الگوریتم های گوگل چیست؟

۷ بازديد
در واقع این الگوریتم ها تیم ای از یک سیستم غامض می باشند، که برای بازیابی داده ها از فهرست جستجوی آموزش سئو در مشهد خویش و ارائه فوری شایسته ترین نتیجه ها ممکن در هنگام جستجوی یک کلید کلمه و واژه یا این که عبارت استعمال می گردند. موتور کاوش از تیم ای از الگوریتم‌ها و کارداران سکو‌بندی متفاوت جهت مرتبه‌بندی آموزش سئو مشهد صفحه های اینترنت مبتنی بر رابطه در صفحه ها نتیجه ها موتور جستجوی خویش (SERP) استعمال می‌نماید. در سال های پیشین گوگل تنی چند از الگوریتم های خویش را بروزرسانی میکرد، البته امروز گوگل در هر سال هزاران تغییر و تحول را در سیستم جستجوی خویش اجرا می نماید. در اکثر مفاد بروزرسانی ها وآپدیت ها انقدر جزئی می‌باشند که لزومی به پرداختن به آنها وجود ندارد. البته گاهی آپ تو دیت رسانی عمده ای در الگوریتم ها شکل می‌گیرد که قادر است اثر اکثری بر نتیجه ها SERP بگزارد. از پر اسم و رسم ترین آنان می شود به : ۱- الگوریتم مرغ مگس خوار ۲- الگوریتم پاندا ۳- الگوریتم پنگوئن ۴- الگوریتم گورخر ۵- الگوریتم کبوتر ۶- الگوریتم شاهینمرغ مگس خوار گوگل دستکاری الگوریتم گوگل بود که نیازهای کاوش در دستگاه های موبایل را حدس میکرد. مرغ مگس خوار قضیه را برای بسط های چشمگیر در کاوش آماده کرد. گوگل هیچ وقت توضیحی درباره این که مرغ مگس خوار چیست، منتشر نکرد. با این درحال حاضر، مواقعی از کارکنان گوگل وجود داراست که آن را توضیح میدهند. چرا مرغ مگس خوار؟ به‌این ادله مرغ مگس خوار نامیده شد. چون گفته میگردد، الگوریتم اساسی گوگل را با جزییات بیشتر و سریع خیس می نماید. الگوریتم پاندا چطور از جریمه الگوریتم پاندا رها شویم گوگل پاندا نخستین دفعه در فوریه ۲۰۱۱ تحت عنوان بخشی از عملکرد گوگل برای حذف تاکتیک های seo کلاه سیاه و هرزنامه های اینترنت راه‌اندازی شد. در آن فرصت، شکایات یوزرها راجع به نفوذ فزاینده “مزرعه های محتوا” دادمی زد. به یاروهمدم الگوریتم پاندا که عاملی برای تخصیص طبقه‌بندی چگونگی صفحه ها بود، به کارگیری داخلی و سبک‌سازی مبنی بر درجه‌بندی چگونگی انسانی، که تحت عنوان یک برهان مرتبه‌بندی شناخته میشد، آمد. ادله مهم تولید این الگوریتم محتواهای اسپم و پوچ بود. الگوریتم پنگوئن در سال ۲۰۱۲، گوگل رسما “به‌روزرسانی الگوریتم اینترنت اسپم” را فعال‌سازی کرد. این به‌روزرسانی به صورت خاص هرزنامه‌های پیوند و طریق‌های تشکیل داد لینک و پیوند ویرایش گردیده را غرض قرار می‌اعطا کرد. بعد ها این الگوریتم اینترنت اسپم از روش یک توییت از مت کاتس، که در آن مجال مدیر دسته اینترنت اسپم گوگل بود، تحت عنوان به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن شناخته شد. آپ دیت های الگوریتم پنگوئن گوگل تاکنون اگرچه گوگل به طور رسمیً الگوریتم را به اسم پنگوئن نامگذاری کرد، ولی هیچ کلمه و واژه قانونی درباره منشأ این اسم نیست. اسم الگوریتم پاندا از یکی مهندسان کلیدی که در‌این پروژه دخالت داشت، الهام گرفته گردیده‌است، و احتمالاً اسم پنگوئن نیز از یک منبع شبیه الهام گرفته شد‌ه‌است. پیش از الگوریتم پنگوئن، وسعت پیوند‌ها نقش مهمی در گزینش امتیاز صفحه های اینترنت در فرآیندهای خزش، نمایه‌سازی و تجزیه و بررسی بوسیله گوگل داشت. این بدین معنا میباشد که وقتی که دفعه به جایگاه‌بندی اینترنت‌تارنما‌ها بر پایه ی این امتیازات در نتیجه ها کاوش میرسد، بعضا از اینترنت‌تارنما‌ها و تکه‌های محتوای چگونگی ذیل به صورت پررنگ‌تری در حاصل جستجوی ارگانیک ظواهر میشوند که‌این با حقیقت مطابقت و همخوانی ندارد. الگوریتم گورخر الگوریتم گورخر گوگل (Google’s Panda Algorithm) یکی پرکاربردترین الگوریتم‌های گوگل میباشد که مسئولیت پژوهش بر مغازه‌های آنلاین و دوری از کلاهبرداری‌های اینترنتی از روش این مغازه‌ها را بر ذمه دارااست. این الگوریتم می‌تواند دکان‌های تقلبی را شناسایی نماید و آن ها را از حاصل کاوش حذف نماید. الگوریتم گورخر در مارس ۲۰۱۳ بوسیله مت کاتس (Matt Cutts)، رئیس دیرین قسمت اسپم گوگل، برای بررسی بر اینترنت‌وبسایت‌های بیزنس الکترونیک معرفی شد. در‌این ایام با ارتقاء تعداد مغازه‌های آنلاین، اکثری از اشخاص خرید خویش را از روش وب ایفا میدهند. بدین ترتیب، گوگل الگوریتم زبرا (Zebra Algorithm) را به‌روزرسانی نموده است تا متکی بودن یوزرها را محافظت نماید. در کل، الگوریتم گورخر گوگل هنگامی پدید آمد تا با وبسایت‌های فروشگاهی چگونگی تحت روبرو خواهد شد و مقصود آن جلب پشت گرمی یوزرها بود. بعضا از اینترنت‌وبسایت‌های فروشگاهی چگونگی تحت و نامعتبر از طریق‌های کلاهبرداری و تقنیت‌های گوناگون به کارگیری می‌کردند. حضور در شیت اولیه حاصل گوگل سبب ناامیدی و نارضایتی یوزرها میشد. به این ترتیب، با به‌روزرسانی الگوریتم زبرا، گوگل آغاز به نزاع با اینترنت‌وبسایت‌های فروشگاهی نامعتبر و تقلبی کرد. به این ترتیب، مقصود از پیاده سازی الگوریتم زبرا حذف مغازه‌های آنلاین چگونگی تحت و نامعتبر میباشد. ۷- الگوریتم موش کور ۸- الگوریتم تطبیق عصبی ۹- الگوریتم فلوریدا ۲ ۱۰- الگوریتم شخص ۱۱- الگوریتم هیلتاپ ۱۲- الگوریتم رنک برین (RankBrain) ۱۳- الگوریتم پیج رنک ۱۴- الگوریتم Freshness
۰ ۰

