گزارش های الکسا

۹ بازديد

گزارش های الکسا
تعداد بازدید از صفحه ها وب آموزش سئو مشهد  سایت
تعداد بازدیدکنندگان تارنما 
گزینش جنسیت بازدیدکنندگان وبسایت
واحد سنجش بازدید های برنده یوزرها وبسایت
انتخاب حدودی سن بازدیدکنندگان وب سایت
گزارش آمارها و کلیدواژه هایی که وب سایت از روش آن کاوش گردیده است
گزینش درصد التفات واژه و کلمه ها در جذب بازدیدکننده
گزینش تعداد وب سایت هایی که به وبسایت شما لینک و پیوند گردیده اند
گزارش خطاهای مرتبط با لینک و پیوند های داخلی وب سایت
انتخاب مرتبه وبسایت در بین وب سایت های آموزش سئو در مشهد داخلی
انتخاب درجه وب سایت فی مابین وب سایت های جهانی
و...
معیارهای درجه بندی در الکسا
جایگاه بندی الکسا مطابق عامل ها زیادی ایفا می‌گردد که به‌دنبال به بعضا از آن‌ها اشاره خوا‌هیم کرد :

ترافیک سایت
ترافیک وبسایت یکی‌از مهم ترین دست اندرکاران توفیق تجارت های اینترنتی به حساب میآید. تصور عام بدین شکل میباشد که ترافیک تارنما به معنای تعداد بازدید از آن وبسایت میباشد، البته این دو مضمون‌ دقیقا شبیه یکدیگر نیستند. اگرچه ترافیک وب سایت با تعداد بازدیدکنندگان ارتباط مستقیمی دارااست، البته ترافیک تارنما معنای وسیع تری داراست و مشمول مقدار اطلاعاتی میباشد که در بین سایت و یوزرها (بازدیدکنندگان) مبادله می گردد. با ارتقاء ترافیک وبسایت، درجه تارنما بهبود پیدا می‌یابد و چگونگی بازدیدکنندگان تارنما نیز فراتر می رود.

دوران فرصت حضور استفاده کننده در وب سایت
هر چه یوزرها فرصت بیشتری را در یک وب سایت سپری نمایند، الکسا عنایت و اعتبار بیشتری برای آن وب سایت قائل می‌شود و سکو بالاتری را برای آن در حیث میگیرد. ارتقاء مقطع مجال حضور استفاده کننده در تارنما به ندرت، یک کدام از دست اندرکاران موءثر در توسعه وبسایت تلقی میشود و به بهبود سکو الکسا یاری می نماید.

تعداد صفحه های مشاهده گردیده بوسیله هر مخاطب
در حالتی‌که یک وبسایت برای یوزرها دیدنی باشد، آنان ترغیب می‌شوند تا صفحه ها دیگر تارنما را نیز مشاهده کنند. این گزینه نیز می‌تواند یک برهان مثبت در مرتبه بندی الکسا به اکانت بیاید. وبسایت های دارنده صفحه ها پر طرفدار به نسبت وبسایت هایی که یوزرها آن صفحه ها کمتری را مشاهده می نمایند و زودتر آن را شکاف می نمایند، از حق تقدم بالاتری منتفع میشوند.

نرخ پریدن (Bounce Rate)
نرخ پریدن عبارت میباشد از نسبت تعداد کاربرانی که فورا پس از دیدن یک کاغذ، از تارنما بیرون می گردند به تعداد تمام یوزرها. هرچه این نرخ وب سایت فراتر باشد، نمایانگر این موضوع میباشد که سایت موردنظر در تشویق یوزرها برای مشاهده دیگر صفحه ها به خیر شغل نکرده میباشد. نرخ پریدن تحت یک کدام از دست اندرکاران مثبت در مرتبه الکسا به‌حساب می‌آید.

ورودی از موتورهای کاوش
هرچه یک تارنما از موتورهای کاوش نظیر گوگل تعداد متعددی ورودی داشته باشد، از لحاظ الکسا یک وب سایت موءثر به حساب می‌آید و از مقام بهتری منتفع گردد. ولی عکس این مورد اصلا درست گو وجود ندارد. یعنی در حالتی‌که یک وب سایت از سکو الکسای خیر منتفع باشد، ابدا به معنای بهبود بهینه سازی و منزلت تارنما در گوگل نیست.

بک پیوند از وب سایت های دارای اعتبار
در شرایطی که لینک و پیوند یک وب سایت در وبسایت هایی که از مرتبه الکسا خیر و خوبی برخودار میباشند وجود داشته باشد، درجه الکسای آن وبسایت نیز خوب گردد. هرچه تعداد لینک و پیوند ها و کاربرانی که از روش این پیوند ها وارد یک تارنما می‌شوند بیشتر باشد، اثر آن در درجه الکسا عالی خواهد بود.
۰ ۰

سئو سایت چقدر زمان میبرد؟

۶ بازديد

بهینه سازی تارنما چقدر مجال میبرد؟
seo یک مراحل زمان بر‌برهه زمانی میباشد و معمولاً نیاز به تعدادی ماه تا یکسال فرصت دارد تا نتیجه ها آن ها را ملاحظه کنید. این مجال بستگی به تعداد متعددی از دست اندرکاران متعدد داراست. مثلا، در حالتی‌که شما در یک بازار رقابتی قرار دارید که وب سایت‌های متعددی در آن شغل می‌نمایند، ممکن میباشد مجال بیشتری چهت نیل به کاغذ نخستین حاصل کاوش آموزش سئو مشهد  نیاز داشته باشید.

به علاوه، چگونگی و معیار محتوای اینترنت‌وب سایت شما نیز نقش مهمی در سرعت گسترش شما داراست. در صورتیکه محتوای کیفیت خوب و مربوط به موضوعاتی که یوزرها درپی آن می باشند ارائه دهید، ممکن میباشد سریع‌خیس گسترش فرمایید. همینطور تعداد و چگونگی بک لینک و پیوند‌های اینترنت‌وبسایت شما نیز تأثیر متعددی بر seo تارنما شما  آموزش سئو در مشهد دارااست.

ادله اصلی دیگر، سوابق بهینه سازی وبسایت شما میباشد. در‌صورتی‌که در قبل اقدامات مربوط به بهینه سازی ایفا داده باشید، ممکن میباشد سریع‌خیس سود بگیرید؛ ولی در شرایطی‌که وب سایت شما تازه میباشد یا این که در قبلی هیچ توجهی به seo نکرده باشید، ممکن میباشد فرصت بیشتری ما یحتاج باشد تا سود بگیرید.

درنهایت، از آن جا که seo یک پروسه مداوم میباشد، حتی پس‌ازاینکه استارت به دیدن نتیجه ها کردید، می بایست به باصرفه‌سازی وبسایت خویش ادامه دهید تا درجه خویش را مراقبت فرمائید و در قبال رقبای جدیدی که ممکن میباشد وارد بازار شوند، رقابت نمائید.

آیا میتوانم وب سایت خویش را بهینه سازی کنم؟
آری شما می توانید خودتان بهینه سازی وب سایت خویش را ایفا دهید. بخش اعظمی از اصول seo می توانند با یادگیری و مقداری همت، مثلا ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی، با صرفه‌سازی تگ‌های متا، تولید بک پیوند‌های با کیفیت و بهبود سرعت بار گذاری وبسایت، انجام شوند.

البته درحالی‌که ایفا فرایندهای بهینه سازی به وسیله خودتان قادر است صرفه‌جویی در هزینه را به همپا داشته باشد، بایستی اعتنا داشته باشید که seo یک مراحل مجال‌بر و بغرنج میباشد. این فرآیند می تواند ساعتها فرصت از شما بگیرد و نیاز به علم فنی داراست. همینطور، بهینه سازی یک روند پیوسته میباشد و نیاز به دقت و سعی مداوم دارااست تا حاصل قابل توجهی نتایج گردد.

