازی مهمترین مورد جانور جهت کاهش خسارات مرتبط با آن به حساب آورده می شود.

بازرسی بیشتر:مهم ترین خطاهای سرچ کنسول و فراگیری برطرف کردن آن (2023)


اعتنا به تروجان ها و شغل های مخرب آنها
یکی‌از دیگر از مهم‌ترین مواقعی که به خواسته دوری از بهینه سازی منفی می بایست به آن دقت داشته باشید، دوری از آمدن تروجان ها و شغل مخرب آن‌ها به حساب می آید. شما نباید اذن بدهید که امنیت اینترنت سایتتان در گیر خدشه گردد. این به عبارتی موردی به حساب می آید که اکثر ادمین ها نسبت به آن بی استحضار می باشند و به همین برهان خیلی سریع با مشکلاتی همانند نگاتیو بهینه سازی روبه رو خواهند شد.
درحال حاضر این سوال به وجود می‌آید که جهت خودداری از ورود تروجان ها چه کاری می بایست جاری ساختن بخشید؟ جواب این مورد، استعمال از پلاگین های امنیتی میباشد. این پلاگین ها به شما امداد خواهند کرد تا از دسترسی غیرمجاز به قسمت رئیس سایت خویش پرهیز نمائید.


درصورتی که از سیستم WORDPRESS به کارگیری می‌کنید یک پلاگین بسیار حیاتی دراین مورد وجود دارااست که حقیقتاً به شما یاری خواهد کرد. اسم این پلاگین google authenticator plugin میباشد. با به کارگیری از افزونه نام برده می‌توانید تأیید ورود دو مرحله ای را در تارنما خویش فعال فرمایید. به طور طبیعیً زمانی این آیتم فعال باشد هیچ شخصی و یا این که نرم‌افزار مخربی همانند تروجان ها بضاعت و توان ورود به پنل مدیریتی و اجرای تکنیک های نگاتیو seo را نخواهد داشت.
خلال آیتم فوق، شما می‌توانید از سایت حمایت خویش درخواست فرمائید که به مراد عدم ورود تروجان ها و بقیه قابل انعطاف افزارهای مخرب، بر روی سایت مدنظرتان یک antivirus نصب نماید تا بتوانید خاطر تماماً راحتی از این بابت داشته باشید.
۰ ۰

استراتژی سئو موفق

۵ بازديد

داشتن استراتژی seo غالب یکی عواملی میباشد که سبب ساز میشود تا هر شرکتی بتواند آموزش سئو مشهد رویش عالی و لبریز بازدهی را داشته باشد. این ایام و با رونق به دست آوردن دنیای مارکتینگ در فضای مجازی، به کار گیری از استراتژی seo صحیح چهت نیل به غرض از عنایت اکثری شامل است. سئوی برنده معانی متعدد و متفاوتی داراست و روزبه‌روز با استراتژی‌های امروزی‌تری روبه‌رو می گردد.

استراتژی‌هایی که مایحتاج میباشد تماماً به‌روز باشند تا بتوان از آن به شایسته ترین صورت ممکن منفعت مایحتاج را موفقیت. درصورتی‌که می‎خواهید مارک شما به شایسته ترین صورت ممکن در فضای مجازی چشم خواهد شد، در پی پیاده سازی استراتژی بهینه سازی به‌روز باشید تا به‌این وسیله بتوانید رویش خیر و خوبی را در بازار به دست آورید. درین نوشته‌ی‌علمی به‌شکل کامل و جامع به‌این مورد می پردازیم و مواقعی را دراین‌باره بیان خوا‌هیم کرد. از تدوین استراتژی پیروز برای seo وبسایت در سال 2021 صحبت خوا هیم اذعان کرد و به‌روزترین موردها را به مشاجره خوا‌هیم گذاشت. امید‌است‌ در‌پی یار و همدم ما باشید تا بتوانید به کارگیری و منفعت مورد نیاز را ببرید و استراتژی قابل قبولی را چهت نیل به سئوی چیره در پیش بگیرید.



