معرفی موثرترین متا تگ ها در سئو

۳ بازديد
لیست موثرترین متا تگ های بهینه سازی تارنما در‌این نوشته‌ی علمی اورده شده میباشد. این متا تگ ها آموزش سئو مشهد دسترسی گوگل را به شیت ی ما آسانتر می‌نمایند. سبب ساز جذب استفاده کننده و ارتقا ورودی از روش موتورهای کاوش میشوند. متاتایل تگ و متا دیسکریپشن جز مهم ترین تگ ها در seo می‌باشند. البته به جز این مورد ها، موردها اصلی دیگری داریم که پیرو نوشته‌ی علمی کاملا آنها‌را ذکر شده و برهان مداقه و طرز ساخت‌و‌ساز هرمورد را بیان می کنیم. ولی آغاز می بایست بفهمیم متاتگ چیست، آن‌گاه به لیست متبوع بپردازیم.
متا تگ چیست؟
متا تگ یک کد html میباشد که در نصیب شیت قرار می گیرد. این کد برای موتورهای کاوش اصلی میباشد زیرا از روش آن می توانند سریع خیس محتوای شیت را ادراک نمایند. همینطور داده های بعضا از آنان در حاصل گوگل به اکران نهاده میشود که قادر است در کلیک و عدم کلیک یوزرها موءثر باشد. با این توضیح کوتاه متوجه شدیم که متاتگ ها چهت نیل شما به هدفتان که؛ چشم شدن در نتیجه ها گوگل میباشد، چقدر مفید می‌باشند. اما برخی از آن‌ها در بهینه سازی اساسی می باشند خیر همگی‌ی آن‌ها.
معرفی اشکال متا تگ های اساسی در seo
درین بخش مهم ترین متا تگ های بهینه سازی را مذکور ایم و درپی نحوه ساخت هر مورد را بخ طور بی نقص توضیح می‌دهیم.
برچسب تیتر یا این که تایتل (Title tag)
توضیحات متا یا این که دسکریپشن (Meta description)
متا تگ رمزگذاری کارکتر (http-equiv)
متا تگ روبات (Robots meta tag)
تگ کنونیکال (Canonical Tag)
تگ رسانه های اجتماعی (Open Graph and Twitter Cards)
1- تگ تایتل یا این که تیتر (TITLE TAG):
یکی مهم ترین متا تگ های بهینه سازی، تگ تیتر میباشد؛ زیرا او‌لین عنصر HTML میباشد که سایتتان را به موتورهای کاوش و همینطور یوزرها معرفی می نماید.
چرا این تگ در بهینه سازی اساسی میباشد؟
این تگ اصلی هم برای استفاده کننده و هم برای گوگل و موتورهای کاوش نوشته می شود. زیرا گوگل آغاز مضمون‌ سرچ مخاطب را می فهمد آن گاه پیرو مجاورت ترین جواب برای این کاوش است. درحال حاضر شما در صورتی‌که یک تیتر مطلوب با سرچ استفاده کننده داشته باشید گوگل درجه بهتری در نتیجه ها به شما می دهد.
از طرفی مخاطب در یک لحظه متوجه مرتبط بودن وبسایت شما با نیازخودش می شود. آموزش سئو در مشهد شما از روش آن یک روءیت کرد نخستین و اساسی راجع‌به محتوای وبسایت خویش می‌دهید. و به مخاطب یاری می‌کنید که بر لینک و پیوند شما کلیک نماید یا این که نکند. شما با تایپ کردن یک تیتر عالی میتوانید نرخ کلیک وبسایت را ارتقا دهید. چطوری متاتگ تیتر را در شیت ساخت‌و‌ساز کنیم؟ عنصر تیتر، همگی مرورگرها مانند کروم، فایرفاکس، سافاری و … را ساپورت می نماید. این تگ در بخش وبسایت به صورت پایین نوشته می گردد. کافی میباشد کد ذیل را در بخش وب سایت قرار دهید. در شرایطی‌که از افزونه yoast استعمال میکنید، می‌توانید در نصیب ذیل شیت دستکاری اسنیپت را بزنید و در بخش تیتر متن خویش را وارد فرمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.