استفاده از اسکریپت JSON-LD برای سئو

۰ بازديد

JSON-LD معمولاً در حوزۀ بهینه سازی به کارگیری میگردد و مقصود آن علامت گذاری داده‌ها با فرمت schema.org میباشد. برای آرم‌گذاری اسکیما با به کار گیری از اسکریپت‌های JSON-LD میتوانید ازابزار تشکیل داد کد های JSON-LD به کارگیری فرمائید. آموزش سئو در مشهد از روش پیوند، وارد بخش تشکیل داد و ایجاد کدهای JSON-LD ‌‌گردید، اسکیما مدنظر را تعیین نمائید. آن‌گاه کادرهای خالی را با داده ها منظور‌گردیده پرکنید، تا به ‌طور خود کار تگ‌های اسکیمای متبوع در ساختار کدها قرار بگیرد. آن‌گاه ازساخت کد اسکیما، روی دکمه آبی کلیک فرمائید تا کد را به طور بدون نقص اسکن نمایید.

استعمال ازابزار Google Tag Manage
GTM یا این که Google Tag Manager از ابزارهای بدون پول گوگل میباشد. شما با به کارگیری از این ابزار میتوانید، تگ‌ها و کدهای اپلیکیشن‌نویسی را درسایت یا این که نرم افزار‌های تلفن همراه، بار گذاری و به‌روزرسانی نمائید.

به کار گیری از ابزار Structured Data Markup Helper
این ابزار به شما امداد می نماید اسکیمای موردنظر خویش را بسازید:

1_از طرز پیوند وارد وبسایت گردید و اسکیمای موردنظررا تعیین نمائید.

2_آدرس تارنما خویش را وارد نمایید و روی « Start Tagging» کلیک فرمائید.

3_بخش‌های موردنظر برای هر نوع اسکیما را در ورقه با هایلایت کردن معین نمایید.

4_بعد از معلوم کردن کلیه نصیب‌ها، از بالای برگه دکمه Create HTML را بزنید.

5_در این مرحله، از روش منوی بالا در سمت راست، می توانید گزینش نمائید که کدها از نوع «JSON-LD» باشند یا این که «Micro data» و کدهای تشکیل شده را اسکن فرمایید و در نصیب کد HTML شیت وبسایت خویش قرار دهید.

به کارگیری ازافزونه‌ های وردپرسی
با استعمال ازافزونه‌ های وردپرسی، به راحتی می‌توانید، اسکیمای آیتم نظرتان را در وبسایت خویش نشان گذاری فرمائید. شما میتوانید ازافزونه‌های: schema (بدون پول)، wp schema (مبلغی)، Schema Pro، Yoast سئو، Rank Math که روی وب سایت وردپرس نصب می گردند، برای نماد گذاری اسکیما به کار گیری نمائید.

وقتی که کدهای اسکیمای مطلوب را از روش طرز های نقل شده به صفحه ها وب سایت اضافه کردید، می بایست مدام کارکرد صحیح پلاگین‌ها و فعال‌بودن کد اسکیما را رسیدگی فرمائید. شما می‌توانید ازابزارهای آنلاین آزمایش کد اسکیما به کارگیری فرمایید. یک کدام از شایسته ترین ابزارها، ابزار«Structured Data Testing Tool» برای آزمایش اسکیماهای وبسایت در گوگل میباشد.

طریق شغل با این ابزار به‌این شکل میباشد که، آغاز نشانی ورقه موردنظر از وبسایت خویش را در Structured Data Testing Tool وارد می کنید،آن گاه این ابزار پس از رسیدگی و آزمایش، درمورد صحیح بودن و نبودن اسکیماها به شما استحضار خواهد اعطا کرد.

انواعStructured Data


استارکچردیتا در گونه های و صورت های متفاوتی در گوگل اکران داده میشوند، که به‌دنبال به معرفی هرمورد از آنها میپردازیم:

Rich Snippets
ریچ اسنیپت‌ها (Rich Snippets) که به ریچ ریزالت (Rich Results) نیز معروفند، درواقع به عبارتی نتیجه ها بی آلایش گوگل می باشند البته تفاوت آن‌ها با ریچ ریزالت در‌این میباشد که، Rich Snippetsحاوی یک‌سری داده ها بیشترو کلیدی خیس آموزش سئو مشهد میباشد که در SERP نمایش داده میشود. ریچ اسنیپت ها گونه های مختلفی دارا‌هستند که در پی به معرفی یک‌سری گزینه از آنان می‌پردازیم:

ریچ اسنیپت پیروزی کرامب Breadcrumb Snippet: این ریچ اسنیپت در واقع به موتور کاوش آرم می‌دهد که‌این برگه دقیقا در چه بخشی از تارنما جای‌دارد.
۰ ۰

استفاده از ابزار Yoast Preview جهت افزایش نرخ کلیک

۱ بازديد

بکارگیری از ابزارهای yoast preview در وردپرس می‌تواند تحت عنوان یک کدام از تجهیزات توانمند در مسئله بهینه سازی تارنما باشد. این ابزار یک زمان بهتر برای ارتقاء نرخ کلیک وب سایت میباشد. پیش از آنکه بخواهید نوشته‌علمی یا این که پست خویش را آموزش سئو مشهد بار گذاری فرمایید یک پیش اکران کلی صحیح مانند فهرست حاصل در serp ها ببینید. با این فعالیت می‌توانید تغییرات اصلاحی را در شکل ضرورت جاری ساختن دهید. ۱۱- به کارگیری از google ads جهت پیش اکران ابزار google sds میتواند تحت عنوان جایگزین yoast بهینه سازی استعمال شود که یک‌سری تجهیزات مازاد را نیز مانند preview ads برای شما فراهم می نماید. افزون بر آن می قدرت preview ads را جهت ارتقا نرخ کلیک در دیوایس های تلفن همراه و دیوایس های دسکتاپی نیز با یک‌سری title های جایگزین باصرفه کرد. با این زمان استثنایی میتوانند کوشش و فیض ایده های تازه را مشاهده کنید.

۱۲- ارتقا نرخ کلیک وبسایت با شناسایی برندگان و بازندگان CTR
یک کدام از دیگر از طریق های مهم و داهیانه جهت ارتقا نرخ کلیک محاسبه برندگان و بازندگان در مقوله CTR میباشد. با این تکنیک می‌توانید بفهمید که کدام عنا وین و صفحه های و مقاله ها فیض مثبت یا این که منفی داشته اند. درواقع یکجور بررسی رقبا را بایستی جاری ساختن دهید. برای اخذ این داده ها میتوانید از Google analytics به کارگیری فرمایید. در اولِ فعالیت به نصیب acquisition بروید. سپس در بخش search console نصیب queries را ببینید. با این شغل می‌توانید متوجه گردید کدام یک از google search ها منتهی به صفحه های فعلی شما میشوند.

شما میتوانید داده ها مفیدی مانند نرخ کلیک، حالت ورقه وب سایت شما در نتیجه ها گوگل را ارائه می‌دهد. افزون بر آن میتوانید از معیار نرخ پریدن تارنما نیز با خبر گردید. در منوی جانور نیز میتوانید به بررسی landing page نیز بپردازید. با این داده ها و اطلاعات نکات منفی و مثبت وبسایت را بخوبی شناسایی خواهید کرد تا از این نحوه مراحل seo شما جهت دهی خواهد شد.