معنی ساخت و ساز استراتژی بهینه سازی برنده برای استخراج‌وکار
قبل از آن که فرایند وصال به تولید استراتژی بهینه سازی چیره برای بیزنس پژوهش کنیم، موردنیاز میباشد هدف ها کلی و جزیی بیزنس خویش را معین و تمجید کنیم. استراتژی در حیث گرفته گردیده برای seo در واقع به عبارتی نرم‌افزار بلندمدتی میباشد که چهت نیل به هدف ها بهینه سازی در حیث گرفته میشود. استراتژی seo وب سایت، یک نرم افزار بدون نقص و جامع میباشد که باعث می شود تا در زمانبر‌دوران یک مارک و تجارت بتواند میان رقبا رویش کرده و در نتیجه ها کاوش به درجه های بلندتر رسیده و ترافیک نیکی را جذب وبسایت نماید و در رقابت با دیگر برندها بتواند خویش را به‌تیتر یک مارک قدر، مطرح نماید.

درصورتی‌که نیاز دارید تا سئوی وب سایت خویش را بهبود دهید و موقعیت بهتری را برای وبسایت خویش مهیا آورید، در‌پی همپا ما باشید. به دنبال ده قدم را چهت نیل به بهینه سازی تارنما توانمند ذکر میکنیم. قدم‌هایی که به‌تیتر استراتژی مطلوب برای seo شناخته میگردند.

آشنایی صحیح استفاده کننده و پرسونای خویش
او‌لین گام برای آن که بتوانید استراتژی بهینه سازی قدرتمند را در پیش بگیرید، آشنایی کاربر شما میباشد. قبل از آن که درپی ساخت‌و‌ساز seo و پیش تصاحب کردن یک نرم‌افزار باشید، مورد نیاز میباشد تا استفاده کننده موردنظر خویش را بشناسید و بدانید که چه کسانی غرض شما میباشند. آشنایی استفاده کننده یاری می‌نماید تا استراتژی ظریف‌تری برای seo را در پیش بگیرید و بدانید که چطور و به چه شکل بایستی پیش بروید. در واقع مجموع روند آجل، نیاز به آشنایی کاربر دارا هستند و مبنا و پایه کلیه روند، آشنایی پرسونای شما میباشد!





آشنایی ظریف پرسونا، یکی‌از قدم‌های وصال به seo غالب میباشد.

گزینش لغت ها کلیدی مطلوب
در مرحله آجل و برای چیدن استراتژی بهینه سازی ظریف، ما یحتاج میباشد تا لغت ها کلیدی قابل قبولی را با دقت به هدف ها خویش شناسایی فرمائید. چرا لغات کلیدی در بهینه سازی بسیار لبریز عنایت می باشند؟ چون با گزینش صحیح لغات کلیدی میباشد که کاربر مقصود قادر است وب سایت شما‌را پیدا نماید به کحصولات و سرویس ها شما دسترسی پیدا نماید. درین مرحله بایستی در‌پی عبارات کلیدی باشید که چهت نیل به محتوای شما، کاربر سرچ می‌نماید. بعد از آن که‌این لغات کلیدی را شناسایی کردید، به شغل بردن این عبارات را در اپلیکیشن خویش بگذارید. به حافظه داشته باشید که مایحتاج میباشد تا این عبارات را به واحد سنجش و اندازه مایحتاج به عمل ببرید، به فعالیت بردن معدود یا این که بیشتراز اندازه میتواند نکته منفی به اکانت آید. براین اساس او‌لین گام چهت نیل به استراتژی بهینه سازی برنده را برداشته‌اید.

ساخت محتوای کیفیت عالی و مرتبط متناسب با استراتژی seo
گام‌بعدی دیگری که قادر است در بلندمدت منجر خواهد شد تا استراتژی seo خیر آموزش سئو در مشهد را داشته باشید، ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب میباشد. داشتن ساخت محتوای کیفیت عالی و مرتبط سبب ساز می‌گردد تا کاربر در وبسایت شما باقی بماند و محتواهای دیگر را نیز پژوهش نماید. درصورتی‌که محتوای بی‌چگونگی ارائه دهید، استفاده کننده فقط یک‌توشه از تارنما شما به کارگیری می‌نماید و در پروسه آجل وبسایت شما‌را به‌تیتر مورد مطلوب برای جست‌وجوی خویش تعیین نخواهد کرد! از همین رو آلرژی بیشتری را در محتوای ارائه گردیده خویش به خرج دهید و گزینش‌های بهتری را دراین مورد داشته باشید.