روش های سئو

۱۳ بازديد
تا کنون شما نسبتاً با معنا بهینه سازی آشنا گردیده اید البته در شرایطی که دلایل بالا در امر عنایت seo برای شما کافی نبوده این نکته را در لحاظ بگیرید که طبق آماری که خویش گوگل چند روز آموزش سئو در مشهد قبل منتشر کرد، روزمره نزدیک به ۳.۵ میلیارد نفر از گوگل به کارگیری می‌نمایند. این بدان معنیست که بیشتر بشر‌ها، در‌حالتی که سوالی داشته باشد یا این که قصد خرید داشته باشند آغاز به گوگل مراجعه آموزش سئو مشهد  می نمایند. در اینگونه قوانینی، برای مثال در صورتی یک فروشگاه اینترنتی امکانات کامپیوتر یا این که فروشگاه اینترنتی اسباب یدکی خودرو و یا این که هر دکان دیگری داشته باشید، تمامی صاحبان تجارت و متخصصان و صاحبان وب سایت ها در پی راهی برای در معرض روئت کرد قرار به دست آوردن این بازدیدکنندگان میباشند. چرا بهینه سازی اصلی میباشد؟ از جمله شما صاحب و مالک یک فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی می‌باشید، میدانید روزمره چندین نفر واژه و کلمه تلویزیون را سرچ می‌نمایند؟ ممکن میباشد بخش اعظمی از این کاوش کننده ها مشتریانی باشند که بعداز بازدید از یک فروشگاه اینترنتی و جان دار بودن جنس خرید خویش را از فروشگاه اینترنتی اجرا دهند. این به‌این مضمون‌ میباشد که کلیک‌های یوزرها بسیار گرانبها میباشد و در صورتی‌که بتوانید وبسایت خویش را در جایگاه‌های فراتر نگه دارید سبب ارتقاء نرخ کلیک (CTR) و بهبود سکو بهینه سازی وب سایت شما گردد. طریق های بهینه سازی ↑ برای اینکه تماما با معنی و کاربرد seo آشنا گردید نیاز میباشد تا با طریق های seo وبسایت آشنا گردید، بهینه سازی مشمول سه شیوه به اسم های seo کلاه سپید (White Hat سئو)، seo کلاه سیاه (Black Hat سئو) و seo کلاه خاکستری (Grey Hat بهینه سازی) میباشد. فریب نام های این نحوه های بهینه سازی را نخورید هر کدام ابهام های خاص خویش را دارا هستند. بهینه سازی کلاه سپید (White Hat بهینه سازی) ↑ بهینه سازی کلاه سپید (White Hat سئو) هیچ کس از منش تقلب و بر خلاف به جایی نخواهد رسید، مجموع کلام سئوی کلاه سپید همین میباشد. بهینه سازی کلاه سپید یا این که سئوی اخلاقی به تیم نحوه‌ها و تکنیک‌هایی گفته میشود که خویش موتورهای جست‌وجو برای بالا بردن سکو تارنما‌ها معرفی کرده‌اند. این طرز‌ها مرتبه وبسایت را به طور طبیعی و به طور رسمی بالا می برند. بهینه سازی کلاه سپید با یقین شایسته ترین طرز seo وب سایت و ارتقا درجه seo میباشد که ولی مشقت بار‌ترین و وقتگیر‌ترین نحوه هم می باشد. شما برای داشتن سئوی کلاه سپید می بایست شکیبا بوده و رسیدگی مداومی بر روی وبسایت خویش داشته باشید و تکنیک‌ها را به صحت به فعالیت بگیرید. در ازای این همت و صبوری شما در صورتیکه تکنیک های بهینه سازی را به صحت جاری ساختن داده باشید شما یک رده مطلوب و دایم پیدا خواهید کرد. شناخت بدون نقص با seo کلاه سپید + تکنیک های کاربری بهینه سازی کلاه سیاه (Black Hat سئو) ↑ seo کلاه سیاه (Black Hat بهینه سازی) راه و روش اخلاقی، رسمی و درست بهینه سازی را به شما علامت دادیم زمانی خط مش صحیح وجود دارااست قطعا روش خطا و فریبکارانه ای هم وجود داراست این‌راه بر خلاف Black Hat سئو میباشد، بهینه سازی کلاه سیاه در معنای بدور زدن مقررات seo و گول زدن موتورهای کاوش گر به عنوان مثال گوگل میباشد. برای افرادی که می خواهند با گاز به درجه‌های بالا برسند و به اصطلاح روش ۱۰۰ ساله را ۱ شبه طی نمایند از روشهایی برای به دور زدن گوگل و دیگر موتورهای کاوشگر استعمال می نمایند. ولی بیشتر مشاجره ما درباره ی گوگل میباشد زیرا وسعت یوزرها گوگل با بقیه مرورگرهای جستجو گر قابل مقایسه وجود ندارد. آری این اشخاص با تقلب کردن در ادامه جایگاه های بالا در گوگل می باشند که گوگل همواره پیرو برخود بدون شوخی با این نحوه میباشد. در واقع هر طرز تقلبی که پیدا می گردد، گوگل را هوشمندتر می نماید چون گوگل در غایت راه و روش تشخیص آن را پیدا می‌نماید. با استعمال از seo کلاه سیاه ممکن میباشد بتوانید مدتی در سکو‌های نخستین باشید البته مطمئنا دایم نخواهد بود و جایگاه شما کاهش پیدا می نماید اما که گوگل جریمه هایی را نیز برای وبسایت هایی که از بهینه سازی کلاه سیاه به کارگیری می نمایند در حیث گرفته میباشد و این تقلب ها هیچگاه بی جواب نخواهند ماند پس سفارش میکنیم ابدا از این نحوه به کارگیری نکنید. شناخت بدون نقص با seo کلاه سیاه و یک‌سری ادله اساسی برای به کار گیری نکردن از Black Hat سئو بهینه سازی کلاه خاکستری (Grey Hat بهینه سازی) ↑ seo کلاه خاکستری (Grey Hat سئو) با رسیدگی مورد ها مذکور با طرز های عالی و بد بهینه سازی آشنا شدیم، البته seo کلاه خاکستری چیست؟ این طرز در واقع چیزی ما میان دو نحوه مذکور میباشد خیر عالی میباشد و خیر بد! در طرز seo کلاه خاکستری نیز seo شغل در‌پی فریب و بدور زدن قانون ها و وصال به سکو های فراتر میباشد البته با ریسک کمتر! به صورت خلاصه این طرز تاوقتی‌که لو نرفته باشد قادر است اثر گذار باشد. ولی این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که شما بایستی از seo کلا خاکستری به کارگیری نمایید چون این شیوه تنها بوسیله متخصصان و تحلیلگران seo ایفا می گردد و از طرفی گشوده هم گول زدن موتورهای کاوش گر و گوگل میباشد! از حیث ما شایسته ترین طرز به عبارتی seo کلاه سپید میباشد.می‌‌دانید شایسته ترین تکنیک‌‌های seo برای وب سایت چیست و به چه مجموعه‌‌هایی تقسیم می‌‌گردد؟ seo به دو گروه کلیOn-Page بهینه سازی یا این که سئو داخلی و Off-Page بهینه سازی یا این که باصرفه‌سازی فرنگی تقسیم می‌شوند که هریک از این دو گروه را می بایست با نحوه‌های خاص خویش اجرا بخشید. On-Page بهینه سازی یا این که سئو داخلی در معنای باصرفه‌سازی صفحه های داخلی تارنما یا این که سئوی داخلی تارنما شما میباشد. این عمل یاری می‌نماید موتورهای جست‌وجو صفحه ها داخلی وب سایت شمارا عالی ادراک نمایند و بشناسند. ولی برای ایفا سئوی داخلی وبسایت (On-Page سئو) بایستی مورد ها متعددی را رعایت نمائید که یک‌سری گزینه از مهترین مواقعی که برای بهبود seo صفحه ها داخلی نیاز میباشد را برای شما جمع کرده ایم.
۰ ۰