۱۳- بهبود نرخ کلیک با ارتقا سرعت تارنما
سرعت لود بی نقص سایت شما می بایست سریع و سوای وقفه باشد. اکثری از یوزرها با مواجه شدن با تارنما هایی که سرعت لود پایینی دارا هستند به‌سرعت آن را رخنه‌ و به سایت دیگری می‌روند. این قابلیت و امکان می بایست برای کلیه دیوایس های جانور مانند کامپیوتر و گوشی تماما با صرفه گردیده باشد. اگرچه نرخ کلیک وب سایت معرف درصد کلیک وبسایت میباشد. البته مقصود ما این میباشد که کابر بعداز کلیک در تارنما باقی بماند و بتواند از تجهیزات آن به کارگیری نماید.

۱۴- به کارگیری از rich snippets به مراد ارتقاء نرخ کلیک
با دقت به توضیحات قبلی rich snippet ها یک کدام از عامل ها اساسی در بهبود نرخ کلیک وب سایت می‌باشند و به نوعی سبب ساز هدایت یوزرها به وب سایت میگردند. درواقع اینها چندین حاصل کاوش می باشند که اطلاعات و اطلاعاتی آموزش سئو در مشهد در کنار آنها نشان داده میشود. هر آنچه که بازگوکننده ی داده ها اضافه در زمینه ی تارنما متبوع باشد در گروه ی ریچ اسنیپت ها قرار می‌گیرد. این داده ها کلیه از بطن و داخل مایه محتوای اساسی بیرون می گردند و پیش از ورود استفاده کننده به وی نشان داده می شود. مطلقا اخذ داده ها مازاد بوسیله مخاطب می‌تواند یک سیگنال مثبت جهت ارتقا نرخ کلیک وب سایت باشد.
۰ ۰

آیا سئوکار نیاز به دانش برنامه‌ نویسی دارد؟

۰ بازديد
سوالی که امروزه ذهن اکثر اشخاصی که می خواهند وارد دنیای بهینه سازی شوند و آن را حافظه بگیرند، سرگرم کرده‌ این میباشد که برای سئوکار شدن و طراحی بهینه سازی آیا ما یحتاج میباشد که نرم‌افزار نویسی را بلد باشیم؟ همین اولِ مقاله بگوییم که به صورت انقطاع و زور نیازی به یادگیری اپ‌نویسی وجود ندارد. البته در‌صورتی‌که شما با لهجه‌های ذیل اینترنت آشنا باشید می تواند یک مزیت آموزش سئو در مشهد و امتیاز مثبت برای شما محسوب خواهد شد. در پی ما تحت عنوان گروه تخصصصی نرم افزار نویسی کدیاد می خواهیم به نظارت بی نقص این مسئله بپردازیم. با ما یاروهمدم باشید.
بهینه سازی چیست و سئوکار که می باشد؟
Search Engine Optimization یا این که به اختصار بهینه سازی یعنی seo نمودن موتور جست و جو میباشد. در واقع با seo کردن وبسایت و بقیه ترفند و تکنیک‌های بهینه سازی، می توانید تارنما خویش را برای کلمه ها کلیدی آیتم نظرتان به کاغذ در آغاز و در بین برگزیدگان حاصل گوگل برسانید. معمولا عده ای که اینترنت سایتشان بین شایسته ترین حاصل جست و جو قرار میگیرد، بازدید کننده‌ی بیشتری از روش موتورهای جست و جو استحصال می‌نمایند. آنان حتی می توانند این بازدیدکنندگان را به مشتریان خویش تبدیل کنند.
بگذارید مثالی معمولی برایتان بزنیم تا تماما قضیه برایتان قابل شعور و ادراک گردد. فرض نمایید که شما مالک یک وبسایت فروشگاهی می باشید. احتمالا شما کوشش می کنید که صفحه ها سایت خویش را با به کار گیری از seo و تکنیک‌های آن، سئو فرمایید. همان دیگر همت می‌کنید میان نتیجه ها بلندتر گوگل قرار گیرید. زمانی که بین نتیجه ها رفیعتر و صدر حاصل جست و جو رسیدید، سبب میشود که یوزرها و بازدیدکنندگان متعددی وارد وبسایت شما شوند. در سود این سبب ساز می گردد که از تولیدات شما خریداری نمایند. پس seo وب سایت سبب ارتقاء ترافیک ارگانیک وبسایت میشود. همینطور در پی ارتقاء بازدید از تارنما شما، منجر ارتقاء درآمد و فروش محصولاتتان نیز می گردد.
درحال حاضر بپردازیم بدین قضیه که سئوکار (بهینه سازی expert) که می باشد؟
دارای تخصص بهینه سازی یا این که سئوکار یا این که کارشناس سئو، شخصی میباشد که تجارب‌ی کافی راجع‌به چک وبسایت و همینطور آشنایی بی نقص و یا این که کافی از موتورهای جست و جو داراست. پس با استعمال مهارت‌ها و تجربه بهینه سازی خویش، وبسایت‌ها را به صدر کاغذ‌ی گوگل میرساند.
شناخت با اپ نویسی به لهجه معمولی
درین بخش میخواهیم پاره ای راجع‌به اپلیکیشن نویسی به گویش معمولی سخن کنیم. چون می تواند به‌دنبال برای ادراک خوب مقاله به ما امداد می‌نماید. همانطور که میدانید اپ‌نویسی یا این که Computer Programming یک مراحل پیاده سازی و ایجاد کرد یک اپلیکیشن یا این که اپ‌ی رایانه میباشد. در واقع همان دیگر یعنی اینکه با به کارگیری و به یاری کدهایی که در کامپایلر نوشته می شوند، دستوراتی به کامپیوتر میدهیم که چه کاری را برای ما اجرا دهد. همینطور اپلیکیشن نویسی دارنده گویش‌های متعددی میباشد. به عنوان مثال Java, Python, JavaScript, C, PHP مثال‌ای از این گویش‌ها می باشند.
ارتباط‌ی فی مابین نرم‌افزار نویسی و seo
تا اینجای مقاله متوجه شدیم که سئو یعنی seo نمودن موتورهای جست و جو برای استحصال نتیجه ها بلندتر گوگل. پس این را می‌پذیریم که عمل شما با تارنما میباشد که قصد سئو آن را دارید. تا بتوانید در کلمه ها کلیدی گزینه نظرتان به شایسته ترین حاصل برسید.
پرسش اساسی اینجاست که آیا برای سئوکار شدن نیاز به علم اپلیکیشن نویسی داریم؟ پیرو کلیه‌ی جوانب را پژوهش خوا هیم کرد. شما خودتان می توانید سازه بر تجارب‌ای که دستیابی کردید به‌این جواب بدهید که آیا نیاز به آن دارید یا این که نه. البته سازه بر حیث ما، بهینه سازی نیاز به‌این علم ندارد. این طور بگوییم که سئو ابدا یا این که معمولا نیاز به کد نویسی عملی ندارد. شما می توانید فارغ از کد نویسی، seo را به خیر اجرا دهید. از طرفی دیگر یادگیری آن و داشتن شعور خیر و خوبی از نرم افزار نویسی میتواند به شما درین راستا یاری دهد.
سئوکار و علم اپلیکیشن نویسی
در صدر به طور کوتاه، جواب این پرسش که آیا سئوکار به علم نرم‌افزار نویسی نیاز دارااست را، می دهیم. در واقع اینطور جواب بدهیم که هیچ الزامی و اجباری به داشتن این علم وجود ندارد. پس برای دانش سئو نیازی به پی بردن لهجه‌های سمت سرور ندارید. این را هم بگوییم که شناخت و بلد بودن آن می توانید اثر مثبتی بر مراحل شما داشته باشد. در پی با مثالی معمولی این مسئله را برای شما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که به طور کامل متوجه آن گردید. فرض کنید که برای بخشی از وبسایت، شما بایستی کدنویسی تگ Heading را تغییر‌و تحول دهید. اینگونه آموزش سئو مشهد شغل بی آلایش‌ای نیاز به علم اپ‌نویسی داراست. در‌صورتی‌که شما شناخت مقداری با این مسئله داشته باشید به راحتی می توانید آن را تغییر و تحول دهید. البته در شرایطی که خودتان نتوانستید که‌این فعالیت را اجرا دهید بایستی این عمل بی آلایش را به کسی بسپارید که با نرم‌افزار نویسی شناخت داشته باشد.
۰ ۰