بدین ترتیب، در‌حالتی که شما دارنده مجال، عشق و علاقه و بضاعت و توان مورد نیاز برای یادگیری و اجرای استراتژی‌های seo می‌باشید، احتمالا با یادگرفتن و امتحان و اشتباه می توانید خودتان بهینه سازی تارنما خویش را ایفا دهید؛ البته در صورتی‌که نیاز به امداد حرفه ای دارید یا این که دوست دارید تا عوض اینکه وقت خویش را برای اجرای بهینه سازی صرف نمائید، بر روی توسعه و گسترش حصول‌وکار خویش تمرکز نمائید، استخدام یک کارشناس یا این که همیاری با ماشین کرایه ای seo قادر است یک مورد عالی باشد.

برون‌سپاری بهینه سازی و باصرفه‌سازی وب سایت
اگرچه شما می توانید خودتان seo تارنما خویش را اجرا دهید، ولی ممکن میباشد استخدام یک دارای تخصص یا این که برون‌سپاری بهینه سازی گزینش بهتری باشد. هرچند که استخدام یک دارای تخصص یا این که همیاری با یک ماشین کرایه ای seo هزینه بیشتری داراست، البته در حالتی که به دیده سرمایه‌گذاری به آن نگاه فرمائید، قادر است بازدهی بالایی برای استحصال‌وکار شما داشته باشد. به‌دنبال به دلایل آن اشاره میکنیم:

صرفه‌جویی در طول: بهینه سازی یک مراحل مجال‌بر میباشد که قادر است ماه‌ها و حتی سال‌ها ارتفاع بکشد تا نتیجه ها قابل توجهی نتایج گردد. با همیاری با یک تاکسی بهینه سازی، می توانید وقت خویش را صرف توسعه و گسترش بقیه جنبه‌های دستیابی‌وکار خویش فرمائید.
علم فنی و تجربیات: متخصصان بهینه سازی با اصول و تکنیک‌های غامض بهینه سازی آشنا میباشند و تجارب موردنیاز برای اجرای آنان‌را دارا‌هستند. آنان میتوانند باصرفه‌سازی‌های موردنیاز را اجرا دهند و ابهام‌های احتمالی را حل نمایند.
دسترسی به ابزارهای حرفه ای بهینه سازی: کمپانی‌های بهینه سازی معمولاً به ابزارهای حرفه ای و توسعه یافته بهینه سازی دسترسی دارا‌هستند که میتوانند به آن ها یاری نمایند تا نظارت ظریف‌تری از وبسایت شما ارائه دهند و استراتژی‌های موثرتری اعمال نمایند.
اگاهی از واپسین تغییرات: موتورهای کاوش مثل گوگل به صورت مداوم الگوریتم‌های خویش را به‌روز می‌نمایند. یک دارای تخصص یا این که ماشین کرایه ای ماهر seo از این تغییرات با خبر میباشد و کار و استراتژی‌های خویش را همخوانی با این تغییرات اعمال می‌نماید.
۰ ۰

تحلیل لیست سئو داخل تارنما On-Page بهینه سازی

۲۱ بازديد

تحلیل لیست بهینه سازی داخل تارنما On-Page بهینه سازی
بهینه سازی بر روی ورقه یا این که On-Page سئو، عملی میباشد برا سئو نصیب‌های گوناگون وبسایت که بر سکو‌بندی موتورهای کاوش اثر دارااست. این قسمت از seo دست خویش شما میباشد و شما میتوانید در دست گرفتن جامعی بر آن داشته باشید و نصیب‌های از وبسایت آموزش سئو مشهد  را تغییر‌و تحول دهید

فاکتورهای مهم On-Page سئو دربرگیرنده Title Tagها یا این که به عبارتی برچسب تیتر‌ها، تیتر H1، ساختار URL، متن آلت تصاویر (Alt Text for Images)، سرعت بار گذاری صفحه ها، محتوای صفحه های و پیوندهای داخلی (Internal Inking)  آموزش سئو در مشهد میباشد.

با یک On-Page بهینه سازی عالی، موتورهای کاوش به راحتی می توانند صفحه ها وبسایت شمارا ایندکس نمایند، بفهمند تارنما شما در چه موردی میباشد و به راحتی ساختار و محتوای وبسایت را مرور کرده و بر مبنای آن به وب سایت درجه بدهند.

حال وقت seo محتویات با به کار گیری از تکنیک های باطن کاغذ seo هستش.

1. واژه و کلمه کلیدی خویش را در URL خویش وارد نمائید
URL ها اکثر وقت ها اولی چیزی می‌باشند که گوگل و مشتریان میبینند.

URL های شما اکثر زمان ها او‌لین چیزی می‌باشند که موتور های کاوش و مشتریان میبینند. شما بایستی به بهبود URL ها و seo ان ها نیز برای بهینه سازی دقت فرمایید و اصلاح کردن ساختار url یک مزیت نسبت به رقبا به حساب آورده می شود. و میتواند شمارا از رقبایتان متمایز نماید

url شما به فهم و شعور و فهم و شعور گوگل امداد میکند که برگه شما چیست و بی نیاز بودن کیورد در URL به نرخ کلیک ارگانیک در کاوش ها امداد میکند.

نمونه اینکه چطور کلید کلمه ما در url ما قرار بگیرد بدین نمونه اعتنا نمایید:

کلید کلمه مقصود اینجانب "کاملترین تحلیل لیست بهینه سازی 2023" میباشد.

پس اینجانب یک شیت ای می سازم با این URL : /articles/کاملترین-آنالیز-لیست-بهینه سازی

به همین آسانی.

واژه و کلمه کلیدی خویش را در URL خویش وارد نمائید
کلمه و واژه کلیدی در URL
2. از URL های کوتاه استعمال نمایید
URL ها یکی‌از فاکتور های شایان توجه در جایگاه بندی است.

ارتفاع url یکی پارامتر های بهینه سازی به حساب آورده می شود
به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی در url فاکتور مثبت به حساب آورده می شود
سگمنت بندی یا این که نوع ادرس دهی یکی نکات اساسی و ضروری در ساختار url میباشد
چرا؟

مبتنی بر واپسین پژوهش ها انجام شده از فی مابین 1 میلیون حاصل جستجوی گوگل، URL های کوتاه شایسته ترین جایگاه را بدست آورده اند.

از URL های کوتاه به کار گیری فرمایید
URL کوتاهتر عالی
3. کلید کلمه و واژه خویش را در URL تیتر خویش بار گذاری فرمایید
مطلقا کیوردها را در تیتر ورقه به کارگیری نمایید.

به عنوان مثال، کیورد اساسی اینجانب در تیتر این شیت "تحلیل لیست seo" میباشد.
۰ ۰

بهترین مشاور seo وب سایت

۸ بازديد

شایسته ترین مشورت کردن seo وب سایت
یک دارای تخصص یا این که کمپانی مشورت کردن seo ماهر بایستی خصوصیت‌های آموزش سئو مشهد  ذیل را داشته باشد:

تخصص مشورت seo
یک مشاور seo بایستی علم فنی عمیق و شعور جامعی از اصول seo داشته باشد. این علم مشتمل بر آشنایی فاکتورهای موتورهای کاوش، باصرفه‌سازی لغت ها کلیدی، لینک و پیوند‌سازی و بهینه سازی فنی آموزش سئو در مشهد  میباشد.

تجارب مشاور seo
یک مشاور بهینه سازی بایستی نماد دهد که تجارب نیکی در فعالیت با اینترنت‌تارنما‌های متفاوت و در صنعت های متفاوت دارااست. این تجارب می تواند به آنها یاری دهد تا با‌گاز ایرادات و مجال‌های جان دار در اینترنت‌وبسایت شما‌را شناسایی نمایند.