سئو در برنامه نویسی چیست؟

۹ بازديد
seo در اپلیکیشن نویسی اصولا یک تیتر غلط میباشد و بایستی نرم افزار نویسی وب سایت بر پایه ی قانون ها بهینه سازی باشد، ولی پرسش اینجاست اپلیکیشن نویسی در seo چه تأثیری آموزش سئو در مشهد دارااست و چرا می بایست پوسته تارنما بهینه سازی پایه باشد؟ وقتی که پوسته وب سایت seo اساس باشد، سرعت ایندکس صفحه های وبسایت ارتقاء مییابد که در سود، آن صفحه های در حاصل کاوش درجه بالاتری می گیرند و در معرض روءیت کرد یوزرها بیشتری قرار خواهند گرفت. برای شناخت بیشتر با التفات seo در نرم‌افزار نویسی و تأثیر آموزش سئو مشهد  خطاها نرم‌افزار نویسی در بهینه سازی وب سایت سفارش می کنیم این مقاله را تا آخر تحقیق فرمائید. بهینه سازی در اپلیکیشن نویسی چیست؟ گویش نرم‌افزار نویسی را به صورت معمولی می‌قدرت مشمول گروه‌ای از کدها و دستوراتی دانست که با به کارگیری از آنها نرم افزار‌نویس میتواند یک سری الگوریتم‌ها را تعریف و تمجید نماید. گویش‌های نرم افزار نویسی متعددی برای طراحی وب وجود داراست که در هریک از آن‌ها طریق‌ی تایپ کردن کدها، طریق‌ی قرارگیری آنان در کنار یکدیگر و سرعت پاسخگویی به درخواست مخاطب متعدد میباشد. می‌اقتدار سایتی را با اپلیکیشن نویسی پیاده سازی کرد و آنگاه آن را در نتیجه ها موتورهای کاوش به اکران دراورد؛ ولی شایسته ترین وب سایت کدنویسی گردیده سایتی میباشد که مبنی بر اصول seo نرم‌افزار نویسی گردیده باشد تا به این‌شیوه بتواند در حین کمتری صفحه ها وب سایت را در گوگل ایندکس نماید و جایگاه‌ی رفیعتر را استخراج کند. بدین ترتیب جواب به پرسش “seo در نرم افزار نویسی چیست؟” بسیار اصلی میباشد و بایستی پیش از نرم افزار نویسی تارنما، آن را بدانیم. تأثیر seo در نرم افزار نویسی بهینه سازی در اپ نویسی خویش به ‌خویش تأثیری ندارد البته نکته‌ای که در اپلیکیشن نویسی مداقه دارااست، ترازو تجربیات و شناخت اپ‌نویس با اصول seo وبسایت میباشد؛ به صورت نمونه در طی کد نویسی، نرم‌افزار نویس می بایست تگ های هدینگ را بشناسد و بداند که تگ h1 کجای کاغذ اضافه ‌گردد و یا این که همگی‌ی صفحه ها می بایست صرفا یک تگ h1داشته باشند. محور و محور پیاده سازی هر وب سایت، نرم افزار نویسی میباشد؛ درحالی‌که seo، تکنیک و فرایندی میباشد که روی صفحه ها گوناگون تارنما جاری ساختن میگردد تا هر برگه به ‌صحت در موتورهای کاوش به یوزرها اکران داده گردد. با به کارگیری از لهجه‌های اپ نویسی مثل php، asp.net، java در نصیب سرور تارنما، پلتفرمی ساخت‌و‌ساز می گردد که بر روی اینترنت سرور قرار می گیرد. دقت به seo در اپ نویسی در بعضا از مفاد مانند سرعت تارنما مداقه متعددی داراست؛ به همین برهان اپلیکیشن‌نویس بایستی از اصول بهینه سازی در کد زدنی اگاهی داشته باشد تا بتواند ساخت سایت با اپلیکیشن نویسی را مبنی بر seo اجرا دهد. تأثیر بهینه سازی در نرم‌افزار نویسی درصورتی‌که ساخت سایت با کدزنی سوای دقت به قواعد seo وب سایت شکل بگیرد، می تواند تأثیرات مخرب متعددی را روی وبسایت ساخت و ساز نماید و بر سعی بهینه سازی وبسایت تأثیر منفی بگذارد. نرخ پریدن تارنما یکی‌از فاکتورهای اساسی در بهینه سازی میباشد که با سرعت لود وب سایت رابطه بی واسطه دارااست. پیاده سازی سایتی که بر طبق با اصول seo کدزنی گردیده باشد قادر است در برهه زمانی‌مجال پاره ای بار گذاری گردیده و در فیض رضایت بیشتر یوزرها را در به کارگیری از تارنما به‌دنبال داشته باشد.ر اپلیکیشن نویسی ممکن میباشد خطاها بهینه سازی محوری وجود داشته باشد که سبب ساز ساخت اختلالاتی در بهینه سازی وبسایت خواهد شد. در متن ذیل بعضا از مشکلات رایج در نرم‌افزار نویسی که اثر نامناسبی روی بهینه سازی وب سایت میگذارند را ذکر کردیم:
۰ ۰