مقاله سئو شده چیست؟

۱ بازديد
نوشته‌ی‌علمی seo گردیده یکی مهمترین قسمت های یک سایت چیره به‌حساب می‌آید. مقاله‌ها seo گردیده در واقع محتوا یا این که مقالاتی در تارنما ها می باشند که موقعیت مایحتاج برای اخذ رنک فراتر در صفحه های حاصل جستجوی گوگل را داراست. آموزش سئو مشهد ولی یک نوشته ی علمی seo تنها به جهت seo بودنش نمی تواند در نتیجه ها بلندتر موتورهای کاوش قرار بگیرد؛ چون عامل ها زیاد دیگری همانند بها محتوایی، استفاده کننده داشتن مورد محتوا، واحد سنجش بک پیوند ها، با صرفه بودن سورس و… در تحقق این غرض اثر گذار میباشند.
چه‌طور یک محتوا ایجاد کنم تا به seo وب سایت اینجانب یاری دهد؟
شایسته ترین طرز ها برای ایجاد محتوای بهتر از حیث seo چه نحوه هایی می‌باشند؟
نکاتی که بایستی در یک نوشته‌ی‌علمی seo گردیده رعایت شوند چیست؟
آیا می‌خواهید بیزنس شما فارغ از ارتقا میزان دارایی بازاریابی پرورش نماید؟ برای این فعالیت می بایست آغاز یک وبسایت مطلوب برای بیزنس خویش ساخت فرمائید، بعد مطمئن گردید که محتوای کاربرپسند و مقاله ها بهینه سازی گردیده را در آن قرار می دهید، ولی می‌دانم که برای این اصلی بایستی قطعا فراگیری بهینه سازی مشاهده کنید.
چنانچه صفحه ها اساسی سایت شما در برگه نخستین حاصل کاوش نماد داده خواهد شد، تعداد کلیک، اشتراک گذاری و تعامل بیشتری را در سایت خویش اخذ خواهید کرد که‌این دستور قادر است در ترازو درآمد تجارت شما بسیار مفید و اثرگذار باشد. همینطور در شرایطی که هیچ کس از صفحه ها وب سایت شما بازدید نکند، حتی در حالتی که شایسته ترین آموزنده ترین مطالب را نوشته باشید، سودی برای شما در‌پی نخواهد داشت.

در حالتی‌که میخواهید تارنما شما شکوفا خواهد شد و بازدید کنندگان متعددی را از روش موتورهای کاوش مانند گوگل به تارنما خویش جذب نمائید، یک کدام از مهم‌ترین اقدامات مایحتاج ساخت‌و‌ساز محتوا seo گردیده یا این که به عبارتی نوشته ی علمی بهینه سازی گردیده است. به عبارت دیگر محتوای تارنما شما بایستی سئو friendly باشد.

اعمال درست نوشته‌علمی نویسی در seo، به اندیشه و پیش گویی متعددی احتیاج دارااست و شاید در بالا یه خرده سردرگم گردید و ندانید به چه شکل فعالیت نمایید، البته زمانی که اصول را خاطر گرفتید و آنان‌را در فرآیند ایجاد محتوا خویش گنجانید، خواهید رویت کرد که فارغ از افزودن به وسعت شغل خویش، حاصل نیکی حصول میکنید.

(سئو Freindly) به چه مفهوم میباشد؟
محتوای seo صمیمانه نوعی از محتوا میباشد که بر طبق اصول بهینه سازی محتوا مندرج میباشد. به‌این نوع مقاله‌ها، محتوای باصرفه گردیده برای موتورهای کاوش نیز گفته می‌گردد. اصول رعایت گردیده در کتابت نوشته ی علمی seo، به موتورهای کاوش یاری می نماید تا مورد مرتبط با کاغذ را شل خیس فهم کرده و آن را برای کلمه ها مربوطه مجموعه بندی نماید و هنگام کاوش شدن آن لغت ها به وسیله یوزرها، نوشته‌ی‌علمی ذکر شده را به آنها اکران دهد.

درین در بین برخی از بازاریابان به خطا می پندارند نوشته‌علمی seo بدان معناست که می بایست کل متن آن از عبارات کلیدی مقصود مالامال گردیده باشد، البته این فعالیت خیر صرفا به دستیابی مقام عالی در موتورهای کاوش یاری نخواهد کرد، بلکه می‌تواند جریمه های هنگفت گوگل برای وبسایت را در ادامه داشته باشد. به عنوان مثال در بد ترین موقعیت، گوگل کاغذ ای که فارغ از غرض لبریز گردیده باشد از کلمه ها کلیدی را برای مدام از حاصل کاوش خویش حذف می نماید.

همان طور که در پی این نوشته‌ی‌علمی میخوانید، ساخت مقاله ها بهینه سازی گردیده، چیزی بالاتر از بکار بردن بیش تر از حد لغات کلیدی در متن محتوا میباشد.

به چه شکل نوشته‌ی علمی بهینه سازی گردیده بنویسیم؟
نوشته‌علمی seo گردیده به محتوایی گفته میگردد که به شایسته ترین صورت ممکن درج شده باشد و می‌تواند رنک کلی وبسایت و نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری را ارتقاء دهد. در ساخت و ساز محتوای seo گردیده، بایستی توازن قابل قبولی فی مابین به کارگیری از کلمات کلیدی و رابطه محتوا با مورد مهم، برقرار باشد.

در شرایطی که از یک کارشناس seo و ساخت و ساز محتوا بپرسید که چه‌گونه یک متن seo گردیده بنویسیم، مطمئنا وی به شما می‌گوید که نوشته‌ی علمی با صرفه گردیده، سوای دقت به نرخ تبدیل و جذب ترافیک طبیعی، هیچ ارزشی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که قیمت نوشتاری محتوا هرچقدر هم که بالا باشد، در‌صورتی‌که نتواند یوزرها را جذب خویش نماید، با صرفه بودن آن بی سود میباشد. در کل، هر محتوایی که نتواند سودی را برای بیزنس شما ساخت‌و‌ساز نماید، تحت عنوان یک محتوای پر ارزش شناخته نمیشود.