جواب به سؤالات استفاده کننده در کوتاه‌ترین صورت ممکن
یک کدام از اساسی‌ترین نکات برای جذابیت بیشتر محتوا، کوتاه بودن محتوا و در عین اکنون بدون نقص بودن میباشد! در فرایند تدوین استراتژی seo این نکته را در حیث داشته باشید که در کمترین لغات ممکن، جواب سؤالات تولید گردیده برای استفاده کننده را بدهید. بنابراین می توانید استفاده کننده بیشتری را جذب نمائید و فرصت بیشتری استفاده کننده خویش را در ورقه نگه دارید. براین اساس سئوی شما رویش بهتر و مناسبی را خواهد داشت.

رسیدگی حالت رقبا در حصول‌وکار مربوطه
در فضای مارکتینگ، نکته حائض اهمیت، رقابت میباشد! برای آن که بتوانید درین دور و اطراف پرورش داشته باشید، رصد کردن رقبا از التفات بالایی شامل است. خوب میباشد تا رقبای خویش را به‌خیر بشناسید و با رصد کردن کار‌های آنان مسیر رشدشان را ببینید. دراین باره خصوصاً رقبای قدر در جهان میتوانند آیتم قابل قبولی برای الگوبرداری باشند. با مشاهده مراحلی که آن ها چهت نیل به seo پیروز طی می‌نمایند، می توانید استراتژی قابل قبولی برای سئوی خویش را اپ‌ریزی فرمایید.

خوی مزیت رقابتی نسبت به دیگرافراد! برای استراتژی seo برنده
بعداز آن که رقیبان خویش را به‌نیکی شناسایی کردید، مورد نیاز میباشد تا مزیت رقابتی بسازید! در شرایطی که قرار میباشد تا دربین رقبا قدر ظواهر گردید و از آنها پیشی بگیرید، مورد نیاز میباشد تا مزیتی نسبت به آنان داشته باشید. کاربر شما درصورتی‌که مزیتی را در شغل شما نسبت به سایرافراد مشاهده نماید، انرژی و هزینه خویش را برای شما خرج خواهد کرد. از همین رو موردنیاز میباشد تا ایده پرداز باشید و به نکاتی بپردازید که دیگر رقبا از آن غافل گردیده‌اند!
۰ ۰

ریسک ثبت تبلیغات در گوگل با دامین دات آی آر

۴ بازديد

چنانچه قصد نشر تبلیغ خویش از این نحوه را داشته باشید، میتوانید وارد حساب موردنظر خویش گردید البته برای ادامه دادن جهت تکثیر تبلیغ موردنظر گوگل به شما این اذن را نمی‌دهد. درین بخش ما یحتاج به توضیح میباشد که خیر صرفا گوگل اذن نشر آموزش سئو مشهد تبلیغ را نمی‌دهد، بلکه احتمال اینکه اکانت یا این که به عبارتی حساب شما‌را مسدود نماید، نیز وجود دارااست. برای پرهیز از بروز اینگونه حالتی پیشنهاد ما به شما این میباشد که فعلا با دقت به وضعیت مو جود و محدودیت‌هایی که وجود داراست به تبلیغ از این نحوه مبادرت نکنید.