نحوه استفاده از افزونه Yoast SEO در وردپرس

۶ بازديد
یکی‌از دوست داستنی‌ترین پلاگین‌های سئو موتور کاوش (بهینه سازی)، پلاگین Yoast سئو بوده که امداد آموزش سئو در مشهد شایانی به آرم دادن وب سایت شما در درجه بندی موتورهای کاوش گوگل می‌نماید. سئوی وردپرس یک قضیه غامض بوده که خوشبختانه برای رفع ابهام آن می‌قدرت از برخی پلاگین‌های آموزش سئو مشهد  وردپرس مانند پلاگین Yoast سئو به کار گرفت. این پلاگین خصوصیت‌های زیادی داشته که به شما قابلیت و امکان در اختیار گرفتن ظریف بر روی سئوی تارنما خویش را میدهد. پیرو با روش به کار گیری از Yoast سئو آشنا میشوید تا پروسه بهینه سازی وب سایت برایتان معمولی‌خیس خواهد شد. در‌این نوشته‌ی علمی، راهنمای تازه کار پلاگین Yoast سئو را به اشتراک میگذاریم که نکات نخستین و پیکربندی نخستین را پوشش میدهد. آن گاه به سراغ راهنمای توسعه یافته‌خیس Yoast بهینه سازی، به عنوان مثال به کارگیری از متا متغیرها، پیکربندی طرحواره و مفاد دیگر می رویم. یادگرفتن پیکربندی پلاگین یواست بهینه سازی وردپرس برای مبتدیان ↑ درین قسمت، مواقعی را که مبتدیان بایستی در امر پلاگین Yoast سئو بدانند توضیح خوا‌هیم اعطا کرد. این مفاد عبارتند از: شیوه به کارگیری از Yoast بهینه سازی Configuration Wizard متا جعبه Yoast سئو چیست و چه گونه عمل می‌نماید کارهایی که می‌توانید از داشبورد Yoast بهینه سازی اعمال دهید بعد در قسمت آجل به بعضی از پیکربندی توسعه یافته خیس پلاگین Yoast بهینه سازی میپردازیم. دانلود این پلاگین از مخزن وردپرس راهنمای ارتقا سکو و بهبود seo – از کجا آغاز کنم؟ شایسته ترین پلاگین های seo وردپرس در سال 2021 شایسته ترین پلاگین امتیاز دهی وردپرس – 12 پلاگین رفیعتر Review، Ratings و Schema استعمال از Yoast سئو Configuration Wizard ↑ پس از نصب پلاگین Yoast سئو میتوانید با کلیک بر روی تب نو Yoast سئو در نصیب مدیر وردپرس خویش به داشبورد دسترسی پیدا نمایید. در شرایطی‌که او‌لین باری میباشد که از پلاگین یواست بهینه سازی به کارگیری میکنید، یک اعلان والا را مشاهده میکنید که در آن می توانید روی Start first-time configuration کلیک نمائید. نصب پلاگین Yoast سئو با کلیک بر روی دکمه configuration wizard میتوانید تنظیمات Yoast سئو را در وردپرس استارت نمایید تا گوگل بتواند محتوای شما‌را عالی ادراک نماید. در‌پی شمارا در‌این ارتباط بیشتر ارشاد می کنیم. قسمت سئو Data Optimization ↑ در نصیب سئو Data Optimization، میتوانید از نمایه‌سازی‌های Yoast برای بهبود فوری هرگونه نقص‌ فنی در وبسایت خویش به کارگیری فرمائید. این طریق شبیه روشی میباشد که گوگل تارنما شمارا تجزیه و آنالیز می‌نماید. در شرایطی که چه، درصورتی که که محتوای متعددی دارید، به کارگیری از این طرز ممکن میباشد پاره ای مجال‌بر باشد. قسمت بهینه سازی Data Optimization در پلاگین Yoast سئو دقت داشته باشید که‌این تهیه تنها برای اطراف‌های ایجاد در دسترس میباشد. بدین ترتیب، درصورتی که اینترنت‌تارنما شما یک گوشه و کنار غیر تولیدی میباشد، به آسانی می بایست بر روی Continue کلیک نمائید. نصیب Site Representation ↑ در نصیب Site Representation، نوع سایتی را تعیین فرمایید که با تارنما شما مطابقت و همخوانی داراست. در صورتیکه وب سایت شما فردی میباشد از منوی کشویی برای معلوم کردن استفاده کننده استعمال نمائید. در شرایطی‌که وبسایت شما نماینده یک سازمان میباشد، اسم کمپانی را وارد فرمائید. نصیب Site Representation در پلاگین Yoast سئو در زیر خیس، می توانید لوگوی کمپانی را از کتابخانه رسانه یا این که رایانه خویش آپلود نمایید. این لوگو دست‌کم بایستی 112×112 پیکسل باشد، همینطور عالی میباشد یک تصویر مربع صورت را برای لوگو گزینش فرمایید. آن گاه Save را بزنید و ادامه دهید. نصیب Social Profiles ↑ در مرحله آن‌گاه، میتوانید آحاد پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی را برای اینترنت‌وب سایت خویش وارد نمایید. اعتنا داشته باشید، در صورتیکه اینترنت‌تارنما متبوع را برای یک سازمان ساخت و ساز می کنید، این پروفایل، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی سازمان شما خواهد بود. نصیب Social Profilesدر پلاگین Yoast سئو در صورتیکه یک تارنما فردی دارید، می توانید جزئیات را مانند پروفایل‌های اجتماعی، اسم و توضیحات استفاده کننده در شیت نمایه وردپرس خویش بازنویسی نمائید. موردنیاز وجود ندارد همگی آن‌ها را وارد نمایید، صرفا نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی را که می خواهید فعالانه تبلیغ نمائید را گزینش نمایید. قسمت Personal Preferences ↑ در قسمت پیکربندی فردی، می توانید گزینش فرمائید که آیا می خواهید پلاگین Yoast سئو داده‌های اینترنت‌تارنما شمارا ردیابی نماید یا این که نه. نصیب Personal Preferences در پلاگین Yoast سئو همینطور در شکل میل میتوانید در خبر نامه Yoast نیز عضو گردید. نصیب Finish Configuration ↑ در غایت، بایستی تنظیمات Yoast بهینه سازی خویش را پایانی فرمایید. در اینجا، میتوانید برای وبینار هفتگی بدون‌پول Yoast نام نویسی فرمایید. نصیب Finish Configuration در پلاگین Yoast سئو با اتمام فرایند اورده شده شما اخیرا Yoast بهینه سازی را تنظیمات نموده اید. از این پس، میتوانید لینک را دنبال فرمایید تا مستقیماً وارد داشبورد Yoast نو خویش گردید. متا جعبه پلاگین Yoast سئو ↑ متا جعبه پلاگین یواست بهینه سازی جایی میباشد که بیشترین تعامل را با این پلاگین خواهید داشت. متاباکس در موراد تحت به شما امداد می‌نماید: محتوای خویش را برای چگونگی seo و خوانایی آن تجزیه و نظارت فرمائید. برای شیوه سعی محتوای خویش در Google و رسانه های اجتماعی پیکربندی آن را تنظیمات نمائید. فریم متا در تحت ویرایشگر وردپرس ظواهر میگردد (محل ظریف آن بستگی به بقیه پلاگین‌ها و تم‌های شما داراست). قاب Meta Box در پلاگین Yoast بهینه سازی درصورتی که از ویرایشگر نو بلاک وردپرس به کار گیری می کنید، میتوانید این قسمت را در نوار کناری سمت راست نیز بیابید. تب سئو ↑ تب سئو بیشتر درباره سئو محتوای شما برای موتورهای کاوش گزینه استعمال قرار میگیرد. اولی نصیب در تب سئو محتوا عبارت کلیدی Focus میباشد. در صورتی‌که شما می خواهید برای یافتن کلمه و واژه کلیدی که عموم در جستجوی آن میباشند، پژوهش ها مهم درخصوص عبارات کلیدی ایفا دهید، می توانید کلمه و واژه کلیدی را در‌این قاب وادر فرمایید تا پلاگین Yoast سئو محتوای شمارا تجزیه و نظارت کرده و ببیند پست شما چقدر برای آن واژه کلیدی خاص با صرفه گردیده است. تب سئو در پلاگین Yoast سئو اعتنا داشته باشید که عبارت کلیدی Yoast Focus به شما در جایگاه بندی در گوگل یاری نمی‌نماید، بلکه صرفا پیشنهاد‌ای میباشد که به شما یاری می‌نماید تا محتوای خویش را باصرفه نمایید. بعد در ذیل آن، سئو title (پیش اکران گوگل) را خواهید رویت کرد. می توانید با تغییر و تحول تیتر سئو و توضیحات متا، میتوانید این قسمت را را به طور دستی دستکاری نمایید. هنگام دستکاری داده ها، پیش‌اکران گوگل تهیه میگردد. به علاوه، لامپ سبز آرم میدهد که تیتر بهینه سازی شما ارتفاع باصرفه ای دارااست. پیش اکران در پلاگین Yoast سئو همینطور در اینجا می توانید یک اسلاگ منحصربه‌فرد برای پست خویش وارد فرمائید. اسلاگ پست الکترونیک میباشد که بازدیدکنندگان میتوانند محتوای شما‌را پیدا نمایند. دقت داشته باشید که‌این داده ها seo بسیار اساسی می باشند. چون در حاصل جستجوی ارگانیک گوگل علامت داده می‌گردد. توضیحات متا در پلاگین Yoast بهینه سازی افزون بر آن، میتوانید با بهینه سازی analysis (ارزیابی بهینه سازی) به تجزیه و بررسی seo دسترسی پیدا نمائید: به کارگیری از بهینه سازی analysis در بهینه سازی analysis این عمل محتوای شما‌را از حیث بهینه سازی محاسبه می‌نماید. می‌قدرت اعلام کرد شما دراین قسمت یک نمره و امتیاز کلی برای پست خویش اخذ خواهید کرد. افزون بر آن، می توانید با یاری این بخش در موضوع خصوصیت‌های جایگزین تصویر، توضیحات متا، پیوندهای خروجی، توزیع کلمه ها کلیدی و مورد ها دیگر بهینه سازی تارنما خویش را بهبود ببخشید. دقت داشته باشید که با Yoast Premium، می توانید یک تجزیه و بررسی سئوی رفیعتر اخذ نمایید، کلمات کلیدی مازاد را تهیه و تنظیم نمایید و کارایی سئوی خویش را پیگیری فرمائید. در ذیل این قسمت، ورقه محتوای Cornerstone را مشاهده خواهید کرد. در اینجا میتوانید گزینش نمائید که آیا پست تحت عنوان محتوای بنیادی (محتوای محور) که مهم‌ترین و مهم ترین محتوای وبسایت میباشد، رقم بخورد یا این که نه. محتوای بنیادی در پلاگین Yoast سئو محتوای مبنا یا این که Cornerstone content هسته اساسی اینترنت‌وبسایت شما میباشد. این محتوا شایسته ترین و مهم ترین مقاله ها در تارنما شما به شمار می‌رود و صفحه های یا این که پست‌هایی میباشد که می خواهید بالاترین سکو را در موتورهای کاوش داشته باشد. این مقاله‌ها معمولاً زمانبر و آموزنده‌ میباشند و محتواهای اصلی پست‌های متعدد بلاگ را با یکدیگر مخلوط کرده و هر چیزی را که راجع به یک زمینه خاص اصلی بوده را به نیکی پوشش میدهند. به عبارت دیگر، تنها شایسته ترین محتوا، پست‌ها یا این که کاغذ‌هایی را که میخواهید بروز نگه دارید را تحت عنوان محتوای بنیادی گزینش فرمائید. بعد می توانید به راحتی مطابق این محتوا، پست‌ها و لیست‌های ورقه آراسته نمائید. محتوای بنیادی در پلاگین یواست بهینه سازی در بیشتر تایم ها، شما هیچ وقت به شیت Advanced نیازی ندارید. البته میتوانید از آن برای مفاد پایین به کار گیری نمائید: متوقف کردن ایندکس از گوگل (میتوانید از این روش موتورهای کاوش را از اکران برگه متبوع در نتیجه ها کاوش مجاز یا این که ممانعت فرمایید.) موتورهای کاوش را از تعقیب کردن ارتباطات در صفحه ها خویش بازداشتن نمائید. یک URL متعارف برای پرهیز از محتوای تکراری مشخص و معلوم فرمایید. breadcrumbs را در صفحه های خویش در دست گرفتن فرمائید. در شرایطی که مایل به تغییر‌و تحول هرمورد از پیکربندی پیش فرض می باشید، این صفحه را گشوده نمایید: شیت Advanced پلاگین Yoast سئو در حالتی که میخواهید از خصوصیت Breadcrumbs Title به کار گیری نمائید، بایستی مطمئن گردید که breadcrumbs متناسب با مسئله شما میباشد یا این که نه. تب Readability ↑ قسمت تجزیه و بررسی تب Readability در پلاگین Yoast بهینه سازی، تلاش می‌نماید به عبارتی مضمون‌ را برای بشر‌ها اجرا نماید. اساسیعنی کارایی می‌نماید معیار خوانایی محتوای شما‌را برای بازدیدکنندگان بسنجد و بعد از آن برای بهبود محتوا پیشنهادهایی ارائه می‌نماید. دقت داشته باشید که‌این پیشنهادات بی نقص نیستند. براین اساس به استحصال امتیاز فراتر اعتنا نکنید. ولی به صورت کلی به کار گیری از آن راهنمای خیر میباشد.
۰ ۰

