داینامیک (Dynamic) بودن وب سایت

۳ بازديد

داینامیک یا این که پویا بودن اینترنت‌تارنما، یک کدام از مفاهیم ابتدایی در طراحی وب سایت میباشد آموزش سئو مشهد که آشنایی آن بسیار التفات داراست. وقتی که وبسایت شما داینامیک باشد، نصیب‌های متفاوت آن به یکدیگر متصل می‌باشند. یعنی از جملهً هنگامی که شما یک نوشته‌ی علمی تازه در بلاگ خویش منتشر می کنید، این نوشته‌ی‌علمی در برگه اساسی وب سایت شما نیز اکران داده می‌گردد.

زمانی که وبسایت شما داینامیک باشد، بسط آن شل میباشد. ولی درصورتی که وبسایت شما استاتیک (غیر داینامیک) باشد، آن وقت اضافه کردن تجهیزات نو، وب لاگ‌نویسی و ... چندان شل نخواهد بود. پس عملاً وب سایت شما بیشتر از یک معرفی بی آلایش، کاربردی نخواهد داشت.

اما بایستی بدانید که ما در نوشته‌ی‌علمی ای کامل‌خیس، معنا تارنما استاتیک و تفاوت آن با وبسایت داینامیک را تماما توضیح داده‌ایم. پیشنهاد میکنیم برای ادراک عالی مسئله، بدین مقاله هم رمز بزنید.

وجود قابلیت وب لاگ نویسی در وب سایت
محتوا، عضو طلاق‌ناپذیر دنیا وب میباشد. زمانی شما در وبسایت خویش مطالب آموزشی در قضیه حصول و کارتان داشته باشد، یوزرها شل‌خیس به شما متکی بودن می‌نمایند. البته برای آنکه بتوانید در وبسایت خویش نوشته ی علمی منتشر نمایید، ما یحتاج میباشد که وبسایت شما از قابل وب لاگ نویسی دفاع نماید. پس در حالتی‌که قصد دارید حضوری بدون شوخی در دنیای وب داشته باشید و تنها به معرفی خویش بسنده نکنید، مطمئن گردید که تارنما شما وبلاگی داراست.

پیاده سازی ظاهری وبسایت (User Interface)
ظواهر وب سایت شما التفات اکثری داراست. ظواهر او‌لین چیزی میباشد که اعتنا یوزرها را به خویش جلب می‌نماید و می تواند اثر قابل توجهی روی آن‌ها داشته باشد. پس می بایست دقت ویژه‌ای به آن داشته باشید.

فرض فرمائید هنگامی وارد یک منزل می شوید، روش‌ی تزئین و دکور داخلی منزل مجذوبتان می‌نماید و دیگر دلتان نمی‌آید از منزل خارج بیاید. یک اینترنت‌وب سایت هم به همین صورت میباشد. درصورتی که ظواهر اینترنت‌تارنما مجذوبتان نماید و پیاده سازی گرافیکی آن را دوست داشته باشید، به‌این مفهوم میباشد که وقت بیشتری را در آن صرف خواهید کرد. ظواهر وب سایت با واژه User Interface (یا این که به اصطلاح UI) هم شناخته می گردد.

کدنویسی پاک پوسته تارنما
واپسین مساله‌ای که عالی میباشد به آن اعتنا داشت، کدنویسی پوسته میباشد. آموزش سئو در مشهد هر چقدر که یک پوسته تمیزتر و خوب نوشته گردد، گسترش آن شل‌خیس خواهد بود و با اشکالات کمتری روبرو میشود. به علاوه کدنویسی بهتر و رعایت اصول صحیح منجر داشتن سکو بهتری در گوگل هم میشود. ولی رسیدگی این مساله شاید چندان شل نباشد و حقیقتاً مورد نیاز هم وجود ندارد که وقت بسیار متعددی را صرف آن نمائید. صرفا مطمئن باشید که یک مجموعه حرفه ای وبسایت شما‌را می‌سازد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.