تاثیر SSL در سئو سایت و رتبه بندی صفحات

۳ بازديد

این ایام که اکثر امور از خرید گرفته تا فراگیری به طور اینترنتی جاری ساختن میشوند، ناممکن آموزش سئو مشهد میباشد که بتوانیم التفات حضور در درجه های فراتر صفحه ها نتیجه ها کاوش را نادیده بگیریم. طراحی استراتژی های سئو این مجال را به ما می‌دهد که سرویس ها، محصول ها و مارک خویش را با یوزرها بیشتری به اشتراک بگذاریم و با جلب اتکا آن ها، روز آپ تو دیت در حوزه خویش پیروز خیس شویم.

یوزرها مدام نگران داده ها خویش میباشند و به خیال و خاطر این نگرانی، میل دارا هستند که با وب سایت هایی وارد تعامل شوند که در عملکرد می باشند به نحو احسن از اطلاعات و داده ها فردی آن ها نگهداری نمایند.

مطمئناً گوگل نیز بی ملاحظه از کنار این قضیه رد نشده میباشد و در سال 2014 با ارائه یک بروزرسانی تازه، آرم داده که به حس امنیت و راحتی یوزرها مداقه میدهد. در واقع، گوگل با تاکید بر اثر SSL در بهینه سازی تارنما تصمیم گرفت که امتیاز بیشتری برای وبسایت های HTTPS در لحاظ بگیرد.

اثر SSL در seo را از دید مرتبه بندی تحقیق میکنیم:
از جملهً فرض فرمایید سایت شما و رقیبتان از دید سرعت، تگ های تیتر، محتوا و سیگنال های دیگر با هم موازی میباشند البته تارنما حریف شما HTTPS اما وب سایت شما HTTP میباشد. این به عبارتی سیگنالی میباشد که سبب ساز شود درجه تارنما رقیبتان فراتر از شما باشد.

با اینکه نمی قدرت بقیه فاکتورهای بهینه سازی را نادیده گرفت، البته عنایت و اثر SSL در seo را نیز نمی قدرت دستکم گرفت.

همینطور، این اثر را از دید تجربیات کاربری هم تحقیق میکنیم:
گوگل از آرم های مخصوصی برای جداسازی تارنما های امن (قفل سبز و نوار نشانی سبز رنگ) و ناامن (پیام NOT secure قرمز‌رنگ در کنار نوار نشانی) به کارگیری می نماید و این شغل سبب ساز ارتقا دور اندیشی در باب امنیت اتصال اینترنتی در میان یوزرها می‌شود. اکثر یوزرها از بازدید تارنما های ناامن و رمزگذاری نشده صرف حیث می نمایند زیرا درخصوص معیار دارای اعتبار بودن آن مردد میگردند.

با دقت به‌این که تجربیات کاربری یک فاکتور جایگاه بندی بسیار اساسی میباشد و رفتارهایی مثل زمان مجال حضور در تارنما، کلیک فوری و … سیگنال هایی می‌باشند که گوگل از آن ها به کارگیری می نماید. پس اثر SSL در بهینه سازی نیز مداقه متعددی دارااست زیرا کاربرانی که با خطر امنیتی مواجه میشوند فورا از آن تارنما بیرون میگردند و این سبب کاهش مرتبه تارنما می‌گردد.

داشتن گواهینامه SSL تنها یک برهان خرد جایگاه بندی میباشد و در گروه گرانقدر و غامض استراتژی های seo جای دارد. بدین شکل که برای افزایش عملکرد خویش در مرتبه بندی نمی توانید تنها به سند SSL پشت گرمی نماید و به خیال اثر SSL در بهینه سازی وبسایت بقیه عامل ها درجه بندی را نادیده بگیرید. بلکه بایستی در کنار این سند، به بهینه سازی فنی، بازاریابی محتوا و بقیه تاکتیک ها نیز عنایت بدهید و اقدامات مایحتاج برای افزایش عملکرد بیزنس اینترنتی خویش را اجرا دهید.

یک نکته قابل توجه!

در صورتی‌که قصد دارید تجارت اینترنتی خویش را آغاز فرمائید و یا این که در رقابت با رقیبان آموزش سئو در مشهد خویش غالب گردید، می‌توانید او‌لین گام را با تنظیم سرور مجازی آغاز فرمائید. طراحی استراتژی های seo در کنار به کارگیری از یک سرور مجازی کارکشته، شایسته ترین کاری میباشد که میتوانید برای توفیق تجارت خویش اجرا دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.