تحقیق کلمه کلیدی با سئو کار یا مدیر بیزنس!

۶ بازديد
یک واقعه خیلی جالبی به‌زمین‌خورد یکی دوستان تماس گرفته بود پیاده سازی سایتش رو ما ایفا داده بودیم آموزش سئو در مشهد  با اینجانب سخن کرد آنگاه دعوا بازرسی کلمه و واژه کلیدی در seo شد که ابدا چکار می بایست بکنیم و این ها! آن‌گاه گفتش اینجانب با ۱۴، دقیقا این عدد، ۱۴ مکان دیگه کلام کردم و توی ۱۴ مکان قبل هر کس باهاش حرف آموزش سئو مشهد کرده چه دارای تخصص چه رئیس تیم که سرویس ها seo میدن بهش بیان کردن که عالی عبارت کلیدی ها رو ما بهت میگیم طبق اونا عمل کن یعنی چی؟ میخوام این زمینه رو بهتون بگم که به هیچ عنوان با صاحب و مالک بیزنس کلام نشده بود ساید بیزینس به هیچ عنوان چک نشده بود! چجوری داریم این seo رو جاری ساختن میدیم. نمونه طراحی وب سایت و بقیه دکان های اینترنتی مثلا برای مثال در میان میگن که عالی یادگرفتن بهینه سازی انقدر سرچ داره سرچش زیاده بریم روی اون فعالیت کنیم طراحی وب سرچش زیاده بریم روی اون فعالیت کنیم. سال ها نمونه طراحی وب سایت روی کی ورد ها میزنن آن گاه از جمله میگن مشتریش زیاده. اینجانب توی دو ماه قبل توی طراحی وب سایت پیوند چهار، عبارت ساخت وب سایت پیوند ۴،۵ بودم لیدهایی میاد توی طراحی وب که ابدا چگونگی ندارند از نگاه اینجانب چگونگی ندارند. چرا چگونگی ندارند به جهت اینکه هر کس اون عبارت رو سرچ میزنه غرض اصلیش معلوم وجود ندارد یعنی معلوم وجود ندارد دنبال طراحی وب فروشگاهی، ساخت وب سایت آموزشی می خواد طراحی وب سایت شرکتی میخواد. به هیچ وجه ساخت وب سایت رو برای چی میخواد و تنها یه چیزی توی طراحی وب شنیده توی حوزه سوشال حال مثل اینستاگرام شنیده که طراحی وب سایت میتونه برات پول نیکی بیاره و چیزای این شکلی و درحال حاضر میاد سرچ میزنه. یعنی بررسی اینجانب از اون آدما یا این که پرسونایی که اینجانب به دست اوردم این شکلی بوده. چرا درحال حاضر می بایست بیام روی اون بهینه سازی کنم؟ زیرا سرچ اش بالاست؟ این واقعه داره توی همگی ی استخراج و شغل های گوناگون مثل فروشگاه آنلاین میوفته طرف میاد میگه که به عنوان مثال دارم میگم خرید فلان عالی خیلی سرچش بالاست بیا همینو عمل کنیم. آن گاه برو تو محصولشو پیدا کن بهتر حالت امروز بیزینس برای مثال اینجانب رو چرا نمی سنجی؟ منی که امروز از جمله توی حوزه ابزار فروشی دارم شغل می‌کنم تو حوزه گل دارم شغل می‌کنم ابدا گل فروشی آنلاین دارم جامه دارم شغل می‌کنم چرا نمی آیید ملاحظه کنید که اینجانب چی دارم و ابدا هر کس داره این مشورت کردن رو میده آیا خودش فروشگاه آنلاین داشته! آیا خودش با پناه متاع رمز و کله زده میدونید اینکه میگید برای مثال فلان چیز سرچ اش بالاست آیا به حمایت اون محصول آیا فکر می‌کنید به همین سادگیه؟ دفاع محصول موضوع اصلی بوده که امروز دیجی متاع marketplace گردیده امان محصول طاقت فرسا بوده که marketplace گردیده مگه میشه مغازه به اون بزرگی رو بیاییم بگیم عالی حفاظت کالاش تا تعدادی سال خودش جاری ساختن میداد به نقص‌ خورد توی حفاظت فرآورده. خیر توی seo خیر توی سرچ اومدن بالا خیر چیزای این شکلی خیر تو بازاریابی و جانبداری مال به خلل خورد میدونید چه سرمایه ای بایستی باشه برای حفاظت فرآورده !
۰ ۰