رویه استراتژیک در مشورت کردن بهینه سازی
مشاوران ماهر بهینه سازی خیر فقط روی جزئیات فنی تمرکز می‌نمایند، بلکه یک استراتژی جامع و بلندمدت را برای افزایش عملکرد seo اینترنت‌وب سایت شما در لحاظ میگیرند.

توان رابطه موءثر مشاور seo
یک مشاور seo می بایست حاذق باشد به‌آسانی به شما توضیح دهد که چه‌کاری اعمال میدهد و چرا این امور اصلی میباشند. آن ها بایستی قوی باشند تا گزارشات بدیهی و قابل شعور ارائه دهند که آرم دهند اینترنت‌وب سایت شما چه طور شغل می‌نماید و چه پیشرفتی داشته.

منش سفارشی مشاور ماهر seo
هر اینترنت‌وب سایت و دستیابی‌وکار، شرایط خاص خویش را داراست. به همین عامل یک ورژن یکسان برای تمامی اینترنت‌تارنما‌ها پاسخگو وجود ندارد. شایسته ترین مشاوران seo یک روش سفارشی و فردی‌سازی‌گردیده با اعتنا به هدف ها دستیابی‌وکار شما، مخاطبین مقصود و شرایط فعلی اینترنت‌وب سایت شما در حیث می گیرند.

خوی ماهر مشاور بهینه سازی
یک مشاور حرفه ای بهینه سازی می بایست از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سپید استعمال نماید و از تکنیک‌های کلاه سیاه جلوگیری نماید چون می تواند به اینترنت‌وب سایت شما زخم بزند.

چه وقتی وبسایت ما به مشورت کردن seo نیاز دارااست؟
اینترنت‌تارنما شما ممکن میباشد در مفاد ذیل به مشورت کردن seo نیاز داشته باشد:

عدم رضایت از معیار ترافیک وب سایت: در حالتی که متوجه گردیده‌اید که ترافیک اینترنت‌وب سایت شما نسبت به معیار محتوایی که ساخت می کنید نادر میباشد، نیاز به یک مشاور بهینه سازی دارید. مشاور seo به شما یاری می‌نماید تا ملاحظه کنید چه چیزی جلوی جذب ترافیک بیشتر را میگیرد.
کاهش ترافیک: در شرایطی که متوجه شدید که ترافیک اینترنت‌وبسایت شما به صورت ناگهانی کاسته شده میباشد، ممکن میباشد به خیال یک نقص‌ بهینه سازی یا این که جریمه شدن وبسایت شما باشد. یک مشاور بهینه سازی می تواند به شما یاری دهد تا انگیزه این کاهش را پیدا فرمائید و راهکارهایی برای حل آن ارائه دهد.
عدم حضور در حاصل کاوش: در شرایطی‌که اینترنت‌وبسایت شما در نتیجه ها جستجوی موتورهای کاوش مانند گوگل چشم نمیشود، ممکن میباشد نیاز به یاری یک مشاور بهینه سازی داشته باشید تا انگیزه را یافته و یاری دهد تا وبسایت شما در نتیجه ها کاوش ظواهر گردد.
نرم‌افزار‌ریزی برای تغییرات: در صورتیکه در اکنون اپلیکیشن‌ریزی برای تولید تغییر و تحول در وب سایت خویش مانند مرمت بی نقص اینترنت‌تارنما یا این که تغییر‌و تحول پلتفرم اینترنت‌وبسایت میباشید، ممکن میباشد نیاز به مشورت کردن بهینه سازی داشته باشید. مشاور بهینه سازی به شما امداد می‌نماید تا باور نتایج نمائید که‌این تغییرات نتیجه ها جستجوی شمارا زیر تأثیر قرار نمی‌دهند.
آغاز ساخت وب سایت‌وب سایت: در‌حالتی که می خواهید به‌تازگی ساخت وب سایت دستیابی‌وکار خویش را فعال‌ساز‌ی فرمایید، توصیه می‌گردد که در همین فرایند ابتدایی از یک مشاور بهینه سازی امداد بگیرید. به‌این شکل میتوانید مطمئن گردید که از آغاز شغل تارنما، همگی اقدامات به‌شکل صحیح و اصولی و طبق استانداردهای بهینه سازی اجرا میشود.
۰ ۰

آیتم های A+ (رتبه یک) برای لینک و پیوند سازی را در AllTop پیدا نمایید.

۹ بازديد

4. آیتم های A+ (رتبه یک) برای لینک و پیوند سازی را در AllTop پیدا نمایید.
آیا مایل می باشید که لیستی آپ تو دیت رسانی گردیده از وب لاگ های مربوط به صنعت خویش را برای لینک و پیوند سازی در دست داشته باشید ؟
اینجانب خبرهای خیر و خوبی دارم. این قابلیت وجود آموزش سئو مشهد  دارااست.
و اسم آن AllTop است.
AllTop یک راهنمای امروزی میباشد که شایسته ترین وبسایت ها و وبلاگ ها را در هر شاخه ای از صنعت گردآوری میکند.
جهت جستن وب سایت ها و وب لاگ های مربوط به صنعت خویش به برگه اساسی AllTop مراجعه کرده و برای واژه کلیدی متبوع خویش کاوش فرمایید :
بعد از آن گروه بندی متناسب با زمینه تارنما خویش را آموزش سئو در مشهد  بیابید.

و AllTop لیستی منتخب از وب لاگ های باکیفیت در دسته تعیین گردیده را اکران می‌دهد :
در حال حاضر شما لیستی وقت گیر از شایسته ترین وب لاگ ها در صنعت خویش را در دست دارید. و مولف ها و تهیه و تنظیم کننده های این وبلاگ ها دقیقاً به عبارتی عده ای میباشند که شما می بایست با آنها در باب باشید.
5. از محتوای فایده پایه به کارگیری نمائید.
متأسفانه ضعف متعددی در ساخت و ساز محتوای عالی و هوشمند وجود داراست.
به چه شکل می‌توانید محتوای هوشمند خویش را دیدنی و گزینه دقت فرمایید ؟
از روش فایده مبنا نمودن محتوای هوشمند خویش این شغل قابل اجرا می‌باشد.
هوشمند سازی فایده مبنا محتوا مشابه به اشکال دیگر هوشمندسازی میباشد با این تفاوت که تمرکز آن بر روی نتیجه ها دلخواه و متبوع استفاده کننده هست.
نمونه پایین مثال ای از محتوای هوشمند بهره اساس می‌باشد :
این مقاله یک راهنما درباره‌ی لینک و پیوند سازی می‌باشد.
این مقاله بیشتر از 116000 بیننده از شبکه‌های‌مردمی، تالارهای رای زنی، وبلاگ ها و موتورهای کاوش داشته میباشد.
(اعتنا داشته باشید که پیاده سازی و تبلیغات برای این راهنما هم تأثیر در توفیق آن داشته اند اما استدلال اساسی و ابتدایی، شیوه سازماندهی محتوا بوده میباشد.)
مؤلفه ای که هوشمندسازی این محتوا را متمایز میکند، سازماندهی آن بر طبق بهره و مزایای متبوع یوزرها می‌باشد.
به عنوان مثال، اسم فصل دوم این مقاله به‌این شکل میباشد "چه گونه لینک و پیوند های مرتبه یک را از روش بازاریابی محتوا به دست بیاوریم" :
دقت فرمایید که تیتر فصل 2 "بازاریابی محتوا" نمیباشد.
چرا رعایت این نکته قابل توجه میباشد ؟
وقتی که استفاده کننده لیستی از مطالب با عنوان ها متعدد را میبیند از خویش می‌پرسد که "این مقاله چه سود و فیض ای برای اینجانب داراست ؟"
و وقتی که محتوای خویش را سود مبنا تهیه و تنظیم می‌کنید استفاده کننده به صورت بدیهی و پر‌نور با دیدن تیتر مقاله شما جواب سؤال خویش را اخذ میکند.
6. به وبسایت های دارای اعتبار پیوند گردید.
الگوریتم مهمی در گوگل وجود دارااست به اسم الگوریتم "تپه" (Hilltop) که در سال 2003 آپ تو دیت رسانی گردیده است.
با کاوش در ویکی پدیا می توانید راجع به این الگوریتم گوگل بیشتر استیناف کنید:
علیرغم عمر 10 ساله الگوریتم تپه، این الگوریتم همچنان نقش مهمی در منظره موتورهای کاوش جاری ساختن میکند.
الگوریتم تپه از نوع سئوی داخل شیت ای (on-page سئو) است که به گوگل اعلام میکند که آیا کاغذ متبوع یک راءس اطلاعاتی (expert یا این که hub) میباشد یا این که نه.
چه‌گونه گوگل صفحه ها مرکزی (hub) را تشخیص می‌دهد ؟
جواب بی آلایش میباشد : صفحات مرکزی از روش چگونگی و مرتبط بودن پیوند های خروجی آن ورقه مشخص و معلوم می‌شوند.
شیت هایی که شما به آنان لینک و پیوند میدهید، تیتر شیت شما‌را اکران می‌دهند.
و صفحاتی که به منابع موءثر پیوند می گردند عموماً چگونگی بالاتری نسبت به صفحاتی دارا‌هستند که فقط به مطالب درونی خویش لینک و پیوند می‌باشند.
به عبارت دیگر، صفحاتی که به منابع سودمند لینک و پیوند میگردند، به وسیله گوگل تحت عنوان صفحه های مرکزی برای داده ها اثر گذار شناخته می‌شوند.
در هر قسمت از محتوا و مطالب خویش دست‌کم 3 پیوند کیفیت بالا و مرتبط قرار دهید.
با این عمل کاغذ شما تحت عنوان یک کاغذ مرکزی به گوگل معرفی گردد.
۰ ۰

