همه چیز درباره الگوریتم helpful content گوگل

۴ بازديد

مقصود گوگل، مدام ارائه تجربیات کاربری خوب به جستجوکنندگان بوده و میباشد. به همین ادله هرساله یکسری به‌روزرسانی و الگوریتم نو منتشر می‌نماید تا مرتبط‌ترین نتیجه ها را به کلمه ها کاوش، اکران دهد. یکی‌از این الگوریتم‌ها، الگوریتم helpful content گوگل آموزش سئو مشهد میباشد که جدیدا منتشر گردیده و مقصود آن این میباشد که یوزرها محتوای مخصوص و مفیدتری را در بالای نتیجه ها جستجوی خویش مشاهده نمایند. درین مقاله از وب سایت اینترنت 24 به تحقیق این الگوریتم مشقت بار‌گیرانه، فاکتورهای گزینه دقت آن و روش با صرفه‌سازی محتوا برای این الگوریتم می پردازیم.

الگوریتم helpful content (محتوای موثر) گوگل چیست؟

مدام طرز‌هایی برای بدور زدن الگوریتم های گوگل در جهت استحصال جایگاه‌های فراتر در حاصل کاوش به شغل گرفته میشود. مخصوصا در موضوع ساخت و ساز محتوا؛ در صورتی‌که به خیال داشته باشید، سال‌ها پیشین یکی نحوه‌ها این بود که به طور افراطی از لغات کلیدی در متن به کارگیری میشد که به آن تکرار لغات کلیدی (Keyword Stuffing) گفته میشد؛ که گوگل با تکثیر الگوریتم‌هایی مانند پاندا، جلوی طریق‌های مانند آن را گرفت.

با ارتقا رقابت برای استخراج سکو‌های بلندتر در نتیجه ها کاوش، نویسندگان محتوای متعددی می باشند که عوض اینکه محتوای نفیس برای یوزرها خویش تهیه و تنظیم نمایند، به کتابت محتوا برای موتورهای کاوش روی آوردند. برای کتابت این محتواها از طریق‌ها و ابزارهایی به کار گیری می شود که خروجی آنها یک متن بی‌بها یا این که معدود‌بها میباشد که هیچ کمکی به مخاطب نمی کنند و منجر ارائه یک تجارب کاربری نامناسب به آن ها می گردند.

به روز Helpful Content که یک کدام از جدیدترین الگوریتم‌های منتشر گردیده به وسیله گوگل به حساب میآید با غرض رویا رویی با این‌سیرتکامل محتواها، پیشرفته میباشد. این الگوریتم، محتواهایی که کاربرپسند نیستند و صرفا برای استخراج درجه و جذب ترافیک به هر قیمتی مندرج‌اند را شناسایی کرده و آن وب سایت‌ها را جریمه می‌نماید و به محتواهای کیفیت بالا و اختصاصی یاری می‌نماید تا به درجه‌های فراتر دست پیدا نمایند.

روش سعی الگوریتم helpful content (محتوای اثرگذار)
این الگوریتم در کنار بقیه مواقعی که گوگل هنگام درجه‌بندی صفحه ها در حیث می گیرد، یک سیگنال میباشد. توسط الگوریتم helpful content گوگل محتواهای معدود‌قیمت که تنها برای موتورهای کاوش درج شده‌اند را شناسایی کرده که دربرگیرنده جریمه میشوند. این الگوریتم، تک تک وب سایت را نظارت می‌نماید و حتی در‌صورتی‌که اینترنت‌سایتی به وسیله این الگوریتم تحت عنوان یک اینترنت‌وب سایت با محتوای بی‌چگونگی شناخته گردد، تک تک محتواهای آن اعم از محتواهای بی‌چگونگی و با کیفیت دربرگیرنده این جریمه خواهند شد؛ بدین ترتیب بایستی محتواهای بی‌چگونگی خویش را حذف کرده یا این که ویرایش فرمائید تا حالت را برای محتواهای با کیفیت خویش جهت دستیابی مرتبه بهبود ببخشید.

همینطور مانند بقیه الگوریتم‌ها، helpful content نیز به طور تماما خود کار کار می‌نماید و بوسیله یادگیری ماشین و هوش تصنعی، پیشرفته میباشد که سبب ساز میشود به گذر زمان فرصت و با رسیدگی محتواهای بیشتر، توسعه یافته‌خیس گردیده و بضاعت آن در رصد، شناسایی و نظارت محتواهای گوناگون، بهبود یابد.

اینک این الگوریتم برای محتواها و جستجوهای انگلیسی فعال میباشد و به زودی برای بقیه گویش‌ها برای مثال فارسی نیز فعال میشود. طبق الگوریتم‌های پیشین خواهیم توانست طی 6 ماه تا یک‌سال بعدی، شاهد این باشیم که‌این الگوریتم به سراغ گویش‌هایی مانند فارسی نیز می آید؛ براین اساس بسیار دارای اهمیت میباشد که‌این بازه، محتواهای خویش را برای آن با صرفه‌سازی فرمائید.

اثر الگوریتم Helpful Content گوگل در سکو ‌بندی وبسایت ‌ها
مطلقا برای شما اتفاق افتاده میباشد که زمانی یک عبارت (مخصوصا به مراد اخذ داده ها) را کاوش می کنید؛ تارنما‌هایی که در مرتبه‌های اولیه می باشند، رابطه متعددی با عبارت کاوش گردیده ندارد.

الگوریتم helpful content با غرض بهبود حاصل کاوش پیشرفته میباشد. در واقع این الگوریتم درپی این میباشد که تنها محتواهایی را به مخاطب اکران دهد که برای آن ها مندرج میباشد، خیر برای موتورهای کاوش!

helpful content به یوزرها امداد می‌نماید که محتواهای بسیار کیفیت عالی را آموزش سئو در مشهد در ورقه حاصل مشاهده نمایند. بدین شکل که به محتواهای کیفیت عالی و مخصوص مشوق داده و آنها را در جایگاه‌های فراتر اکران میدهد و برعکس برای محتواهای بی‌چگونگی که صرفا با غرض استخراج جایگاه و جذب ترافیک بیشتر مندرج‌اند، ارزشی قائل وجود ندارد و تک تک محتواهای آن تارنما را جریمه می‌نماید.

غرض الگوریتم helpful content تازه گوگل، جریمه و کاهش مرتبه آن نوع صفحه ها و تارنما‌هایی میباشد که مجال حصول جایگاه خوب را از وبسایت‌های عالی و کیفیت عالی گرفته‌اند، بنابراین درصورتی که برای ساخت‌و‌ساز محتوای وبسایت خویش زحمت متعددی میکشید؛ ولی آن‌طور که می بایست چشم نمیشود، این الگوریتم به زودی به امداد شما خواهد آمد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.