ناگفته نماند که در بعضا حالت ممکن میباشد مخاطب پروسه را ادامه دهد و این مورد سبب ساز خواهد شد که گمان نماید وضعیت برای وی متعدد میباشد و میتواند از این نحوه تبلیغ نماید ولی می بایست دانست حتی با گذر از فرایند متفاوت در نقطه پایان گوگل به شما اذن تکثیر تبلیغ با دامنه دات آی آر را نمی‌دهد. بعضا از اشخاص مدعا می باشند که با استعمال از ترفندهای خاص می توانند تبلیغ خویش را از روش گوگل و با دامنه دات آی آر منتشر نمایند‌. در زمینه ی اینگونه ادعاهایی مورد نیاز به توضیح میباشد که حتی در‌حالتی که حقیقی باشد با جاری ساختن اینگونه کاری استفاده کننده ضوابط گوگل را نقض نموده است. کمپانی گوگل هم میتواند سازه بر قانون ها جانور با وی اخلاق و رفتار نماید‌. ابتدایی‌ترین اقدامی که در مقابل در نظر نگرفتن ضوابط ایفا میدهد، مسدود کردن حساب استفاده کننده میباشد‌.





دیگر محدودیت های گوگل برای ایرانیان
از سایر نکاتی که در‌این نصیب مورد نیاز به توضیح میباشد، اشاره به‌این نکته میباشد که خلال نرم افزار گوگل اپلیکیشن‌هایی دیگری نیز وجود دارااست که سرویس ها خویش را برای یوزرها اهل ایران محصور کرده‌اند. به عنوان مثال این اپلیکیشن‌ها و تارنما‌ها می‌اقتدار به وب سایت الکسا اشاره نمود. این تارنما نیز سازه به دلایلی که برای خویش دارااست ارائه بعضا از سرویس ها خویش را برای یوزرها اهل ایران محصور نموده است. فعلا برای کنسل این محدودیت‌ها نمی‌اقتدار مبادرت خاصی ایفا اعطا کرد. صرفا می‌قدرت امیدوار بود تا در سال‌های آتی این محدودیت‌های علیه یوزرها اهل ایران اجرا نشوند‌. با وجود موقعیت توضیح داده گردیده به دلیل تبلیغ خوب میباشد دامنه انتخابی خویش را تغییر و تحول دهید. به‌تیتر نمونه یکی‌از طریق‌های تبلیغ استخراج‌وکارها در فضای گوگل به کار گیری از دامنه‌های در میان‌المللی میباشد‌. کاربرانی که دستیابی‌وکار آنلاین دارا‌هستند با فایده‌گیری از دامنه‌های فی مابین‌المللی به‌سادگی میتوانند استحصال‌وکارهای آنلاین خویش را تبلیغ نمایند.



مسلما بخوانید: آیا تبلیغات گوگل بر بهینه سازی وب سایت تاثیر می‌گذارد؟




دامنه در بین‌المللی برای تبلیغ در گوگل
دامنه‌های در میان‌المللی پسوند‌های مختلفی دارا‌هستند. مشهورترین آنها com میباشد. جدای از پسوند نقل شده مفاد دیگری هم وجود دارااست به عنوان مثال آنان می‌قدرت به Net , Co, Info و... اشاره نمود. به دلیل قابلیت و امکان‌پذیر شدن تبلیغ در گوگل میتوانید به مکان استعمال از پسوند آی آر از پسوند‌های دیگری که جان دار می‌باشند و محدودیت به کارگیری ندارند، استعمال نمایید. فی مابین مفاد نقل شده دامنه دات کام به جهت برتری نسبت به بقیه پسوندهای مو جود بیشتر سفارش می شود.

خرید پسوند بسیار بی آلایش میباشد. به‌این مراد فقط کافی میباشد که به تارنما‌هایی که در مورد فروش پسوند یا این که به عبارتی دامنه شغل دارا‌هستند مراجعه کرده و پسوند موردنظر خویش را خریداری فرمائید. ناگفته نماند که در بعضی مفاد قابلیت اخذ اسم دامنه‌ای که دارید با پسوند com نیز برای یوزرها مهیا میباشد. بدین مضمون‌ که در شکل نیاز می توانید یک دامنه که از پیشین تصویب گردیده است را تعیین فرمائید و با صاحب و مالک آن رابطه گیرید. بعداز برقراری رابطه جابجایی از صاحب به شما به‌سادگی قابلیت‌پذیر میباشد.