KEYWORD STUFFING (استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی) چیست؟

۷ بازديد
در تکنیک تکرار کلمه ها کلیدی که در قبل وبمستران از آن به کارگیری می‌کردند، یک واژه و کلمه آموزش سئو در مشهد  کلیدی بارها و بارها در متن به کار گیری میشد. از آنجایی که الگوریتم موتورهای کاوش در قبلی بی آلایش بود و نوعی ضعف در سیستم مرتبه‌بندی و اکران وب سایت‌ها به اکانت می‌آمد، وبسایت‌هایی نظیر گوگل آموزش سئو مشهد  به لغت ها کلیدی که به مقدار متعددی در متن یافت می‌شدند، مقام خاصی می‌دادند. این مراحل در شغل می‌توانست چگالی کلمه ها کلیدی را در بافت متن بیشتر نماید، البته مضراتی نیز داشت. مثلا خواننده بیشتر از متن، کلمه و واژه کلیدی را می‌روئت کرد، بدین ترتیب از بها متن کاسته می شد. در پیشین ۳ درصد متن را به واژه و کلمه کلیدی تخصیص می‌دادند، یعنی در هر سه خط، دو توشه کلمه و واژه کلیدی تکرار می شد. ولی این طریق امروزه خیر فقط موثر وجود ندارد، بلکه منجر ساخت‌و‌ساز اسپم در وبسایت میشود.یکی‌از شیوه‌هایی که وبمستران برای ارتقاء چگالی واژه کلیدی در صفحه های خویش استعمال می‌نمایند تکرار کلمات شبیه و مترادف میباشد. درین نحوه آزاردهنده که در نتیجه ها گوگل به یک عبارت زمانبر و بی‌مضمون‌ ختم می شود، خواننده یک مسئله کلی را می‌بیند و معنا شیت‌ای را که به اکران درآمده فهم نمی‌نماید. براین اساس ممکن میباشد که استفاده کننده با آمدن به شیت، به فیض دلخواه نرسد و تنها وقتش گرفته گردد. به طبع با توضیحات کاغذ یا این که description آشنا می‌باشید. در نحوه تکرار لغت ها کلیدی، وبمستران یک واژه و کلمه غرض را مانند تیتر به دفعات می‌نویسند تا شانس کلیک را ارتقا دهند. در حالی که گوگل درین طریق نمی‌تواند چگونگی محتوا را تحلیل نماید و ادله محکمی برای پیش گویی اسپم و جریمه خواهد یافت. 3- استعمال بیش تر از حد از یک کلمه و واژه یا این که عبارت در محتوای ورقه در‌این شیوه که پرکاربردترین تکنیک Keyword Stuffing میباشد، یک واژه در مجموع گزاره‌های متن بیش تر از دو توشه تکرار می‌گردد. خواننده معنا متن را به جهت به کارگیری بیش تر از حد با یک عبارت نمی‌فهمد. ممکن میباشد پلاگین‌های بهینه سازی مانند Yoast یا این که all in one بهینه سازی (در تارنما‌های وردپرسی) نسبت بدین شیوه لامپ سبز نماد دهند؛ البته در واقعیت این لامپ سبزی برای گوگل میباشد تا وب سایت شمارا جریمه نماید. ولی در ورژن‌های نو این پلاگین‌ها، تعداد دفعات استعمال از لغات کلیدی براساس الگوریتم‌های نو گوگل به‌روزرسانی شد‌ه‌است. 4- یک واژه بیش تر از حد مجاز پیوند‌گذاری می‌گردد برخی از تارنما‌ها با به کار گیری از پلاگین‌های لینک و پیوند‌گذاری اتومات یا این که اسکریپت‌هایی از این دست، یک واژه و کلمه را به کاغذ‌ای خاص پیوند می‌نمایند. این پیوند گذاری ممکن میباشد مرتبط با همگی کلمه‌های یک ورقه باشد یا این که کل صفحه ها وبسایت را مشمول گردد. اعتنا داشته باشید که درین نحوه موتورهای کاوش با رفتن به هر پیوند با ورقه مشابهی روبه‌رو میشوند و ممکن میباشد جریمه گردید. 5- به کارگیری از یک واژه و کلمه اثبات+کلمه و واژه/کلمه ها متغیر در‌این نحوه وبمستران یک کلمه و واژه را تحت عنوان واژه و کلمه کلیدی در حیث میگیرند و بقیه کلمه و واژه‌های خویش را براساس آن سازماندهی می‌نمایند. برای مثل به کار گیری از یک کلمه و واژه کلیدی+اسم محل‌ یا این که کشورهای متفاوت یک کدام از این طرز‌هاست.
۰ ۰

اهمیت طراحی اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی

۸ بازديد
عنایت طراحی اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی چیست و چرا مشتریان برای خرید آنلاین، برنامه را ترجیح می دهند؟ در دنیای امروز، تصمیم به استعمال از اپ و سهم کسب و کار الکترونیک از آن، به‌نحوه چشم‌گیری آموزش طراحی اپلیکیشن افزایش‌ یافته می‌باشد. خرید از طریق موبایل، بین طرز‌های متعدد خرید کاربران در سراسر فقیه رو به پرورش می باشد. با این اکنون، بسیاری از دستیابی‌وکارها همچنان از پتانسیل تلفن همراه‌ها برای جلب رضایت مشتریان و ارتقا نسبت افراد بازدیدکننده به افراد خریدار، به کار گیری کاملی نکرده‌اند. ایجاد کرد اپلیکیشن فروشگاهی تجربیات خرید از طریق برنامه فروشگاهی چه تفاوتی با تجربه خرید از طریق یک مرورگر تلفن همراه یا دسکتاپ داراست؟ درپی به دلایل مداقه طراحی نرم‌افزار برای فروشگاه اینترنتی پرداخته‌ایم: ۱- ارتقاء فروش از طریق اپ فروشگاهی بی شک، برنامه‌ها به دلیل ماهیت کاربرپسند و ارایه راحتی بیشتر (نسبت به وب سایت)، بازدیدکننده‌های بیشتری را به خریدار تبدیل می‌کنند و نرخ تبدیل را ارتقا می‌دهند. در نهایت این بیشترین چیزی می باشد که عنایت دارد زیرا بدین مضمون‌ می باشد که بازدیدکننده‌های بیشتری خرید می‌کنند و فروش بیشتر و درآمد بیشتری به دست میاید. معمولا مشتری‌ای که از اپ شما استعمال می‌کند بیشتر از مشتری‌ای که از طریق وب‌وب سایت به شما دسترسی دارااست، شما‌را دنبال خواهد کرد. همچنین وی احتمالاً اقلام بیشتری را مشاهده می‌کند و احتمال خرید او نیز بیشتر هست. ضمن افزایش نرخ تبدیل، میانگین قیمت سفارش در طریق فروش با اپلیکیشن بسیار بالاتر می‌باشد. همچنین به دلیل اضافه شدن قابلیت و امکان ارسال نوتیفیکیشن و تسویه‌حساب سریع‌تر، مشتریان خرید راحت‌تری خواهند داشت. به همین استدلال، تمایل آن‌ها به هزینه‌کردن، هنگام سفارش از طریق نرم‌افزار بیشتر خواهد بود. ۲- افزایش سرعت خرید در اپلیکیشن نگرانی اصلی بسیاری از کاربران اینترنت، سرعت تارنما‌ها یا برنامه‌ها هست. از آنجایی که نرم افزار‌ها تا حدودی داده‌های خود را در دستگاه تلفن‌همراه ذخیره می‌کنند، مجال ما یحتاج برای تکمیل عملکرد یک برنامه کوتاه‌تر از یک وب سایت می باشد. اگرچه ممکن می باشد نرم افزار‌ها به همان سرورهایی متصل شوند که سایت‌ها وصل هستند، اما انتقال‌داده در میان یک نرم‌افزار موبایل و یک سرور می‌تواند کمتر از مرورگر و سرور باشد. افزون بر این، از آنجایی که کاربران می‌توانند تنظیمات پیش‌فرض خود را در اپ‌ها معلوم کنند، آنان فقط محتوای مورد نظر مشتری را بارگیری می‌کنند و این سبب صرفه‌جویی در وقت کاربران و بهبود تجربه آن‌ها می گردد. ۳- پرداخت آسوده‌تر در برنامه‌ها با یک برنامه، خرید آنلاین بسیار سهل و آسان‌تر هست و از آن‌جایی که جزئیات پرداخت را می‌قدرت در حساب کاربر ذخیره کرد، مشتریان مجبور نیستند هر بار که پرداخت می‌کنند، فرایند وارد کردن اطلاعات را تکرار کنند. همچنین اپلیکیشن‌های گوشی به مشتریان اجازه میدهند با روش‌های پرداخت نوینی مثل استعمال از اثر انگشت، پرداخت را اعمال دهند.
۰ ۰