سئو وب سایت

۸ بازديد

مرحله 9: پژوهش نرخ تبدیل
مسلماً یادتان می‌باشد که گفتیم کل اینها سوای نرخ تبدیل بهتر هیچ مفهومی ندارند. به همین عامل میباشد که می بایست به صورت آراسته نرخ تبدیل مرتبط با تبلیغتان را نظارت نمائید. می پرسید چطور؟ فقط با قرار دادن قطعه کدی در ورقه فرود که بوسیله این کد در شکل ایفا شدن خرید بوسیله مخاطب گوگل ادوردز با خبر گردیده و نرخ تبدیل را به حساب  آموزش سئو مشهد آوردن میکند.
برای اخذ این کد به نصیب Tools و آن‌گاه نصیب Conversions رفته و پس از قرار دادن کد تا مدتی در داشبورد شما در شرایط تأیید نشده قرار می‌گیرد اما بعداز یک سری ساعت تا یکسری روز حالت آن در داشبورد صحیح  آموزش سئو در مشهد می‌شود.
در غایت بعداز آحاد این پروسه به بخش Campaign رفته و کمپین خویش را فعال نمائید.
از اینجا به آنگاه چه اتفاقی میافتد؟
گوگل تبلیغ ساخت‌و‌ساز گردیده را تحقیق میکند و آن‌گاه تأیید میکند تا اکران داده خواهد شد به همین استدلال عالی میباشد در آستانه تعداد متعددی کمپین با هم نسازید زیرا ممکن میباشد تأیید نشوند.
به طور تقریبً تا 1 روز بعد از آن گوگل تبلیغ را تأیید میکند و ایمیلی هم به شما جهت آگهی ارسال میکند.
پس از این مرحله می توانید راحتتر مبادرت به ساخت و ساز تبلیغات دیگر فرمائید چون می‌دانید که تبلیغتان بایستی چطور باشد تا به تأیید گوگل رسد. مدام عالی میباشد چندین کمپین تبلیغاتی داشته باشید تا بتوانید با هم مقایسه کرده و ملاحظه کنید که کدام کارآیی بهتری دارا‌هستند.
بعداز ساخت‌و‌ساز کمپین های گوناگون مقایسه فرمائید و مشاهده کنید که نرخ کلیک و نرخ تبدیل کدام یک خوب میباشد معمولاً 1 ماه ارتفاع می کشد تا حاصل حقیقی وواقعی را مشاهده کنید پس از این مقطع تبلیغاتی که نرخ تبدیل خیر و خوبی ندارند را متوقف فرمایید و مشاهده کنید که انواع از کجاست. ممکن میباشد ایراد از توضیحات تبلیغ، کلمه و واژه کلیدی، ورقه فرود و هزاران برهان دیگر باشد.
seo: بهبود ترافیک ارگانیک
سئو وب سایت
مزایا و معایب ترافیک ارگانیک که از روش موتورهای کاوش ساخت می شود چیست؟
مزایا:
دور اندیشی: قرار دریافت کردن در موتورهای کاوش سبب بیشتر چشم شدن شما از سمت یوزرها و شناساندن مارک شما می‌شود.
اعتبار و پشت گرمی: در شرایطی که برای واژه و کلمه های کلیدی مربوط به کارتان و کلمات زمان بر خیس که به وسیله یوزرها کاوش می‌شوند در درجه خیر و خوبی در موتورهای کاوش قرار بگیرید این مورد تأثیر مثبتی برای مارک شما خواهد داشت. یوزرها با دیدن مارک شما در فیض جستجوی خویش به‌تدریج به شما اتکا کرده و مشتری شما خواهند شد و همین سبب ارتقاء اعتبار شما می شود. از طرفی اکثری از یوزرها تبلیغات را نادیده گرفته و به سراغ حاصل ارگانیک می‌روند و به آنها پشت گرمی میکنند.
فراگیری جامع لینک و پیوند سازی داخلی



ترافیک وبسایت: قرار به دست آوردن در سکو بهتر در حاصل موتورهای کاوش منجر بیشتر چشم شدن و ارتقاء ترافیک سایتتان می گردد.
پرداخت به ازای کلیک (CPC): ترافیک ارگانیک هزینه ای ندارد. در واقع سئوی ارگانیک در طی فرصت و با کارایی های بسیار رخداد می افتد که ممکن میباشد هزینه هایی هم داشته باشد البته ناچار نیستید به صورت آراسته مبلغ مشخصی را برای هر کلیک پرداخت فرمائید.
هزینه: با اینکه بهینه سازی کاری زمانبر و هزینه بر میباشد البته گشوده هم در مقایسه با طریق های دیگر بازاریابی از دید هزینه به صرفه خیس هست.
تداوم و پایداری: مغایر تبلیغات کلیکی، نتیجه ها سئوی ارگانیک معمولاً به یاد ماندنی می‌باشند و نیازی به پرداخت پول برای تداومشان ندارند.
بهبود CTR: درصد متعددی از یوزرها معولاً بر روی حاصل ارگانیک در موتورهای کاوش کلیک میکنند. ولی استثنا هم در بعضا موردها وجود داراست اما در اکثر مواقع اینترنت سایتی که در فیض بهینه سازی در سکو خیر قرار گرفته بیشتر از اینترنت سایتی که با تبلیغ بالاست کلیک اخذ میکند.
برتری استراتژیک: بالا وارد شدن و وصال به جایگاه عالی از روش seo و به طور ارگانیک فعالیت سادگی وجود ندارد و سریع حادثه نمی افتد. اما به محض اینکه بتوانید از این نحوه وبسایت خویش را به صدر نتیجه ها کاوش برسانید دیگر رقیبانتان نمیتوانند به راحتی با شما رقابت نمایند. و این یک برتری استراتژیک میان رقبا برای شما ساخت میکند.
در کنار این مزایا، بهینه سازی معایبی هم داراست. در بخش اعظمی مورد ها روند seo یک وبسایت به‌سرعت حادثه نمی افتد به خصوص چنانچه رقابت در مورد کاری شما و لغات کلیدی آیتم نظرتان زیاد باشد. پس در‌صورتی‌که رقبای بزرگی مثل آمازون و eBay دارید می بایست استراتژی خویش را تغییر‌و تحول دهید.
همینطور برای ارتقا ترافیک و بهبود سکو می بایست محتوای کیفیت خوب هم ساخت نمائید. البته آحاد استحصال و امور تجهیزات و منابع ساخت و ساز محتوا را ندارند و همین نقص‌ ساز می‌شود. شیوه هایی مثل پیوند سازی هم نیاز به استراتژی و طراحی برنامه و موعظه متخصصین دارا‌هستند.
۰ ۰