به صورت خلاصه، زمانی که برای تارنما خویش ساخت محتوا میکنید، شما در واقع این عمل را به دو ادله اصلی ایفا می دهید:

ارتقاء نرخ تبدیل
ارتقاء رنک در موتورهای کاوش
یک سئوکار بی آلایش، فقط به گزینه دوم مداقه می‌دهد. وی همت می نماید تا برای یک‌سری عبارت کلیدی خاص، رنک بالایی اخذ نماید و غرض دیگری جز این گزینه ندارد. ولی یک سئوکار ماهر و مجرب که شایسته ترین زمان یادگرفتن بهینه سازی را نیز گذرانده باشد، می‌داند که هر دو معنی بالا عنایت متعددی داشته و می بایست یک توازن مطلوب فی مابین هر دو آنها به وجود بیاورد تا به توفیق رسد. اینکه یک محتوا بتواند رنک های بلندتر را از آن خویش نماید ولی هیچ کاربری بر روی لینک و پیوند آن کلیک نکند، نماد می‌دهد که مسیر را غلط طی نموده اید.

بایستی بدانید که محتوا، یکی‌از اساس های بیزنس شما است؛ یوزرها در بالا وارد تارنما شما میگردند و پس از رسیدگی بخشی از محتوا، تصمیم میگیرند که در تارنما باقی بمانند یا این که نه. آموزش سئو در مشهد به زبانی معمولی خیس، نوشته ی علمی seo گردیده به محتوایی گفته می‌گردد که مبنی بر اصول seo ساخت و ساز گردیده باشد و بتواند یوزرها را جذب و در پایان آنها‌را به مخاطبین مستمر تارنما شما تبدیل نماید.
۰ ۰

سئو سایت شرکتی چیست؟ چرا اهمیت دارد؟

۲ بازديد
در حالتی که یک کمپانی جدید احداث فعال‌ساز‌ی نموده اید در همین اولِ فعالیت طراحی برنامه های دقیقی برای داشتن یک سایت تدارک مشاهده کنید. درواقع نوع سرویس ها شما در هر موضوع ای هنگامی کامل شدن گردد که تلاش فرمایید در بستر آموزش سئو مشهد آنلاین و وب شغل داشته باشید. بدون نیازهای اول که ساخت سایت شرکتی، به‌دنبال آن حفاظت وب سایت میباشد نیاز مهم به seo وبسایت شرکتی داریم.
با فرآیندهای بهینه سازی میباشد که می‌قدرت برندسازی کرد و از این شیوه مشتریان و مخاطبان خویش را ارتقا بخشید. اینترنت سایتی که seo نشود دقیقا مانند یک آب راکد میباشد که خیر جریانی داراست و خیر به طور پویا و فعال یوزرها میتوانند از آن به کارگیری نمایند. به این ترتیب درآمدزایی و ارتقاء مشتریان از تارنما فقط با اجرا عملیات seo قابلیت پذیر میباشد. درین نوشته ی علمی میخواهیم داده ها ارزشمندی درخصوص seo وبسایت جدید احداث و سایت هایی که در اواسط فعالیت می باشند ارائه دهیم. حتما این مطالب برای شما موءثر خواهد بود.
بهینه سازی وب سایت شرکتی به چه معناست؟
فرض نمائید یک استفاده کننده برای اخذ سرویس ها از یک کمپانی در نصیب سرچ گوگل عبارتی را تایپ می‌نماید موتور جستجوی گوگل سایت هایی را به مخاطب نماد می دهد که seo با کیفیتی داشته باشند. پس در صورتی وب سایت شما seo یا این که با صرفه نشود عملا در فهرست نتیجه ها گوگل سکو نمی گیرد. غرض ما از اجرا بهینه سازی یا این که سئو بر روی سایت های شرکتی افزایش درجه و رنکینگ وبسایت و ترقیب کردن آن به صفحه ها اولیه و سکو های بلندتر میباشد.
از کجا بفهمیم به seo وب سایت شرکتی نیاز داریم؟
امروزه موسسات سرویس ها رسان بسیار متنوع می باشند. هریک از آن ها در یک صنف خاصی سرگرم عمل می‌باشند و مسئله کاری آن ها گوناگون میباشد. برای اینکه متوجه شویم آیا به seo تارنما شرکتی نیاز داریم یا این که نه؟ یک پرسش مهم را از خویش بپرسیم؟ آیا در حوزه کاری شما رقیبانی می‌باشند که در بستر سایت سرگرم ارتقاء مشتریان خویش می باشند یا این که نه؟ در صورتی‌که جواب مثبت میباشد, پس حتما به seo تارنما شرکتی نیاز دارید. چون رقیبان شما دائما مشتریان خویش را از روش وبسایت ارتقاء می دهند و شما در شرایطی‌که به پیشنهاد بهینه سازی تارنما نپردازید قطعآ نمی توانید به درآمد نیکی برسید.
چرا بهینه سازی وب سایت شرکتی برای تجارت شما اصلی میباشد؟
سطح رقابت بالا
تحت عنوان قاعده کلی تجارت بی حریف بسیار نادر یا این که دستکم نیست. اکنون آنکه بعضی از مشاغل دارنده رقیبان بالا و بعضی دیگر شمار حریف کمتری دارا هستند. این بستگی به مورد کاری شما داراست. در همگی مورد ها درآمد شما هنگامی بیشتر می گردد که تلاش فرمائید از رقبای خویش سبقت بگیرید. بهینه سازی وب سایت شرکتی دقیقا این فرمان اصلی را برای شما آماده می‌نماید
ارتقاء درآمد و گنج
تمامی ما برای درآمدزایی و ارتقا گنج درگیر شغل هستیم. پس یکی‌از دلایلی که سبب می شود شما با یک متخصص ماهر بهینه سازی تماس حاصل نمایید همین ادله میباشد.
ارتقا روحیه نیروی کار و شغل تیمی
زمانیکه شما پیشرفتی را در عمل خویش میبینید و حس می کنید که مشتریان تان ارتقا پیدا نموده است عملا یک روحیه مضاعفی اخذ می کنید. در سود با انرژی بیشتر و از تمامی اساسی خیس عمل تیمی شرکتی کار خویش را ادامه می‌دهید.
استراتژی های اساسی بهینه سازی تارنما
برای اینکه seo وب سایت شرکتی توفیق آمیزی را تجارب کنیم بایستی احاطه بدون نقص روی استراتژی های اساسی seo داشته باشیم. یک کمپانی سرویس ها رسان در موضوع seo وبسایت می بایست متکی به علم و تجربیات کاری خویش باشد. استراتژی های کارساز را بشناسد و بداند آنان‌را در چه هنگامی گزینه به کارگیری قرار دهد. در اصل شالوده فعالیت seo وبسایت دربرگیرنده نکات زیر می باشد :
تحلیل رقبا و تجزیه و آنالیز کار های آن ها
پیش از اینکه بخواهیم بهینه سازی وب سایت شرکتی را دست بگیریم بایستی به شناسایی رقبای شما بپردازیم. ببینیم سئوکاران روی تارنما های حریف چه کارهایی اجرا دادند؟ چه ناکامی هایی تجربیات کردند و چه توفیق هایی بدست آوردند؟ شناسایی این مورد ها امداد می‌نماید که استراتژی های بهینه سازی در قضیه کاری شما‌را خوب تشخیص دهیم. در فیض هزینه عمل نیز هدر نخواهد رفت. خوشبختانه ابزارها و قابل انعطاف افزارهای متعددی وجود دارا هستند که می‌قدرت به چک و تجزیه و نظارت عمل های رقبا پرداخت.
seo داخلی، offpage و seo تکنیکال
قسمت متعددی از استراتژی های بهینه سازی وبسایت شرکتی مربوط به seo داخلی، فرنگی و تکنیکال میباشد. همانگونه که از اسم آنان معین میباشد فرایندهای سئو که در درون وبسایت اعمال می شود با تیتر بهینه سازی داخلی و عمل هایی که در پوسته سئو در خارج وبسایت دنبال می گردد با تیتر offpage و المان هایی که قسمت های فنی یک وبسایت را در برمی گیرد با اسم seo تکنیکال آشنایی می گردند. هر مورد از این‌ها را می‌اقتدار بطور کامل و در پوسته نوشته‌ی‌علمی های متفاوت توضیح بخشید, ولی این را بدانید که‌این سه نوع seo می بایست به طبع روی تارنما شرکتی طراحی گردد تا به سود رسد.
فعالیت با محتوا
در همین اولِ توضیح بایستی بگوییم که هر فرایند seo که اجرا میگردد روی محتوا آموزش سئو در مشهد می باشد. از جمله لینک و پیوند های داخلی تمامی در درون محتوا میباشند. تکرار و تعیین لغت ها کلیدی مطلوب، اجرا رپورتاژ بر روی در پوسته محتوای سئو گردیده می باشند. پس شغل با محتوا می بایست همواره مدنظر قرار بگیرد. اکنون وبسایت هایی که در فهرست نتیجه ها گوگل می باشند دارنده محتوای متنی میباشند حالا آنکه برخی دیگر تنی چند از محتواهای تصویری و کلیپ را نیز در فرایند seo حیث می‌نمایند.
۰ ۰