تولد گوگل پاندا

۸ بازديد
آنچه منجر میلاد الگوریتم پاندا شد، گلایه یوزرها از مزارع محتوا «content farms» بود که با‌گاز در هم اکنون آموزش سئو مشهد  بسط بودند. مزرعه محتوا مانند مزرعه پیوند از طریق‌های seo کلاه سیاه (black hat) بود که موجب سردرگمی بیشتر یوزرها می شد و با قانون ها گوگل، تضاد و مغایرت داشت. گوگل پاندا صفحه ها را مبتنی بر آموزش سئو در مشهد یک نوع سیستم کیفی طبقه‌بندی می‌نماید. تا قبل از راه اندازی این الگوریتم، گوگل تارنما‌ها را از نگاه تعداد کلمه ها رسیدگی میکرد و صفحاتی را که بیشترین تعداد واژه را داشتند، دارنده محتوای بهتری تلقی میکرد و در ورقه اولیه حاصل کاوش قرار می‌اعطا کرد؛ ولی الگوریتم پاندا، گوگل را به یک کاوشگر حرفه ای تبدیل کرد. به این ترتیب وب سایت‌های بی‌ چگونگی و بی‌ محتوا از شیت نخستین نتیجه ها کاوش به صفحه ها عقب‌خیس تردشده یا این که در کل حذف و اسپم شدند. تاریخچه گوگل پاندا گوگل پاندا تغییری مهم در الگوریتم سکو‌ بندی میباشد که برای نخسین بار در فوریه سال ۲۰۱۱ منتشر شد. ناونیت پاندا (Navneet Panda) از مهندسان گوگل بود که وضعیت را برای بسط و فعال سازی الگوریتم پاندا آماده کرد. در سال ۲۰۱۰، کم شدن چگونگی نتیجه ها کاوش گوگل و ارتقاء مداوم مزرعه‌های محتوا، گلایه‌های متعددی را برای تارنما گوگل تشکیل داد. آمیت سینگال (Amit Singhal) چندی آن‌گاه در سخنرانی‌ اش در اتفاق افتاد TEDاعلام کرد که به‌روزرسانی الگوریتم کافئین (Caffeine) در اواخر سال ۲۰۰۹ که موجب ارتقاء سرعت گوگل و توانگری آن در تسریع ایندکس مطالب گردیده بود، برخی محتواهای بی‌چگونگی را هم با برچسب ناخوشایند ایندکس کرده بود. مت کاتس (Matt Cutts) ذکر کرد که محتوا، مسئله جدیدی بود که در‌این فرصت مطرح شد. وبسایت ReadWriteWeb دراین مورد می‌نویسد: تا نقطه نهایی سال ۲۰۰۹، دو نوع مزرعه محتوا وجود داشت: Demand Media (eHow infamy) و Answers.com. این وبسایت‌ها مطابق یک فرمول بی آلایش فعالیت می‌کردند، ساخت‌و‌ساز محتوای هدفمند برای موتورهای کاوش، بعد از آن وایرال کردن آن توسط کانال‌های اجتماعی و درآمدزایی زیاد از روش به کارگیری تبلیغاتی از آن! مزرعه‌ محتوا مانند Demand Media با هزاران فریلنسر تفاهم نامه همیاری منعقد کرده بودند تا درباره موضوعات مالامال سرچ، محتواهای مختلفی ساخت‌و‌ساز نمایند. بنابراین، گوگل موضوعاتی را که درین نوع تارنما‌ ها منتشر میشد، در ابتدا نتیجه ها جستجوی گوگل قرار می‌ بخشید. اولی اثر گوگل پاندا، افت سکو تارنما‌هایی بود که وسعت متعددی تبلیغات داشتند. گوگل پاندا، چگونگی وبسایت‌ ها را بر طبق نوع خلق یوزرها تحلیل می‌نماید. از جمله، هنگامی که یک تارنما مقاله مفیدی را عرضه می‌نماید، مرتبه‌ی بالای بازدید وب سایت نماد می‌ دهد که چگونگی محتوا مناسب میباشد، براین اساس گوگل روءیت کرد بهتری به مطالب وب سایت شما پیدا می‌نماید و مرتبه وبسایت را ارتقاء میدهد.الگوریتم پاندا چیست؟ یک کدام از پرکاربردترین موتورهای کاوش فی مابین یوزرها، گوگل به حساب میآید که با اعتنا به خصوصیت‌ها و امکاناتی که در مشت استفاده کننده قرار میدهد به یک کدام از دوستداشتنی‌ترین موتورهای کاوش تبدیل شده است. درحال حاضر الگوریتم گوگل پاندا یکی‌از الگوریتم‌های کاربردی به شمار می آید که وظیفه در دست گرفتن چگونگی محتوای ارائه گردیده وب سایت را برعهده دارااست. در واقع الگوریتم پاندا در موتور کاوش گوگل به نظارت و بررسی محتوای اسکن، محتوای کوتاه، صفحه های بی‌بها و تکراری میپردازد و در‌این فی مابین شایسته ترین وبسایت از حیث بها محتوایی که از ضوابط گوگل تاسی می‌نماید را گزینش خواهد کرد. الگوریتم پاندا با تلاش منحصر خویش باعث شد‌ه‌است تا بخش اعظمی از تارنما‌های نامعتبر و بی‌قیمت حذف شوند و یوزرها با خاطر شل و سهل وآسان از اینترنت‌وب سایت‌ های دارای اعتبار به کارگیری نمایند.
۰ ۰