گردآوری بندی تبلیغات گوگل با دامنه .ir
به‌تیتر کلام نهایی بایستی بیان کرد درین نوشته ی علمی به توضیح بیشتر درخصوص تبلیغات گوگل برای وب سایت با دامنه دات آی آر پرداختیم. دانستید که گوگل برای یوزرها اهل ایران محدودیت‌های خاصی را در حیث گرفته میباشد که سبب ساز گردیده تا قابلیت و امکان سود‌مندی از مجموع تجهیزات آن برای یوزرها اهل ایران وجود نداشته باشد. به عنوان مثال این محدودیت‌ها می‌قدرت به‌این آیتم اشاره نمود که تا سال ۱۳۹۹ قابلیت و امکان تبلیغ در گوگل با دامنه دات آی آر برای یوزرها اهل ایران مهیا بوده میباشد، اما متأسفانه اکنون این قابلیت و امکان نیست. به مکان آن یوزرها بایستی از دامنه‌های دربین‌المللی که جان دار میباشد به کارگیری نمایند.
۰ ۰

تبلیغات گوگل بودجه خرج نمی کند

۴ بازديد
درین مقاله به تحقیق ادله مصرف نشدن دارایی روزمره کمپین گوگل ادز خوا هیم پرداخت. فکر کنید که شما به‌تازگی یک کمپین PPC نو در اکانت کاربری خویش فعال‌سازی کرده‌اید. کمی ترافیک در تارنما خویش مشاهده کرده‌اید و امیدوار میباشید که‌این آموزش سئو در مشهد اشخاص حقیقتاً از شما خرید نمایند و کمی درآمد استحصال نمایید. ولی هر توشه که تلاش گوگل ادز را مشاهده می کنید می بینید که هیچ پاره ای از سرمایه‌تان گشوده نگشته میباشد.



تبلیغات گوگل میزان دارایی خرج نمی نماید
گوگل برای ارتقاء درآمد شما عهد شایسته ترین حاصل و همت را برای PPC داده میباشد. پس عامل این تعقل در رجوع و برگشت سرمایه چه می تواند باشد؟

برای اینکه بفهمید چرا تبلیغات شما سعی خیر ندارند می بایست پیش از ادامه تبلیغات، پاره ای عیب‌یابی در اکانت خویش ایفا دهید. میزان دارایی‌ای که شما در کمپین خویش انتخاب میکنید یک میزان دارایی روزمره میباشد.

بدین مفهوم که می بایست هر روز برای آن پول خرج گردد. با این درحال حاضر، مواقعی وجود داراست که یک تبلیغ یا این که کمپین، میزان دارایی متبوع را خرج نمی‌نماید و ممکن میباشد هیچ خطایی هم برای توضیح اینکه چرا این میزان دارایی را خرج نمی‌نماید علامت داده نشود.

ما در پی به نظارت دلایل احتمالی خرج نشدن میزان دارایی به وسیله Google Ads پرداخته‌ایم.





میزان دارایی در تبلیغات گوگل چیست؟
بیایید آغاز ببینیم میزان دارایی در تبلیغات گوگل چه مفهومی دارااست. زمانی حرف از تبلیغات PPC می گردد احتمالا اصطلاح «میزان دارایی» را شنیده‌اید. با این هم اکنون، ممکن میباشد از خویش بپرسید که تلاش دارایی در Google Ads دقیقا چیست؟

دارایی یک کدام از مهم ترین فاکتورهای مرتبط با خرج کردن هزینه در تبلیغات گوگل میباشد. به این ترتیب می بایست عامل مصرف نشدن میزان دارایی روزمره کمپین گوگل ادز را بدانید تا بتوانید از تبلیغات گوگل، حداکثر استعمال را ببرید. به‌همین استدلال فهم و شعور اینکه این میزان دارایی چه‌طور بر کمپین شما تأثیر می گذارد ضروری میباشد.

سیستم تبلیغات گوگل به شما این قابلیت و امکان را می دهد که برای هریک از کمپین‌های خویش، میزان دارایی روزمره گزینش نمائید.

در واقع این دارایی، پولی میباشد که شما مایل می باشید هر روز برای هر کمپین خرج نمائید. در صورتیکه میزان دارایی خویش را به خیر و خوبی رئیس فرمایید می‌تواند هزینه‌های حقیقی شما‌را کمتر نماید.