راهنمای جامع برای تولید محتوای با کیفیت

۳ بازديد
تولید محتوا، در دنیای امروز به عنوان یک استراتژی مهم در بازاریابی و ارتباط با مخاطبان، بسیار مهم و حیاتی است. محتوای خوب و جذاب می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبین خود را جذب کرده و با آن‌ها رابطه ای نزدیک برقرار کنید. در این مقاله آموزش سئو مشهد قصد داریم تا به شما راهنمایی کاملی درباره تولید محتوای با کیفیت دهیم و به شما اصول و تکنیک‌های موثر در این زمینه را آموزش دهیم.

برنامه‌ریزی و استراتژی تولید محتوا
تعریف اهداف و هدفگذاری در تولید محتوا
تحلیل مخاطبان هدف و شناخت نیازهای آن‌ها
برنامه‌ریزی محتوا و تعیین نوع و قالب محتواها
اصول نوشتاری در تولید محتوا
ایجاد عنوان جذاب و جلب توجه
استفاده از یک ساختار منطقی و روان در نوشتار
استفاده از زبان ساده و قابل فهم
استفاده از تصاویر و نمودارها برای تصویرسازی محتوا
استفاده از فرمت‌های متنوع برای جذب توجه (شامل لیست‌ها، پرسش و پاسخ، نکات کلیدی و غیره)
ایجاد محتوای تصویری و چندرسانه‌ای
استفاده از تصاویر و گرافیک با کیفیت
استفاده از ویدئوها و فیلم‌ها در تولید محتوا
انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد محتوای قابل اشتراک‌گذاری
بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو
استفاده از کلیدواژه‌های مناسب و بهینه در محتوا
بهینه‌سازی عنوان‌ها، توضیحات و برچسب‌ها (Meta tags)
ارائه محتوای منحصر به فرد و ارزشمند برای کاربران
ارزیابی و بهبود محتوا
مطالعه بازخوردها و نظرات کاربران درباره محتوا
تجزیه و تحلیل آمار و داده‌ها مربوط به محتوا
بهبود محتوا بر اساس نتایج به دست آمده
آموزش تولید محتوا
انواع محتوا و کاربردهای آنها:
محتوا، در دنیای مدرن رسانه و ارتباطات، نقش بسیار مهمی در جذب و تأثیرگذاری بر مخاطبان و مشتریان دارد. از رسانه‌های متنی و تصویری تا شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های وب، انواع محتوا در قالب مقالات، ویدئوها، عکس‌ها و سایر اشکال به وجود می‌آیند.
هر نوع محتوایی خصوصیات، مزایا و کاربردهای منحصر به فردی دارد. در این مقاله، به بررسی انواع محتوا و کاربردهای آنها می‌پردازیم.

محتوای متنی:
محتوای متنی شامل مقالات، بلاگ پست‌ها، ایمیل‌ها، کتاب‌ها و سایر مواردی است که به صورت متن و کلمات قابل خواندن ارائه می‌شود. این نوع محتوا برای انتقال اطلاعات، آموزش، تفنن و تبلیغات استفاده می‌شود.

کاربردهای محتوای متنی عبارتند از:
ارائه اطلاعات: مقالات و بلاگ پست‌ها به عنوان منابع اصلی برای ارائه اطلاعات درباره یک موضوع خاص به کار می‌روند. این نوع محتوا می‌تواند به صورت روزنامه‌ها، مجلات، وب سایت‌ها و سایر رسانه‌های متنی منتشر شود.
آموزش: کتاب‌ها، آموزشگاه‌ها و منابع آموزشی به صورت متنی اطلاعات لازم برای یادگیری مهارت‌ها و موضوعات مختلف را فراهم می‌کنند.
بازاریابی: مقالات تبلیغاتی، ایمیل‌های بازاریابی و مطالب تبلیغاتی در وب سایت‌ها به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش استفاده می‌شوند.
محتوای تصویری: محتوای تصویری آموزش سئو در مشهد شامل عکس‌ها، نقاشی‌ها، نمودارها، تصاویر متحرک (GIF) و ویدئوها است. این نوع محتوا با استفاده از تصاویر و گرافیک برای جلب توجه و ارسال پیام به مخاطبان استفاده می‌شود.
۰ ۰