روش های هرس کردن محتوای بی کیفیت

۱۰ بازديد
ریدایرکت 301 (redirect 301) جدید ایندکس کردن صفحه های (noindex, follow) حذف url از وب سایت و ساخت‌و‌ساز آموزش سئو در مشهد کد خطای 404 طرز نخستین: زمانی که محتوای صفحه های وب سایت شبیه و در حدود یکدیگر میباشد، از ریدایرکت 301 استعمال میکنیم، در اولی مرحله شایسته ترین ورقه راجع‌به آن مورد را آموزش سئو مشهد گزینش میکنیم، آن گاه محتوای همگی صفحه های دیگر را با شیت گزینش گردیده مخلوط کرده و بهبود میدهیم، در غایت بقیه صفحه ها شبیه را به کاغذ مهم گزینش گردیده ریدایرکت 301 میکنیم. طریق دوم: زمانی که وب سایت دارنده صفحه ها ضعیف و معدود چگونگی ولی مربوط به زمینه تارنما میباشد، از نوایندکس کردن به کار گیری میکنیم. این صفحه ها را نمی اقتدار حذف کرد زیرا بودن آن ها مورد نیاز میباشد البته از طرفی این صفحه های، چندان با کیفیت و کار کشته نیستند. طرز سوم: وقتی که شیت‌ای از وبسایت برای یوزرها وب سایت موءثر و کاربردی نباشد یا این که با مورد شغل وبسایت مرتبط نباشد یا این که از طرف یوزرها اینترنتی سرچ نشود، آن URL حذف می گردد. حذف کردن URL از درون وب سایت بدین معناست که روبات گوگل و کاربرانی که به نشانی گذشته مراجعه می‌نمایند کد خطای 404 اخذ نمایند. این قضیه منجر می‌گردد که گوگل به گذر زمان برگه متبوع را از ایندکس خویش بیرون نماید.جان مولر در یکی‌از دورهمی‌های گوگل راجع به یک خطا رایج بین مدیران اینترنت‌وبسایت‌ها توضیحاتی ارائه میدهد. در‌این دورهمی از لهجه جان مولر می‌شنویم که چطور می‌اقتدار صفحه ها تارنما را برای بهبود ترافیک یا این که بهینه سازی وب سایت حذف کرد. منشی نشست با پرسیدن این سؤال قصد داراست بداند آیا حذف صفحه ها بی‌قیمت به بهبود seo وب سایت کمکی می‌نماید یا این که نه. پیش‌قضیه این سؤال این میباشد که با حذف صفحاتی که ارزشی ندارند، تمرکز گوگل بیشتر به سمت صفحه های اساسی وبسایت کشیده میشود. پس سؤال این میباشد: آیا کاهش تعداد صفحه های وب سایت با نوایندکس کردن صفحه ها محصولاتی که طی 16 ماه قبلی impression صفر داشته‌اند، قادر است منجر بهبود seo تارنما خواهد شد؟ فرض را بر این می گیریم که اینک 10 الی 15 درصد از صفحه های سایتمان اینگونه وضعیتی دارا هستند و در واقع ارزشی برای وب سایت ندارند و به نوعی صفحه ها مرده محسوب می شوند. سؤالم این میباشد که پس از نوایندکس کردن این صفحه های، در واقع صفحه ها کمتری را در نقشه وب سایت تصویب خوا هیم کرد و گوگل عالی میتواند روی سایر سایتمان تمرکز نماید؟» نمونه کاربردی: یک چالشی که اکثر مدیران تارنما ها با آن رو به رو می‌باشند این میباشد: حذف یا این که نوایندکس کردن تگ (برچسب) های تارنما یا این که نگه داری تگ (برچسب) های وبسایت؟ همانگونه که میدانید تگ ها نیز مانند اشکال دیگر صفحه ها تارنما، جزئی از وب سایت می باشند و با ساخت‌و‌ساز هر تگ، در واقعیت یک کاغذ تازه به صفحه های وبسایت اضافه میشود. براین اساس این مورد قادر است اختلال ساز باشد و تعداد صفحه ها ایندکس گردیده تارنما را ارتقا دهد. در طی تگ گذاری برای صفحه های (مخصوصا وب سایت های خبری)، تگ های شبیه و تکراری اکثری تولید خواهد شد. بعضا تصمیم می‌گیرند خیال و خاطر خویش را از این بابت شل نمایند و کد نوایندکس را به صفحه ها تگ اضافه می نمایند. البته آیا اینگونه کاری صحت دارد؟ به حیث شما در وبسایت های فروشگاهی، توریسم، خبری، شرکتی و... تگ ها را چه شغل کنیم؟ نوایندکس کنیم یا این که آن‌ها را نگه داریم و تعداد صفحه های ایندکس گردیده وبسایت را ارتقا دهیم؟ جواب: چاره قطعی در امر این اختلال نمی قدرت اعطا کرد. با اعتنا به نوع وبسایت و حوزه کار آن می بایست تصمیم بگیریم. ولی موضوعی که معین و بدیهی میباشد این میباشد که بایستی در طریق ساخت‌و‌ساز صفحه های تگ و اسم گذاری آن‌ها بسیار توجه کنیم و وسعت صفحه ها تکراری و بی بها وبسایت را بالا نبریم.
۰ ۰

امنیت وب سایت

۸ بازديد
زمانیکه از یک سایت بازدید می کنید اطلاعاتی مانند نشانی IP و مرورگری که به کارگیری می کنید آموزش سئو مشهد  و صفحه ها سایتی که بازدید می کنید وجود دارااست، در حالتی‌که پروتکل اینترنت‌تارنما HTTP باشد این داده ها به طور متن بی آلایش ارسال می‌شود، بدین مضمون‌ که هر هر که ترافیک شمارا در دست گرفتن می نماید میتواند آموزش سئو در مشهد  به‌این داده ها دسترسی داشته باشد. در صورتی از یک کانال Wi-Fi همگانی استعمال می کنید، این داده ها میتواند بوسیله فرد دیگری در کانال رهگیری گردد. به همین برهان میباشد که هنگام ارسال داده ها حساس مانند شماره کارت اعتباری یا این که رمزعبور، به کارگیری از یک اتصال امن (HTTPS) ضروری میباشد. درپی نوشته‌ی‌علمی با ما هم پا باشید تا شما‌را با تفاوت HTTP و HTTPS آشنا کنیم.HTTP مخفف Hypertext Transfer Protocol بوده و یک پروتکل میباشد که وظیفه برقراری رابطه فی مابین Server و Clinet یک کانال کامپیوتری را برعهده دارااست. وقتی که فردی از یک وب سایت بازدید می نماید داده ها وبسایت از روش HTTP به سیستم بازدید کننده ارسال میگردد و هنگامی که اطلاعاتی(نمونه داده ها ورود) از سمت بازدید کننده به وب سایت ارسال میگردد این داده ها از روش HTTP ارسال میگردند. یک کدام از اشتباهات HTTP ارسال شدن داده ها فارغ از رمزگذاری و به طور Plain Text میباشد. سخن S در HTTPS مخفف Secure بوده و به معنای امنیت میباشد و واژه و کلمه HTTPS مخفف Hypertext Transfer Protocol Secure یعنی پروتکل امن وبسایت های اینترنتی میباشد. در HTTPS تارنما و کامپیوتر بازدید کننده دارنده کد خصوصی میباشند که سبب می‌شود داده ها به طور خصوصی دربین خودشان جابجایی یافته و فرد دیگری به‌این داده ها دسترسی پیدا نکند. در واقع مهم‌ترین فرق HTTP و HTTPS در امنیت این دو پروتکل میباشد هم اکنون تا انتهای نوشته‌ی‌علمی با ما یاروهمدم باشید تا شعور بهتری از تفاوت HTTP و HTTPS پیدا نمایید. SSL مخفف Secure Sockets Layer میباشد. وظیفه ی آن نگهداری از هرگونه داده ها حساس که در میان دو سیستم ارسال می گردد میباشد.در یک اطلاعیه ای که به وسیله گوگل به طراح‌های تارنما اعلام شد‌ه‌است در شرایطی‌که اینترنت‌وب سایت‌ها از پروتکل HTTPS حفاظت استعمال نکنند ممکن میباشد در مرتبه‌بندی حاصل گوگل در موضع زیر‌تری نسبت به رقبای خویش قرار گیرند به دلیل آن که امنیت یکی فاکتور‌های اساسی seo میباشد.
۰ ۰