ساختار url

۷ بازديد

ساختار url
ساختار Uniform Resource Locator (URL) ظواهر یک URL را تعریف می نماید. این ساختار داده ها مهمی در باب شیت اینترنت به موتورهای کاوش و جستجوگران میدهد. مثلا، احتمالاً URL های متعددی را چشم اید که با "HTTPS" استارت میگردند. این مجموعه از حروف به ساختار URL اشاره دارااست که پروتکل جابجایی امن (SSL) را ادغام می نماید که "S" نقطه پایان به یک پروتکل امنیتی اشاره داراست که اکثری از تارنما ها از آن برای ایمن نگه داشتن محتویات ورقه اینترنت (و اطلاعاتی که یوزرها وارد ورقه می نمایند) به کارگیری آموزش سئو مشهد  می نمایند.
یک ساختار لینک استاندارد دارنده خصوصیات ذیل میباشد:
دربرگیرنده کلمه و واژه کلیدی باشد: پس از پژوهش کلمه ها کلیدی و گزینش کلمه ها مقصود میبایست صفحه ها غرض یا این که لندینگ برای آنان در حیث گرفته خواهد شد. یکی‌از خصوصیت های این ورقه وجود واژه و کلمه کلیدی در لینک این کاغذ میباشد. وجود کلمه و واژه کلیدی در لینک و پیوند کاغذ سبب ساز میگردد یوزرها و موتور جست وجو فهم صحت از محتوا و هدف کاغذ مد لحاظ داشته  آموزش سئو در مشهد باشند.

خالی از لغات مازاد باشد: همانطور که در ابتدا اشاره کردیم لینک و پیوند یک کاغذ بایستی مضمون‌ و غرض کاغذ را توضیح بدهد. به این ترتیب استعمال از کاراکترها و عبارات مازاد ضرورتی ندارد و هر چه url کوتاه خیس باشد، برای گوگل و استفاده کننده فهم آنان معمولی خیس خواهد بود و باصرفه ترین شرایط آن فقط استعمال از واژه و کلمه کلیدی در آن میباشد. مانند لینک پایین:

https://example.com/host
عدم به کارگیری از url های داینامیک: در طراحی وب فروشگاهی، گاهی لینک های به طور داینامیک ساخت و ساز می گردند مانند:
https://domain.com/cat/?cid=7078.
عالی میباشد از url استاتیک که ساختار منطقی خیس توصیفی تری دارا‌هستند به کار گیری شوند. این آیتم میبایست در ساخت وب سایت شما و به وسیله کمپانی ساخت وب سایت جاری ساختن خواهد شد. هرچند موتور های جست و جو مشکلی با خزش هر دو نوع url ندارند، البته به جهت تجارب کاربری عالی میباشد از لینک های استاتیک به مکان داینامیک مصرف شود.
برخی از پارامتر ها مثل ؟، utm میتوانند سبب ساخت و ساز محتوای تکراری شوند. برای حل این نقص‌ در نصیب سرچ کنسول سابق وب سایت خویش در نصیب url parameter، این پارامترها را به گوگل معرفی نمایید و گوگل از ایندکس آنان صرف لحاظ می نماید. این مفاد در seo تارنما فروشگاهی وجود داراست.
Breadcrumb
ناوبری بردکرامب به "مسیریابی" استفاده کننده هنگام پیمایش یک وب سایت اشاره داراست. این ناوبری به راحتی به یوزرها اذن میدهد تا برای برگشت به صفحه های گذشته در مسیر تکان خویش درون یک سایت، کلیک نمایند. این نوع ناوبری برای مراقبت زیرساخت منظم وبسایت عالی میباشد و یک لایه دسترسی مازاد برای استفاده کننده ارائه می‌دهد.
هاست یا این که فضای میزبانی مطلوب برای seo
میزبانی اینترنت یا این که هاست وبسایت شما یک کدام از مهمترین قسمت های سایت شما میباشد. چنانچه می‌خواهید از خطاهای سرور و نارضایتی یوزرها وب سایت تاتن در حمایت باشید، نیاز به یک هاست میزبانی قادر دارید که به آن توکل فرمائید. در غایت این هاست شما میباشد که از کوشش های شما برای حصول ترافیک ارگانیک پناه می نماید.
درحال حاضر 2 گزینه از خصوصیت های یک سرور مطلوب برای seo وب سایت را رسیدگی میکنیم.
uptime بالا
آپ تایم به معنای درصد وقتی میباشد که سایت شما در دسترس میباشد. درصد آپ تایم بالا مهمترین ادله برای تشخیص یک هاست مطلوب میباشد. درصد آپ تایم بالا سبب کاهش نارضایتی و در سود ارتقاء شانس جایگاه دریافت کردن تارنما شما میباشد. در هنگام تعیین هاست فریب شعارهای تبلیغاتی از قبیل آپ تایم 100 را نخورید. چون هیچ هاستی وجود دارااست که آپ تایم 100 درصد داشته باشد. بالاترین درصد آپ تایم یک سرور 99.99 میباشد.
جای سرور
در موقعیت ایده آل سرور شما باید در کمترین مسافت جغرافیایی با محل بازدیدکنندگان تارنما شما باشد. هرچه این مسافت بیشتر باشد، فرصت اخذ و ارسال داده ها و جواب گویی سرور به درخواست ها ارتقاء می‌یابد که باعث نماید شدن سرعت بارگذاری تارنما می‌گردد. اما ممکن میباشد سرور های در حدود شما اقتدار کافی رو نداشته باشند و شما ناچار به به کارگیری از هاست های فرنگی باشید. این تصمیم بر ذمه شما میباشد که شایسته ترین شرایط برای وبسایت شما چیست.
HTML، JavaScript و CSS
احتمالاً پیش از اینً در امر HTML، JavaScript و CSS که در ادبیات فنی seo به کارگیری می‌شود، شنیده اید. HTML، جاوا اسکریپت و CSS تمامی لهجه‌های اپ‌نویسی میباشند که اکثری از اشخاص می توانند با شکیبایی، تمرین و پشتکار زیاد حافظه بگیرند. بیایید مجدد از نمونه منزل برای مرور هر لهجه نرم افزار نویسی استعمال کنیم.
HTML: مانند پایه منزل و دیوارهای باربر میباشد. این گویش ساختار ضروری (کد) موردنیاز مرورگرها برای اکران محتوای اینترنت شمارا مهیا می نماید. زمانی محتوای مندرج در یک وب سایت، مثلا هدینگ و لیست ها را می‌بینید، آن HTML میباشد.
JavaScript: این گویش مانند لوله کشی و عنصرها برق منزل میباشد. جاوا اسکریپت کدی را ارائه می‌دهد که منجر می‌گردد بخش های کاربردی یک تارنما در هنگام مراجعه جستجوگران به آن قابل به کارگیری باشد. جاوا اسکریپت موادسازنده یک سایت را پویا و براق می نماید.
CSS :CSS نمای بیرونی منزل میباشد. کد های CSS مسئول رنگ ها، فونت ها و ظواهر کلی وب سایت شما میباشد. فارغ از آن، کلیه چیز در یک برگه اینترنت بسیار خالی و خسته کننده به لحاظ میرسد.
در فیض:
HTML کد مبنا برای وبسایت شما میباشد
جاوا اسکریپت موادسازنده تعاملی را به صفحه ها اینترنت شما اضافه می نماید
CSS کلیه چیز را بهتر جلوه می‌دهد
۰ ۰