اینکه بتوانید حاصل این تبلیغات را در ذهن خویش فکر کنید به شما یاری می‌نماید تا بتوانید به‌تیتر یک کارشناس PPC تصمیم بهتری بگیرید. شما میتوانید برای کسب به هدف ها خویش و به کار گیری حداکثری از دارایی‌ای که گزینش کرده‌اید، کمپین‌های خاصی را پیاده سازی کرده و استراتژی‌های خاص را آزمون فرمایید.

صرف حیث از این‌که میزان دارایی تبلیغاتی شما چقدر والا یا این که خرد میباشد هدف ها تجارت شما‌را می‌اقتدار با امداد گوگل ادز، پژوهشگر کرد.

همینطور رئیس دارایی برای خودداری از خرج هزینه‌های بیهوده و بیشتراز اندازه، ضروری میباشد. با این هم اکنون به عبارتی‌طور که می دانید، خطاها در دنیای دیجیتال مارکتینگ ممکن میباشد به‌سرعت رخداد بیفتند.

میزان دارایی شما در Google Ads به شما این قابلیت و امکان را میدهد که در دست آموزش سئو مشهد گرفتن خویش را نگهداری کرده و از هدر رفتن دارایی تبلیغات گوگل، خودداری نمایید. میزان دارایی، با‌یقین یک کدام از حیاتی‌ترین اجزای کمپین تبلیغات گوگل میباشد. براین اساس بیایید تا به رسیدگی انگیزه خرج نشدن میزان دارایی گوگل ادز بپردازیم.
۰ ۰

AMP چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟

۴ بازديد

AMP چیست؟ چه‌گونه در وبسایت از AMP استعمال کنیم و آیا بر seo تاثیرگذار میباشد؟ جواب این سوال ها را قصد داریم تا در پوسته یک نوشته‌علمی در دست شما در اختیار بگذاریم. طبق اطلاعات و اطلاعات دردسترس، به کارگیری از آموزش سئو در مشهد تلفن های هوشمند طی 10 سال پیشین ارتقا دیده گیری داشته میباشد و کاوش بوسیله گوشی از دسکتاپ پیشی گرفته میباشد. به نحوی که در به کارگیری از تلفن همراه در سال 2020 نسبت به سال 2011 حدود 504% ارتقاء داشته میباشد. در سود هنگام ساخت سایت می بایست دقت ویژه ای به ورژن گوشی تارنما ها داشت. یکی‌از نکات اصلی که بایستی به آن اعتنا داشت سرعت بار گذاری تارنما در ورژن گوشی میباشد که تجارب کاربری بهتری دارااست و همینطور بر seo وب سایت نیز تاثیرگذار میباشد.
در سال 2015 گوگل، وردپرس و Adobe را راه‌اندازی و معرفی کردند که از به عبارتی آغاز خبرگزاری های اصلی مانند گاردین انگلستان، واشنگتن پست و ... از تکنولوژی عجله دهنده صفحه های اینترنت استعمال کردند و از آن پس نسبتاً تمامی رسانه های آنلاین از AMP استعمال کردند و قیمت بالایی برای آن قائل میباشند. به کار گیری از این تکنولوژی در صفحه ها لندینگ تولید ها، مقاله‌ها و ... سبب ساز ارتقا سرعت بارگذاری آن ورقه می‌گردد که پیرو سعی آن تفصیل داده شود. البته درین نکته را در لحاظ داشته باشد که در صورتی‌که قصد seo وب سایت خویش را دارید بایستی به ورژن گوشی و سرعت بار گذاری آن دقت ویژه ای داشته باشید چرا‌که این نکته برای گوگل از التفات بالایی برخوردار‌است و در اکران وب سایت شما در حاصل بالای گوگل تاثیرگذار میباشد.



