معرفی بهترین افزونه‌های کاهش حجم تصاویر در وردپرس

۲ بازديد

تصاویر میتوانند تجربیات یوزرها را در تارنما شما بهبود دهند، مارک شمارا پر رنگ‌خیس نمایند و وب سایت شما‌را زیباتر نمایند. با این درحال حاضر تصاویری که بیش تر از حد تبارک و پرحجم باشند، سرعت بالا وارد شدن تارنما شمارا کاهش می دهند که می تواند هم تأثیری منفی بر بهینه سازی داشته باشد و هم مخاطبان شما‌را کلافه نماید. با باصرفه‌سازی تصاویرتان می توانید از این ایرادات خودداری فرمائید و از مزایای آموزش سئو در مشهد تصاویر استعمال نمائید.

با صرفه‌سازی تصاویر قادر است با کاهش وسعت تصاویر و تغییر تحول طرز بار گذاری تصاویر در وبسایت صورت پذیرد. این فرایند را در صورتیکه بخواهیم به طور دستی اجرا دهیم بسیار مجال‌بر خواهد بود البته وبسایت‌های وردپرسی میتوانند برای این شغل از پلاگین‌های کاهش وسعت تصاویر در وردپرس به کار گیری نمایند که ضمن صرفه‌جویی در حین می توانند مزایای بیشتری نیز داشته باشند. درین نوشته‌ی‌علمی با شایسته ترین پلاگین‌های کاهش وسعت تصاویر در وردپرس آشنا خوا‌هیم شد.


شایسته ترین پلاگین‌های بدون‌پول و مبلغی باصرفه‌سازی تصاویر در وردپرس
در لیست تحت ما شایسته ترین پلاگین‌های بدون‌پول و مبلغی با صرفه‌سازی تصاویر در وردپرس را گردآوری‌آوری کرده‌ایم و در‌پی هریک را به صورت ظریف‌خیس نظارت خوا‌هیم کرد:

Smush
Optimus
EWWW Image Optimizer
ShortPixel Image Optimizer
Compress JPEG and PNG Images
Imsanity
Imagify
reSmush.it
Kraken Image Optimizer
WP Compress
پلاگین Smush برای با صرفه‌سازی تصاویر در وردپرس (بدون‌پول و مبلغی)
اسماش یا این که Smush دوست داستنی‌ترین پلاگین باصرفه‌سازی تصویر جان دار برای وردپرس میباشد. این پلاگین از روند فشرده‌سازی فارغ از تلف کردن چگونگی استعمال می‌نماید به‌این مفهوم که سوای از دست رفتن چگونگی، وسعت عکس را کاهش می دهد. اسماش می تواند تصاویر تا وسعت 5 مگابایت را باصرفه‌سازی نماید، چه به طور تکی و چه به طور عمومی. اسماش همینطور از قابلیت و امکان‌هایی مثل Lazy Load و تغییر‌و تحول اندازه خود کار (Auto-resizing) نیز شامل است.

شغل کردن با این پلاگین به‌خصوص برای نو‌امور سهل میباشد. با نصب این پلاگین و اجرا پیکربندی آن، تصاویر مو جود روی وب سایت شما باصرفه‌سازی خواهند شد و هر تصویر جدیدی که روی وب سایت لود می‌‌خواهد شد نیز به طور اتوماتیک با صرفه می‌‌گردد اما تا‌زمانیکه Smush روی وبسایت نصب گردیده باشد.



ورژن مجانی اسماش به یار ورژن مبلغی آن یعنی Smush Pro انتخابی خوب برای بیشتر یوزرها وردپرس میباشد که می خواهند تصاویرشان را فشرده‌سازی نمایند ولی وقت کافی برای باصرفه‌سازی تک‌تک تصاویر را ندارند. با خرید ورژن مبلغی هم ضرروزیان نکرده‌اید چون یکی‌از شایسته ترین پلاگین‌های مبلغی کاهش وسعت تصاویر در وردپرس را خریده‌اید.

پلاگین Optimus برای با صرفه‌سازی تصاویر در وردپرس (مجانی و مبلغی)
Optimus تصاویر بار گذاری گردیده را تا 70 درصد با صرفه‌سازی می‌نماید. پلاگین با ارسال تصاویر به سرور Optimus و بازگرداندن ورژن تازه و معدود‌وسعت تصاویر را باصرفه‌سازی می‌نماید. این نوع باصرفه‌سازی هم Lossless یا این که فارغ از کاهش چگونگی میباشد، همینطور کار باصرفه‌سازی در سوا سرور شما حادثه می‌ افتد و فشار کمتری به سرور شما وارد می‌‌گردد.

این پلاگین نیازی به دخالت شما ندارد و به طور اتوماتیک تصاویر را هنگام لود با صرفه آموزش سئو مشهد می‌نماید. شما میتوانید باصرفه‌سازی اتوماتیک را هر وقت که مایل بودید متوقف فرمائید. اپتیموس دارنده ورژن‌های مجانی و مبلغی میباشد. ورژن مبلغی به اسم Optimus HQ Pro دارنده برچسب ارزش هر ساله 149 دلار میباشد. هم ورژن مبلغی و هم مجانی از تصاویر WebP نیز جانبداری می‌‌نمایند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.