کلمه و واژه کلیدی را در اولِ تایتل قرار دهید

۹ بازديد

کلمه و واژه کلیدی را در اولِ تایتل قرار دهید
در حالی که همواره لزومی ندارد که واژه و کلمه کلیدی در جلو تیتر باشد، ولی در موقعیت ایده آل، هر چه نزدیکتر باشد، عالی میباشد. مدام مثل یک بشر بنویسید و به اجبار یک واژه و کلمه کلیدی را به بها حیف کردن چگونگی در جلو قرار ندهید. قرار دادن واژه  آموزش سئو مشهد و کلمه کلیدی در صدر یتایتل دارنده مزایای تحت میباشد:

دقت جستجوگران را به خویش جلب می نماید: به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی شما در اولِ آن به جستجوگران یاری می نماید تا بلافاصلهً آن را ببینند. اشخاص پیش از اینکه تعیین نمایند روی کدام یک کلیک نمایند، صرفا نگاهی کوتاه به حاصل کاوش می اندازند. با جلب دقت آن ها در بالا، احتمال بیشتری وجود داراست که کلیک آنان را جذب آموزش سئو در مشهد  فرمایید.
امکان روئت کرد شمارا ارتقاء می دهد: همان طور که گفته شد، Google به رابطه التفات می دهد. با قرار دادن واژه کلیدی خویش در جلوی برچسب تیتر خویش، گوگل برگه اینترنت شما‌را مرتبط خیس با عبارت کاوش می بیند. اگرچه تأثیر این ممکن میباشد اندک باشد، البته می تواند برای حصول مقام پاره ای فراتر در صفحه ها حاصل جستجوی Google کافی باشد.
نمونه
ارزش بهینه سازی: به چه شکل هزینه seo را احتساب کنیم؟(واژه و کلمه کلیدی: ارزش بهینه سازی)
آن را مختصر نگه دارید
ارتفاع ایده آل یک تگ تیتر میان 50 تا 60 کاراکتر، با به حساب آوردن مسافت ها، میباشد. برچسب‌های تیتر زمانبر‌خیس ممکن میباشد در صفحه ها حاصل موتور کاوش (SERP) کوتاه شوند.
تایتل را مانند تیتر پست قرار دهید
این برای تجربیات کاربری شیت فرود و سئو ایده آل میباشد. تحت عنوان استفاده کننده، می‌خواهید به عبارتی چیزی را که روی آن کلیک نموده اید مشاهده کنید.
تایتل: 20 ایده منحصر در راس عروسی که به آنان "آری" خواهید ذکر کرد | زولا
تیتر پست: 20 ایده منحصربفرد در راءس عروسی که به آن‌ها "آری" خواهید اذعان کرد
از لهجه قادر و قابل کلیک به کار گیری فرمایید
زمانی که واژه و کلمه کلیدی خویش را قرار دادید، وقت آن میباشد که خلق کننده گردید. تگ تایتل شما می بایست دقت را به خویش جلب نماید، کنجکاوی را برانگیزد و اشخاص را برای کلیک کردن ترغیب نماید. در اینجا یک‌سری نکته برای تحقق این فرمان وجود دارااست:
1. از "عبارات اقتدار" به کار گیری نمائید
تیتر های قانع کننده از لهجه قدرتمندی به کارگیری می نمایند. "کلمه ها قوی" تایتل تگ را با برانگیختن احساسات و ارائه محتوای گرانبها تقویت می نماید. آن ها خوانند‌گان را برای یافتن آنچه در طرف دیگر سود کاوش وجود داراست هیجان زده می نمایند.
در اینجا چندین مثال از عبارات اقتدار گفته شده میباشد:
سریع
سهل و آسان
معمولی
پایانی
سوای دردسر
فراموش نشدنی
قدم به قدم
خیره کننده
ثابت گردیده است
به گستردن
ضروری میباشد
بالا
شایسته ترین
2. متمایز باشید
برای متمایز شدن از دیگر نتیجه ها کاوش، آنچه را که ورقه اینترنت شما‌را از سایر متمایز می نماید پر رنگ فرمایید. چه این یک پست وب لاگ باشد یا این که برگه سرویس ها، از خویش بپرسید، "چه چیزی محتوای مرا منحصر می نماید؟" جواب شما هر چه باشد، آن را در تگ تایتل خویش اعلام نمائید.
در اینجا تعدادی خصوصیت متمایز وجود دارااست که بایستی در لحاظ بگیرید:
عمق: برخی اوقات بازدیدکنندگان می‌خواهند کلیه چیزهایی را که در زمینه ی یک مورد بایستی بدانند در یک جای پیدا نمایند. در شرایطی که نوشته‌ی‌علمی شما رویکردی عمیق دارااست، آن را اعلام فرمائید. نمونه‌ها: «چه گونه استاد یوگا شویم [راهنمای جامع و مرحله به مرحله]» یا این که «همگی آنچه بایستی درباره استخدام آموزگار فردی بدانید».
تعداد: اکثری از مقاله‌ها وب لاگ از پوسته فهرست به کار گیری می نمایند، چون فهرست ها به راحتی قابل سازماندهی می باشند و برای خوا‌نندگان دیدنی می‌باشند. در صورتی شیت اینترنت شما درین تیم قرار می‌گیرد، از اعداد (شخص) خویش برای متمایز کردن پست بلاگ خویش به کارگیری نمایید. برای مثال: "21 رویکرد برای بهبود سالمی" یا این که "15 امر العمل خوشمزه برای رژیم غذایی"
سعی: برای اکثری از اشخاص، فرصت اساسی میباشد. با تاکید بر سرعت و همت محتوای خویش، این تیم را جذب نمایید. نمونه: "چه‌طور لوازم خانه را در 60 دقیقه گردآوری کنیم" یا این که "5 نحوه سریع و سهل برای بهبود پیاده سازی داخلی"
تازگی: یوزرها وب محتوای نو و آپدیت میخواهند. با گنجاندن این سال در تگ تیتر خویش، به جستجوگران یقین می دهید که محتوای شما مرتبط و آپ تو دیت میباشد. نمونه: "15 جای تعجب آور برای مسافرت در سال 2020"
اینها صرفا چندین نحوه برای متمایز کردن شیت اینترنت شما می باشند. تایتل متمایز برای جستجوگران بیشتر دیدنی خواهد بود و کلیک های بیشتری را جذب می نماید.
۰ ۰