لینک های follow و nofollow چیست؟ مقایسه و تاثیر آنها بر سئو

۲ بازديد
در‌صورتی‌که نو وارد دعوا بهینه سازی گردیده اید شاید این پرسش در ذهنیت شما باشد که لینک و پیوند های follow و nofollow چیست و چه تفاوتی با هم دارا‌هستند و اثر آن‌ها بر بهینه سازی چیست؟ پیوند ها، یک ورقه یا این که وبسایت را به یک ورقه آموزش سئو در مشهد یا این که تارنما دیگر متصل می نمایند و دارنده دو نوع پیوند فرنگی و لینک و پیوند داخلی می‌باشند. در شرایطی که این اتصال از یک دامنه باشد به آن پیوند داخلی و در‌صورتی‌که از دو دامنه گوناگون باشند به آن لینک و پیوند فرنگی می‌گویند. این پیوند ها دارنده دو خصوصیت فالو (dofollow) و نوفالو (nofollow) میباشند. اگرچه هر دو با یک مقصود مشترک از شیت مبدا به برگه مقصد متصل میگردند ولی دو خصوصیت گوناگون برای ربات های گوگل به اکانت میایند و هر کدام اثر گوناگون بر بهینه سازی دارا هستند.
قیمت یک پیوند
گوگل، چگونگی و کمیت لینک و پیوند های ورودی را میزان قیمت یک وب سایت می‌داند و برای انتخاب معیار بها یک ورقه از سیستم امتیازدهی pageRank استعمال می نماید. این سیستم، بها لینک و پیوند های ورودی را پژوهش می نماید و با استعمال از آن گزینش می نماید که یک کلمه و واژه کلیدی در کدام برگه از حاصل گوگل قرار بگیرد. براین اساس برای ارتقای درجه لغات کلیدی می بایست پیوند های follow و nofollow را بشناسید و بدانید کدام لینک و پیوند ها از لحاظ گوگل دارنده بها می‌باشند.

لینک و پیوند های فالو (dofollow) چیست؟
لینک و پیوند های فالو لینک و پیوند هایی می‌باشند که ضمن اتصال یک وبسایت به وب سایت دیگر، سبب بهبود اعتبار دامنه و ارتقای درجه کلمه ها کلیدی در گوگل میشوند. به صورت پیشفرض لینک و پیوند ها فالو می باشند و نیازی به درج “rel=”dofollow نمی باشند. هنگامی یک برگه از تارنما تعداد متعددی لینک و پیوند های داخلی و فرنگی از نوع فالو اخذ نماید، از روش گوگل این لینک و پیوند ها دنبال میگردند و اعتبار آن ورقه را ارتقاء می‌دهند. ربات های گوگل برای ارتقای سکو یک ورقه، به تعداد و چگونگی پیوند های دریافتی آن ورقه دقت می نمایند و هر چه تارنما هایی که به آن کاغذ پیوند داده اند، کیفیت عالی و بهتر باشند، به به عبارتی نسبت به آن ورقه درجه می‌دهند. پس در‌صورتی‌که بک لینک و پیوند فالو اخذ می‌کنید توجه فرمائید چگونگی و اعتبار وبسایت ها بهتر باشند و از همگی اصلی خیس می بایست وب سایت ها مربوط به قضیه برگه شما باشند.

به صورت نمونه در تحت کد html یک پیوند فالو را مشاهده می‌کنید. هر چه پیوند ذیل در سایتهای بیشتر و کیفیت عالی خیس از لحاظ بهینه سازی و مرتبط خیس قرار بگیرد، واژه “ساخت سایت” در گوگل ارتقاء پیدا می نماید و اعتبار کاغذ اساسی وبسایت یاس اینترنت بیشتر می گردد. البته نباید در این زمینه زیاده روی نمایید و نباید صرفا بک لینک و پیوند های فالو اخذ نمائید. زیرا گوگل بدین مورد شک وتردید کرده و خیر صرفا منجر ارتقای seo آن واژه و کلمه کلیدی نمیشود بلکه منجر افت بهینه سازی آن نیز شود.

طراحی وب سایت
پیوند های نوفالو (nofollow) چیست؟
گوگل در سال ۲۰۰۵ خصوصیت “rel=”nofollow را برای اسپمرها و اشخاصی که از طریق seo کلاه سیاه استعمال می کردند، در لینک و پیوند ها بکار گرفت تا به این روش اشخاص نتوانند به راحتی گوگل را بدور بزنند و مرتبه عبارات کلیدی را ارتقاء دهند. پیوند های نوفالو (nofollow) به ورقه ای که به آن لینک میدهد، اعتبار نمی دهند و از حیث seo کمکی نمی‌کنند و سبب ارتقای سکو کلمه ها کلیدی در گوگل نیز نخواهند شد. برای ساخت لینک و پیوند نوفالو از خصوصیت “rel=”nofollow در کد html لینک و پیوند به کارگیری می‌گردد. برچسب nofollow به رباتهای گوگل می‌گوید که هیچ ارزشی برای ورقه ای که لینک و پیوند ورودی اخذ کرده، درنظر نگیرد و در جایگاه بندی موتورهای کاوش تاثیری ندارند. معمولا پیوند ها در نصیب آموزش سئو مشهد نظرها بلاگ ها و بینش های سایتها و انجمن ها به طور نوفالو میباشند. براین اساس در شرایطی‌که در ادامه ارتقاء اعتبار وبسایت خویش با ساخت بک لینک و پیوند می باشید، بیشتر وقت خویش را صرف گذاشتن ایده ها در بلاگ ها تخصیص ندهید.
۰ ۰