Google AMP چیست؟
Accelerated Mobile Pages عجله دهنده صفحه های تارنما که به اختصار AMP خوانده میشود، در واقع صفحاتی با وسعت نادر می‌باشند که برای تولید یک تجربیات کاربری خوب با مقصود ارتقا سرعت بارگذاری صفحه های وب سایت در ورژن گوشی پیاده سازی گردیده‌است. AMP منش حلی میباشد برای ایراد وبسایت هایی که سرعت بار گذاری کندی دارا هستند و وسعت مطالب بالا. صفحاتی که از تکنولوژی AMP به کارگیری می نمایند به طور گوناگون در SERP یا این که نتیجه ها گوگل در گوشی و همدم با یک آیکون ظواهر میگردند. همینطور، گوگل با شناسایی وبسایت هایی که از AMP استعمال نکرده اند و سرعت بارگذاری تحت و یا این که نرخ پریدن بالا دارا‌هستند آنها‌را در نتیجه ها ذیل کاوش قرار می‌دهد.

طبق رسیدگی هایی که صورت گرفته میباشد صفحاتی که از تکنولوژی Google AMP استعمال می نمایند چهار موازی سریعتر از صفحاتی میباشند که از این تکنولوژی استعمال نکرده اند. براین اساس، AMP برای سئو ورژن گوشی تارنما، ارتقا ترافیک و بهینه سازی وبسایت شما اساسی میباشد و در غایت بر تجارت شما تاثیرگذار میباشد.



آیا AMP برای سئو و seo وبسایت الزامی میباشد؟
برای جواب بدین پرسش که آیا AMP برای همگی وبسایت ها ضروری میباشد یا این که نه می بایست اعلام‌کرد بستگی به صنعت، اندازه تجارت و کسب و کار، استراتژی محتوا و موردها دیگر دارااست. در شرایطی که می‌خواهید از AMP به کارگیری فرمائید، خوب میباشد با مراحل و عمل هایی که بر seo و seo وب سایت تاثیرگذار میباشد آشنا باشید، همینطور در حالتی‌که سایتتان در اکنون seo میباشد، اطلاعاتی در خصوص آن و کارایی (performance) داشته باشید. چون شل خیس می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا AMP یا این که عجله دهنده صفحه ها آموزش سئو مشهد برای تارنما شما مطلوب میباشد یا این که نه. به کارگیری از AMP دارنده مزایای متعددی میباشد البته در حیث داشته که‌این تکنولوژی به بهینه سازی وب سایت یاری می نماید و به کارگیری از آن برای الزامی ندارد که به دنبال به دلایل آن اشاره شود.
۰ ۰

بهنیه سازی و سئو سایت فروشگاهی چگونه باید انجام شود؟ (آپدیت ۲۰۲۳)

۳ بازديد
با داغ شدن بازار سئو و کوچ تعداد زیادی از کسب و کارهای فیزیکی به دنیای آنلاین، سئو سایت‌های فروشگاهی اهمیت فوق العاده‌ای در حیطه آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی پیدا کرد و به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به صورت مفصل، تکنیک‌های آموزش سئو در مشهد طلایی سئو سایت‌های فروشگاهی را مرور کنیم! دوست داشتم یک مقاله مفید و کاربردی برای شما بنویسم به خاطر همین بیخیال نوشتن پاراگراف‌های طولانی خسته کننده درباره بدیهیات سئو شدم که در تمامی پروژه‌های سئو مشترک است و قصد دارم در این مقاله تنها تکنیک‌ها و رازهایی از سئو سایت‌های فروشگاهی را با شما در میان بگذارم که هیچ کجای به این شیوه بهتون نفگته باشند. برای تبدیل شدن به یک متخصص درجه یک سئو سایت‌های فروشگاهی مطالعه این مقاله را از دست ندهید.






آیا سئو سایت فروشگاهی با سئو سایت‌های دیگر تفاوتی دارد؟
خلاصه و جامع بخواهم بگویم کلیت سئو در تمامی پروژه‌ها یکسان است و فقط تفاوت‌های جزئی در روال تدوین استراتژی محتوا، سئو آف پیج و سئو تکنیکال وجود دارد، به صورت کلی سئو سایت‌های مختلف با موضوعات متفاوت مثل ماشین سواری است، چهارچوب و قوانین رانندگی در تمامی ماشین‌ها از پراید گرفته تا بنز، یکسان است اما تفاوت‌های کوچکی در جزئیات طراحی ماشین‌ها و … وجود دارد که با کمی کنجکاوی و ذکاوت این تغییرات نیز قابل یادگیری هستند.