به چه صورت سرعت وبسایت را برای بهینه سازی ارتقاء دهیم؟

۷ بازديد

به چه شکل سرعت وبسایت را برای بهینه سازی ارتقاء دهیم؟
چرا سرعت تارنما شما با التفات میباشد؟
سرعت تارنما می‌تواند دلیل ترقی یا این که سقوط یک وبسایت گردد. سرعت روی ترافیک، بازدید تارنما، نرخ تبدیل، فروش و برندینگ شما بسیار اثر میگذارد. با بهبود سرعت تارنما میتوانید بیزنس خویش را بهبود بخشیده و به توسعه و گسترش بیزنس خویش یاری فرمایید. مطالعات آموزش سئو مشهد  نماد داده اند:
47 درصد از عموم انتظار دارا هستند وبسایت در کمتر از دو ثانیه آموزش سئو در مشهد  بارگیری گردد.
40 درصد عموم ذکر کرده اند که اگربارگذاری وب سایت بیشتراز سه ثانیه ارتفاع بکشد سایت را سوراخ می نمایند.
بدین ترتیب، سرعت سایت نقش موثری در توفیق تجارت شما دارااست. در حالتی‌که میخواهید در رقابت با رقیبان چیره باشید می بایست سرعت وب سایت را در حق تقدم قرار دهید. با سرعت بخشیدن به وبسایت خویش ، خیر صرفا از نگاه بازدید و افرایش نرخ تبدیل حاصل مثبتی به دست می‌آورید، بلکه تجربه بهتری را در مشت بازدید کنندگان خویش قرار خواهید اعطا کرد.یک تجربیات کاربری خوب یک کلید برای ساخت‌و‌ساز یک مقر مشتری کار کشته و ساخت و ساز یک مارک قادر میباشد. سوژه سرعت تارنما از مباحث seo تکنیکال میباشد.
ضمن این، سرعت تارنما شما در seo تارنما شما بسیار اساسی میباشد. در حالتی‌که سایت شما سریع لود خواهد شد ، سکو شما در موتورهای کاوش فراتر خواهد بود. برهان این دستور میباشد که گوگل تارنما های سریع را ترجیح میدهد و با درجه فراتر در نتیجه ها موتورهای جستجو گر ، به آن‌ها جایزه می‌دهد. مستقل از سرعت، تجربیات استفاده کننده ادله دیگری در الگوریتم مرتبه بندی گوگل میباشد. به این ترتیب، با ارتقاء سرعت سایت خویش و بهبود تجربیات کاربری خویش ، در غایت سکو seo خویش را بهبود میبخشید.
در فیض، شما ترافیک بالاتری حصول خواهید کرد و باعث به چگونگی بیشتری می‌شوید که می‌توانید به مشتری تبدیل گردید، در غایت فروش خویش را ارتقا داده و درآمد بیشتری حصول میکنید.
ابزارهای بدون پول برای اندازه گیری سرعت تارنما
سرعت تارنما در واقع میتواند به نحوه های مختلفی در حیث گرفته گردد که درپی به آنها اشاره می‌کنیم
مجال بار گذاری برگه بر طبق مدرک بی نقص
وقتی که یک ورقه اینترنت گشوده می‌کنید، داده ها به ندرت بارگذاری میگردد. شما میبینید که لغت ها و تصاویر در طی های متعدد در ورقه ظواهر میگردند و این به ویژه در تارنما هایی که سرعت لود آرام دارا‌هستند، به چشم می خورد. یک کاغذ اینترنت وقتی تحت عنوان "مدرک بدون نقص" لود گردیده در لحاظ گرفته می‌شود که به اندازه کافی بار گذاری گردیده باشد که به مخاطب اذن دهد استارت به کلیک کردن روی دکمه ها یا این که وارد کردن متن درج شده نماید. این قابلیت و امکان وجود دارااست که تمامی محتوا کاملا بارگیری نشده باشد، ولی مخاطب میتواند اقدامی را استارت نماید.
فرصت بار گذاری بدون نقص ورقه مطابق رندر
از سوی دیگر، همینطور می اقتدار فرصت لود کاغذ را مطابق وقتی که تک تک کاغذ کاملا لود گردیده‌است، اندازه گیری کرد. این سرعت بار گذاری مدام بیشتر از سرعت بارگیری "مدرک بی نقص" میباشد، البته تفاوت در میان این دو مقدار ممکن میباشد برای دو تارنما متفاوت متعدد باشد.
مجال برای اولی بایت (TTFB)
در غایت، همینطور میتوانید سرعت کلی وبسایت خویش را با مشاهده ترازو «فرصت سپری گردیده تا بارگذاری او‌لین بایت» (TTFB) اندازه‌گیری فرمایید، که برهه زمانی وقتی میباشد که ارتفاع میکشد تامرورگر او‌لین بایت داده ها را دانلود نماید. در اصلً، تحقیق می نماید که آیا مکث قابل توجهی در میان درخواست داده ها و جواب سرور اینترنت شما وجود داراست یا این که نه. هنگامی که مجال لود ورقه به صورت کلی به پیکربندی وبسایت شما و نوع و مقدار محتوایی که در برگه خویش دارید بستگی داراست، اندازه گیری TTFB معمولاً علامت دهنده پیکربندی سرور شما میباشد.
ابزارهای بدون پول و کیفیت خوب زیادی برای نظارت سرعت سایت شما و محاسبه بخش ها برای بهبود سرعت وجود دارااست.
در تحت یک سری منبع دیگر وجود داراست که به شما یاری می نماید سرعت وبسایت خویش را باصرفه نمایید:
Google PageSpeed Browser Plugin
Google Webmaster Tools
SEOmoz Browser Toolbar
Web Page Test
Yslow (Yahoo’s Tool)
Pingdom
GTmetrix
چه‌طور سرعت تارنما خویش را تست کنیم؟
PageSpeed Insights ابزار مجانی Google برای آزمایش سرعت سایت شماست و به کارگیری از آن بسیار راحت میباشد. آحاد کاری که شما می بایست جاری ساختن دهید اینست که URL سایت خویش را وارد نمایید و ابزار محتوای آن را تجزیه و آنالیز کرده و پیشنهادهایی درباره ی کیفیت سریعتر ساختن سایت شما ارائه میدهد.
Pingdom همینطور ابزاری بسیار اثرگذار میباشد که خیر فقط سرعت سایت شما‌را تست می نماید ، بلکه همت وبسایت شمارا نیز پژوهش و بررسی می نماید. همینطور سوابق کوشش وبسایت شمارا ردیابی می نماید ، به این ترتیب میتوانید درباره‌ی هرگونه تغییر‌و تحول احتمالی در زمینه ی سرعت تارنما خویش اطلاعاتی حصول فرمائید.
YSlow ابزاری میباشد که سرعت وبسایت شمارا تست می نماید و راجع به کیفیت بهبود آن پیشنهاد هایی را ارائه می‌دهد. همینطور قادر است پلاگین Chrome را برای تحقیق سرعت تارنما شما در دست شما قرار دهد.
۰ ۰