استفاده صحیح از تگ های هدینگ H1 تا H6 در متن

۲ بازديد
درین نصیب به نظارت به کارگیری درست از تگ‌ هدینگ H1 تا H6 در متن میپردازیم ولی تگ‌های هدینگ یا این که تگ تیتر چیستند؟ عنا وین، نصیب‌هایی از کدهای HTML در وب سایت شما می‌باشند که‌این اذن را به اینترنت‌مستر می‌دهد تا به بعضی از آموزش سئو مشهد کلمه ها و لغات ؛ قیمت خاصی ببخشند. برای فهم و شعور عالی عنا وین آغاز یک نوشته‌ی‌علمی در خبرنامه یا این که یک خبرنامه را در لحاظ بگیرید؛ مطرح ترین و او‌لین عبارت در واقع به عبارتی H1 شما میباشد، این عبارت برجسته‌خیس، دارنده فرمت متنی گوناگون و دارنده واژه و کلمه کلیدی اساسی میباشد. در نصیب وب سایت نیز همین‌سیرتکامل میباشد، او‌لین تیتر یا این که عبارت H1 شما میباشد؛ مجال ورود به ورقه شما آغاز مخاطب این عبارت را مشاهده می‌نماید بعد از آن مبادرت به تلاوت محتوا می‌نماید؛ موتورهای کاوش نیز متوجه این مورد گردیده و فرصت خزش وبسایت H1 را تحت عنوان عبارت اساسی تصویب می‌نمایند و در seo تارنما اثر بسزایی داراست.
هنگامی که شما H1 را تصویب میکنید؛ موتورهای کاوش آن را تصویب کرده و فرصت خزش و پژوهش کلمه ها کلیدی، توضیحات متا و محتوا و… متوجه انسجام یا این که عدم رابطه قسمت های گوناگون با یکدیگر میگردند. درپی به تحقیق عنایت عنوان ها گوناگون، طرز به کارگیری از آنان و اثر آن ها در سئوی وبسایت میپردازیم؛ تا آخر یاروهمدم ما باشید.
عنایت به کارگیری از تگ های هدینگ متفاوت در محتوا
بهبود ساختار متن! عنا وین قسمت هایی از محتوا می باشند که به خواننده‌گان محتوا یاری می‌نمایند زمینه گوناگون را در یک متن مرتبط مشاهده کرده و هر تیتر که مربوط به سرچ او بوده را در بالا رسیدگی می‌نماید. در شکل عدم به کار گیری از هدینگ‌های متعدد، مخاطب مجال ورود به محتوا سردرگم گردیده و و با وسعت انبوهی از متن مواجه می شود که قرائت آن از طاقت یوزرها بیرون میباشد! نکته جذاب خیس وقتی میباشد که متوجه گردید که یوزرها مجال اکران داده شدن وبسایت صرفا ۴ تا ۷ ثانیه فرصت را صرف استیناف قسمت های مهم می نمایند و هنگامی که پاسخ خویش را فی مابین عنا وین و هدینگ‌ها ببینند در وبسایت می مانند در غیر این شکل از تارنما بیرون میگردند.
مجال تعیین عنوان ها متفاوت کوشش فرمائید خلال اینکه این عنوان ها با یکدیگر مرتبط می باشند برای استفاده کننده آموزنده و دیدنی میباشد. بعضا از مولف های عملکرد به به کارگیری از عنوان ها وسوسه نمایند برای یوزرها می نمایند تا آنان‌را ناچار به تلاوت محتوا نمایند؛ این در واقع یکی‌از شایسته ترین نحوه های گزینش عنوان ها و هدینگ میباشد!
سئو برای موتورهای کاوش! به کارگیری از عنا وین متفاوت و مرتبط و نصیب بندی محتوا به امداد تگ های هدینگ H1 تا H6 ضمن اینکه به یوزرها امداد می نماید تجارب کاربری خیر داشته باشند؛ به موتورهای کاوش نیز یاری می نماید تا بتوانند رابطه و انسجام یک برگه را متوجه شوند که‌این مورد به نوعی در سئوی داخلی تارنما اثر مهمی دارااست.
طریق به کار گیری درست از تگ های هدینگ H1 تا H6
تیتر H1 مورد اساسی شیت را به استفاده کننده و موتورهای کاوش می‌فهماند پس این تگ را به وسیع ترین زمینه وب سایت خویش تخصیص دهید. این تگ می بایست بسیار کلی بوده و مربوط به محتوای اساسی باشد. هر برگه صرفا یک H1 داراست؛ باتوجه به‌این نکته، توجه داشته باشید که از H1 بیش تر از یکبار استعمال نکنید.
توجه داشته باشید که H1 شما متن باشد خیر تصویر به دلیل آن که موتورهای کاوش متن‌های مو جود در تصاویر را به خیر فهم و شعور نمیکنند. اشخاصی که از تصاویر به کار گیری کرده و محتوای خویش را باطن تصویر می نویسند این امتیاز را از دست آموزش سئو در مشهد می‌دهند که به موتورهای کاوش بفهمانند برگه مهم درباره چیست!
به عبارتی‌طور که بالا اشاره کردیم مخاطب از تیتر اساسی کاغذ یعنی به عبارتی H1 متوجه زمینه مهم ورقه میگردد پس تلاش فرمایید مطلوب‌ترین تیتر که با متن شما نیز هم خوانی داراست را گزینش نمایید.
۰ ۰

معرفی بهترین افزونه‌های کاهش حجم تصاویر در وردپرس

۲ بازديد

تصاویر میتوانند تجربیات یوزرها را در تارنما شما بهبود دهند، مارک شمارا پر رنگ‌خیس نمایند و وب سایت شما‌را زیباتر نمایند. با این درحال حاضر تصاویری که بیش تر از حد تبارک و پرحجم باشند، سرعت بالا وارد شدن تارنما شمارا کاهش می دهند که می تواند هم تأثیری منفی بر بهینه سازی داشته باشد و هم مخاطبان شما‌را کلافه نماید. با باصرفه‌سازی تصاویرتان می توانید از این ایرادات خودداری فرمائید و از مزایای آموزش سئو در مشهد تصاویر استعمال نمائید.

با صرفه‌سازی تصاویر قادر است با کاهش وسعت تصاویر و تغییر تحول طرز بار گذاری تصاویر در وبسایت صورت پذیرد. این فرایند را در صورتیکه بخواهیم به طور دستی اجرا دهیم بسیار مجال‌بر خواهد بود البته وبسایت‌های وردپرسی میتوانند برای این شغل از پلاگین‌های کاهش وسعت تصاویر در وردپرس به کار گیری نمایند که ضمن صرفه‌جویی در حین می توانند مزایای بیشتری نیز داشته باشند. درین نوشته‌ی‌علمی با شایسته ترین پلاگین‌های کاهش وسعت تصاویر در وردپرس آشنا خوا‌هیم شد.


شایسته ترین پلاگین‌های بدون‌پول و مبلغی باصرفه‌سازی تصاویر در وردپرس
در لیست تحت ما شایسته ترین پلاگین‌های بدون‌پول و مبلغی با صرفه‌سازی تصاویر در وردپرس را گردآوری‌آوری کرده‌ایم و در‌پی هریک را به صورت ظریف‌خیس نظارت خوا‌هیم کرد:

Smush
Optimus
EWWW Image Optimizer
ShortPixel Image Optimizer
Compress JPEG and PNG Images
Imsanity
Imagify
reSmush.it
Kraken Image Optimizer
WP Compress
پلاگین Smush برای با صرفه‌سازی تصاویر در وردپرس (بدون‌پول و مبلغی)
اسماش یا این که Smush دوست داستنی‌ترین پلاگین باصرفه‌سازی تصویر جان دار برای وردپرس میباشد. این پلاگین از روند فشرده‌سازی فارغ از تلف کردن چگونگی استعمال می‌نماید به‌این مفهوم که سوای از دست رفتن چگونگی، وسعت عکس را کاهش می دهد. اسماش می تواند تصاویر تا وسعت 5 مگابایت را باصرفه‌سازی نماید، چه به طور تکی و چه به طور عمومی. اسماش همینطور از قابلیت و امکان‌هایی مثل Lazy Load و تغییر‌و تحول اندازه خود کار (Auto-resizing) نیز شامل است.

شغل کردن با این پلاگین به‌خصوص برای نو‌امور سهل میباشد. با نصب این پلاگین و اجرا پیکربندی آن، تصاویر مو جود روی وب سایت شما باصرفه‌سازی خواهند شد و هر تصویر جدیدی که روی وب سایت لود می‌‌خواهد شد نیز به طور اتوماتیک با صرفه می‌‌گردد اما تا‌زمانیکه Smush روی وبسایت نصب گردیده باشد.



ورژن مجانی اسماش به یار ورژن مبلغی آن یعنی Smush Pro انتخابی خوب برای بیشتر یوزرها وردپرس میباشد که می خواهند تصاویرشان را فشرده‌سازی نمایند ولی وقت کافی برای باصرفه‌سازی تک‌تک تصاویر را ندارند. با خرید ورژن مبلغی هم ضرروزیان نکرده‌اید چون یکی‌از شایسته ترین پلاگین‌های مبلغی کاهش وسعت تصاویر در وردپرس را خریده‌اید.