البته قبل از رفتن سراغ اصل مطلب و پرداختن به رازهای طلایی پنهان سئو سایت‌های فروشگاهی، چک لیست جامعی از مراحل سئو سایت‌های فروشگاهی برای شما آماده کرده‌ام که بیشتر از ۹۸% موارد ذکر شده در این چک لیست سئو در تمامی پروژه‌های سئو یکسان است و توضیح دادن آن‌ها خارج از این چک لیست، هدر دادن زمان است! پس نگاهی به چک لیست سئو سایت فروشگاهی که در ادامه برایتان نوشتم بکنید که بعد از آن نوبت بخش جذاب تکنیک‌های طلایی سئو سایت فروشگاهی برویم.

چک لیست سئو سایت فروشگاهی مخصوص حرفه‌ای‌ها!
طراحی سایت بر اساس اصول سئو
تدوین
استراتژی سئو
سایت فروشگاهی
تحقیق
کلمه کلیدی
اصولی
تدوین استراتژی محتوا
آنالیز رقبا و سنجش میزان سختی پروژه
تولید محتوا بر اساس اصول سئو
تدوین استراتژی لینک سازی داخلی
آنالیز رقبا برای تدوین
استراتژی سئو
خارجی
شروع آپدیت محتوا بعد از رتبه گرفتن
آنالیز برای بهبود
استراتژی سئو
و …
۶ راز ناگفته سئو سایت فروشگاهی
مبحث سئو سایت فروشگاهی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اما من در این مقاله تنها به مرور ده راز اصلی و مهم سئو سایت‌ های فروشگاهی اکتفا می‌کنم. مطمئن باشید که اگر مفاهیم پایه سئو را بلد باشید و کمی تجربه نیز چاشنی کارتان باشد با یادگیری تکنیک‌ها و نکته‌هایی که در ادامه پیرامون سئو سایت فروشگاهی در این مقاله نوشته‌ام، می‌توانید راحت‌تر از آب خوردن، نتیجه‌هایی شبیه معجزه در فرایند سئو سایت‌های فروشگاهی به دست آورید.






راز اول: تحقیق کلمه کلیدی یعنی ماجراجویی به سبک مارکوپولو!
صادقانه بخواهم بگویم شما به عنوان متخصص سئو در جریان سئو و بهینه سازی سایت، در حقیقت، مارکوپولوی دنیای اینترنت هستید. مارکوپولو جهانگرد معروف ونیزی که در سال ۱۲۵۴ به دنیا آمد، همواره همراه پدرش برای تجارت و رسیدن به سود و ثروت، دنیا را دور می‌زد و جهانگردی می‌کرد! …

و حالا شما در سال ۲۰۲۳ برای انجام دقیق سئو سایت و رساندن کارفرما به سود انفجاری باید سفری عمیق و طولانی به دنیای مارکتینگ و محصولات و خدمات کارفرما و رقبایش‌ داشته باشید تا بتوانید عصاره تحلیل‌ها و آنالیز‌هایتان را آموزش سئو مشهد تبدیل به یک فایل تحقیق کلمه کلیدی دست نخورده بکنید!

تحقیق کلمه کلیدی = یک سفر عمیق به اعماق دنیای مارکتینگ و فروش!

تحقیق کلمه کلیدی غلط، رایج‌ترین اشتباه سئو کارهای ایرانی در فرایند انجام پروژه سئو سایت‌های فروشگاهی است که می‌تواند در چشم بر هم زدنی تمام زحمات تیم سئو و هزینه‌های تزریق شده به پروژه را بر باد فنا دهد! طبق تجربه من در بیشتر از ۹۸% جلسات مشاوره سئو سایت‌های فروشگاهی اگر سئو کارهای عزیز تنها به پیاده سازی درست تحقیق کلمه کلیدی دقت کرده بودند، ۱۰۰۱ پله از دیگر رقبا در فرایند سئو سایت فروشگاهی‌شان جلو بودند.
۰ ۰