تکنیک های ایجاد کردن بک لینک و لینک

۹ بازديد

تکنیک های ایجاد کرد بک لینک و پیوند
در تحت نحوه های مختلفی برای ساخت بک پیوند های سلامت از وبسایت های کیفیت بالا  آموزش سئو مشهد گفته شده میباشد.
شبکه‌های‌عمومی
شبکه های عمومی یکی شایسته ترین ابزار برای ایجاد کرد بک لینک و پیوند بدون پول میباشد. مطالب و مقالاتی که در تارنما خویش نوشته ایید را در شبکه‌های‌مردمی منتشر نمایید. این فعالیت به طور آراسته و مداوم جاری ساختن دهید. مدام در شبکه‌های‌مردمی فعال باشید و کلیه داده ها و مطالب وبسایت را در معرض روءیت کرد قرار بدهید. در شکل قابلیت از شبکه‌های‌عمومی ویدئویی به کار گیری فرمایید. محتوای ویدئوی دوست داستنی خیس میباشد و به شناخته شدن مارک شما یاری می نماید. ویدئوهای خویش را در پلتفرم های پخش کلیپ مانند یوتیوب، آپارات، تماشا و ... منتشر نمایید و در توضیحات هر کلیپ اسم مارک و لینک و پیوند وب سایت خویش را قرار دهید. هر چه ویدئوی شما بازدید بیشتری داشته باشد تاثیر بک لینک و پیوند قرار داده گردیده بیشتر آموزش سئو در مشهد  میباشد.
خلال ایجاد کرد بک پیوند، شغل در شبکه‌های‌اجتماعی از جنبه های دیگر هم بر seo اثر میگذارد. سوشیال سیگنال که به عبارتی لایک ها و برخورد های مخاطبان در پیج های شما میباشد، بر seo و مارک شدن وب سایت شما اثر مثبت دارااست.
ایجاد کرد بک پیوند استعمال از فروم ها و خدمت های تکثیر محتوا
بخش اعظمی از فروم ها و تارنما ها قابلیت بدون پول برای پست گذاشتن را برای یوزرها آماده می نمایند. همین قابلیت بی آلایش و بدون‌پول در شکل استعمال صحیح میتواند بک لینک و پیوند های خیر و خوبی برای وب سایت شما ساخت‌و‌ساز نماید. به راحتی می‌توانید با سرچ در گوگل فروم های فعال را پیدا نمائید و در آن ها کار نمایید. از وب سایت های تکثیر محتوای دارای شهرت در عالم می شود به medium، reddit، bloglovin، و از وب سایت های اهل ایران به تارنما ویرگول اشاره نمود.
با رعایت موارد ذیل اثر لینک و پیوند های فروم را بیشتر فرمائید:
تلاش فرمائید در فروم هایی که به طور تخصصی در امر بیزنس شما کلام می‌شود شغل بیشتری داشته باشید و در حالتی‌که فروم تخصصی برای تجارت شما نیست، در فروم های همگانی و لبریز کاربر بیشتر کار فرمایید.
در فروم ها پست های با محتوا منتشر نمایید و از اسپم کاری خورداری نمائید. هر کاغذ ایی که ساخت‌و‌ساز می‌کنید می بایست مانند یک پست حقیقی وواقعی به لحاظ رسد و مربوط به بیزنس شما باشد.
تعداد لینک و پیوند هایی که سوای انکرتکست و با url و یا این که انکرتکست اسم مارک میباشد را بیشتر نمایید. عملکرد نکنید تنها از انکرتکست در متن‌ها به کارگیری فرمائید. به طبع بایستی درصد لینک و پیوند هایی که با اسم مارک و url میباشد بیشتر باشد تا پیوند سازی شما طبیعی خیس جلوه نماید.
تارنما هایی که لینک و پیوند نوفالو میدهند را حذف نکنید! وجود لینک و پیوند های نوفالو در لیست بک پیوند های شما اثر مثبت بر روی بهینه سازی داراست. در صورتی مجموع بک پیوند های شما فالو باشند گوگل به تارنما شما مشکوک می گردد. گوگل لینک و پیوند های نوفالو را هم رسیدگی می نماید و اثر آنها را انجام می نماید.
به صفحه ها متفاوت تارنما خویش لینک و پیوند بدهید: در هر وبسایت چندین شیت اساسی و اصلی برای seo در حیث گرفته می‌گردد که با لغت ها کلید خاص غرض گذاری گردیده اند. ولی نباید از سایر صفحه ها و مقاله‌ها وب سایت خویش نیز غافل گردید. بک لینک و پیوند های خویش را در میان تعداد بیشتری از صفحه ها تارنما پخش نمائید. توجه داشته باشید که مدام درصد بک پیوند های برگه مهم وب سایت شما بیشتر باشد.
بیشتر بخوانید: سئو چیست؟

تشکیل داد بلاگ یا این که کانال PBN
تشکیل داد PBN از موءثر ترین نحوه های لینک و پیوند سازی میباشد. در‌این شیوه با تشکیل داد چندین تارنما یا این که بلاگ و کارکشته کردن آنان یک‌سری منبع و دامنه برای ایجاد کرد بک پیوند ساخت‌و‌ساز میکنید. برای تشکیل داد pbn بایستی یک سری تارنما یا این که بلاگ حقیقی و واقعی برای خویش فعال سازی فرمایید. نکته قابل توجه ایجاد کرد کانال وبلاگی این میباشد که تارنما های شما به طور کامل حقیقی وواقعی و طبیعی بایستی به حیث رسد تا گوگل متوجه ساختگی بودن آن‌ها نشود. در بی آلایش ترین وضعیت می‌توانید از خدمت های مجانی تشکیل داد وب لاگ اهل ایران و فرنگی به کار گیری نمائید. خدمت های متعدد را تعیین نمائید و وب لاگ با دامنه های گوناگون و موضوعات مشخص و معلوم بسازید. برای بالا رفتن چگونگی pbn یک‌سری پوسته، هاست و دامنه متفاوت تنظیم فرمائید و تارنما های حقیقی و واقعی خیس و رشته ایی خیس تولید نمایید که‌این عمل برای شما هزینه بر خواهد بود. موارد ذیل را برای ایجاد کرد کانال وبلاگی خویش در حیث بگیرید:
در وبسایت ها و بلاگ های محتوای اسکن قرار ندهید و کوشش نمائید تا جایی که قابلیت داراست محتوای یونیک منتشر فرمایید.
در یک وب سایت یا این که بلاگ به تارنما های گوناگون که مربوط به محتوای بلاگ شما میباشد پیوند بدهید و در کنار بقیه پیوند ها به وبسایت اساسی خویش نیز پیوند بدهید. چنانچه درصد متعددی از پیوند های کانال pbn شما صرفا به وب سایت مقصود خودتان باشد گوگل مشکوک گردیده و تاثیر پیوند های شما نادر شود.
هر یک از مطالب بلاگ های شما حداکثر 2-5 پیوند فرنگی داشته باشد. بعضا از صفحه ها نیز به هیچ عنوان نباید لینک و پیوند فرنگی داشته باشند این فعالیت برای طبیعی نگه داشتن لینک و پیوند ها اعمال می‌شود. به کارگیری از پیوند های داخلی نیز بلاگ شما‌را قادر خیس و طبیعی خیس می نماید.
با انکرتکست های متفاوت به وبسایت خویش پیوند بدهید. به صفحه های گوناگون وب سایت خویش با انکر تکست های متفاوت پیوند بدهید و بخشی از لینک و پیوند ها با url و سوای انکرتکست باشد.
رپورتاژ اطلاع رسانی
وقتی که مبادرت به خرید بک پیوند میکنید توقع دارید که فیض بهتری نسبت به تشکیل داد لینک و پیوند های بدون‌پول خویش بگیرید. برای اینکه هزینه شما بازدهی داشته باشد بایستی برای شایسته ترین نوع بک پیوند هزینه فرمائید. شایسته ترین نوع بک لینک و پیوند از وب سایت های دارای اعتبار و در متن یک محتوای مخصوص و مربوط به تجارت شما نتایج می‌شود. رپورتاژ اطلاع رسانی این خصوصیات را دارااست زیرا از وب سایت های خبری دارای اعتبار و با متن های مرتبط و کیفیت عالی که خودتان نوشته ایید به وبسایت شما پیوند داده می‌گردد.

در لغت ها کلیدی مالامال رقابت مسلما به خرید رپورتاژ اطلاع رسانی نیاز پیدا خواهید کرد. تشکیل داد بک لینک و پیوند های بدون‌پول ممکن میباشد درجه شمارا تا قربت برگه یک ( اوایل ورقه دو) افزایش دهد البته برای استخراج درجه های فراتر در لغات کلیدی مشقت بار نیاز به خرید رپورتاژ اطلاع رسانی دارید.

رعایت موارد ذیل میتواند رپورتاژ اطلاع رسانی را مفید خیس نماید:
کوشش فرمائید تا حد قابلیت و امکان از وبسایت هایی که رابطه موضوعی بیشتری با بیزنس شما دارا‌هستند رپورتاژ خریداری نمایید.
برای رپورتاژ های خویش بک پیوند بسازید
از متن باکیفیت و منحصر برای رپورتاژ اطلاع رسانی به کار گیری فرمائید و برای رپورتاژهای خویش استراتژی انتخاب فرمایید.
صد درصد رپورتاژ اطلاع رسانی ها را برای پیوند دادن با انکرتکست های تجاری خویش قرار ندهید. در متن‌ها با url و اسم مارک هم به ورقه مهم تارنما پیوند بدهید. در برخی از رپورتاژ ها نیز می‌توانید تنها از اسم مارک یا این که url برای لینک و پیوند دادن به کار گیری نمایید که url قادر است مشتمل بر صفحه ها داخلی نیز باشد.
۰ ۰