پلاگین Optimus برای با صرفه‌سازی تصاویر در وردپرس (مجانی و مبلغی)
Optimus تصاویر بار گذاری گردیده را تا 70 درصد با صرفه‌سازی می‌نماید. پلاگین با ارسال تصاویر به سرور Optimus و بازگرداندن ورژن تازه و معدود‌وسعت تصاویر را باصرفه‌سازی می‌نماید. این نوع باصرفه‌سازی هم Lossless یا این که فارغ از کاهش چگونگی میباشد، همینطور کار باصرفه‌سازی در سوا سرور شما حادثه می‌ افتد و فشار کمتری به سرور شما وارد می‌‌گردد.

این پلاگین نیازی به دخالت شما ندارد و به طور اتوماتیک تصاویر را هنگام لود با صرفه آموزش سئو مشهد می‌نماید. شما میتوانید باصرفه‌سازی اتوماتیک را هر وقت که مایل بودید متوقف فرمائید. اپتیموس دارنده ورژن‌های مجانی و مبلغی میباشد. ورژن مبلغی به اسم Optimus HQ Pro دارنده برچسب ارزش هر ساله 149 دلار میباشد. هم ورژن مبلغی و هم مجانی از تصاویر WebP نیز جانبداری می‌‌نمایند.
۰ ۰

استراتژی محتوا چیست؟ آموزش استراتژی محتوا از پایه

۲ بازديد
استراتژی محتوا اپ‌ای مدون میباشد که در آن از محتوا (صوتی، بصری یا این که نوشتاری) برای استخراج به هدف ها تجاری استخراج‌وکار به کارگیری می گردد. یک استراتژی محتوای چیره، مخاطبان مقصود را جذب و حتی بعداز خرید نیز آنان‌را مشغول می‌نماید. آموزش سئو مشهد برای مثال در صورتی مقصود استخراج‌وکار شما ارتقاء دور اندیشی از مارک میباشد، چهت نیل بدین غرض، ممکن میباشد یک استراتژی محتوا که بر بهینه سازی تمرکز داراست، برای ارتقاء بازدید اینترنت‌تارنما، استحصال حاصل خوب در موتورهای کاوش (SERP) و ارتقاء ترافیک به سمت تولیدات یا این که سرویس ها خویش، تدوین فرمایید. طبق داده های عددی وبسایت Hubspot حدود 70 درصد از بازاریابان به صورت فعال در بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری می‌نمایند، به این ترتیب ساخت یک استراتژی محتوایی عالی، برای رقابت، بسیار اساسی و حیاتی میباشد. با این نوشته ی علمی همپا باشید تا کاملا با استراتژی محتوا و فرآیند پیاده‌سازی آن آشنا گردید.

مراد از استراتژی محتوا چیست
در شرایطی‌که در ادامه این می باشید که اینترنت‌وب سایت شما هم از نگاه یوزرها و هم از حیث گوگل، تحت عنوان یک وبسایت پر ارزش شناخته گردد و یوزرها بیشتری را جذب تارنما خویش نمایید، مستلزم یک استراتژی عالی و جامع محتوا میباشید. این استراتژی، یک راهنما و نقشه منش برای ساخت و توزیع گونه های محتوا در یک دستیابی‌وکار با غرض جذب استفاده کننده میباشد. غرض این استراتژی، جواب به‌این پرسش میباشد که چه محتوایی را چه‌طور بایستی ایجاد کنیم و چرا؟

این استراتژی یکی‌از مهمترین اجزای استراتژی بازاریابی دیجیتال میباشد؛ چون انتخاب می‌نماید که قصد دارید با مخاطبان خویش، کجا، چه هنگامی و چه‌طور، رابطه برقرار نمایید. این مسئله بسیار پهناور‌خیس از فهرستی از پوسته‌ها و موضوعات میباشد و مشمول پرسونای خریدار، نقشه مسافرت مشتری، روزنگار محتوا و ... می گردد.

ولی برای ساخت‌و‌ساز محتوای خوب، نیاز به مجال و هزینه میباشد؛ براین اساس چه پست‌های وب لاگ را برون‌سپاری فرمائید یا این که ویدیوها را خودتان ساخت فرمائید، داشتن یک نرم افزار سازمان‌یافته چهت نیل به نتایجی که می خواهید، بسیار اصلی میباشد.

تفاوت استراتژی محتوا با بازاریابی محتوایی

استراتژی محتوا یک سطح فراتر از بازاریابی محتوا میباشد و مشتمل بر فرایندها و عمل‌های مرتبط با ساخت یک کمپین بازاریابی محتوا میگردد. در واقع بازاریابی محتوا، خویش کمپینی میباشد که استراتژی محتوا آن را نرم‌افزار‌ریزی نموده است. می‌اقتدار اعلام کرد که‌این استراتژی به بازاریابی محتوا امداد و آن را هدایت می‌نماید و بازاریابی محتوا نیز استراتژی محتوا را بهبود و توسعه و گسترش میدهد.

برای دستیابی حاصل خوب، هم به هر دو نیاز داریم. به صورت خلاصه استراتژی محتوا یک عمل تجاری سطح فراتر از بازاریابی محتوا میباشد؛ و نقشه راهی میباشد که بازاریابی محتوا را هدایت می‌نماید. استراتژی محتوا شغل «نرم‌افزار‌ریزی» میباشد که مشتمل بر کل فرآیند و سیاستی میباشد که برای رابطه با مشتریان از روش محتوا نیاز دارید. از سوی دیگر، بازاریابی محتوا شغل «جاری ساختن دادن» میباشد که مشتمل بر سازمان‌دهی، مجال‌بندی، تولید، نشر و رواج محتوا می‌گردد.

چرا می بایست استراتژی محتوا بنویسیم؟ یا این که تدوین استراتژی محتوا چه مزیت‌هایی داراست؟
داشتن استراتژی محتوا اساسی میباشد؛ چون به شما امداد می‌نماید تا خوب و به طور باصرفه، محتوای وبسایت خویش را نرم‌افزار‌ریزی نمائید. فارغ از استراتژی، اکثری از اشخاص از یک عمل به کار دیگر تغییر و تحول مسیر می دهند. یک هفته پست وب لاگ می‌نویسند؛ هفته بعد از آن یک‌سری ویدیوی یوتیوب ساخت و ساز می‌نمایند و ... البته با ارائه یک استراتژی بدون نقص، می توانید یک اپ ظریف برای ایفا، تدوین فرمایید.

در واقع این استراتژی مانند یک نقشه، یاری می‌نماید تا رویه مطلوب دستیابی‌وکار خویش را برای ساخت محتوای هدفمند و باصرفه پیدا فرمایید و مبتنی بر آن در طی‌های معین، محتوای خویش را توزیع نمائید. همینطور به شما امداد می‌نماید تا در طی‌های ما یحتاج، تغییرات کافی را جهت بهبود و به‌روزرسانی محتوا انجام فرمائید.

اکثری از وبسایت‌ها از حیث محتوایی هیچ‌سیرتکامل استراتژی و نرم افزار‌ریزی آموزش سئو در مشهد ندارند و شما با این عمل میتوانید از آنان سبقت بگیرید. به یاری استراتژی محتوا می توانید با ساخت و ساز و توزیع محتوای هدفمند و باصرفه، هزینه‌های خویش را کاهش داده، سئوی وب سایت خویش را بهبود ببخشید و مقام بهتری نسبت به رقبایتان دستیابی نمایید.
۰ ۰