نحوه تعریف و استفاده از متغیرها در جاوا اسکریپت

۳۵ بازديد
اوامر به کار گیری از متغیرها در جاوا اسکریپتآموزش سئو مشهد  خیلی کاربردی هستن البته برای به کار گیری‌ی خوب و به خیر درین گویش، به تعدادی پیشنهاد برای اسم‌گذاری متغیرها نیاز داریم. هم اکنون اینجا بهت میگم چیکار کنی تا خیلی عالی بتونی از متغیرها به کار گیری کنی:

اسم‌های بهتر و معنادار
اسم‌هایی رو برای متغیرها تعیین کن که معنی خاصی داشته باشن. بهتره از اسم‌هایی به کارگیری کنی که به راحتی بتونی بفهمی متغیر چه کاری اعمال می‌ده و چه نوع اطلاعاتی رو نگه می‌داره. برای مثال، اگه می‌خوای یه متغیر برای اسم کاربران داشته باشی، می‌تونی از user_name استعمال کنی.

استعمال از camelCase
برای اسم‌گذاری متغیرها بهتره از استاندارد camelCase استعمال کنی. در استاندارد camelCase، هر کلمه و واژه به جز اولی واژه و کلمه با صحبت گرانقدر آغاز می‌شه و لغت ها با به کارگیری از حروف والا و خط چین جداگانه می‌شن. از جمله:

"myVariable", "userName", "numberOfStudents"
اجتناب از کلمه ها کلیدی
اسم متغیرها نباید با عبارات کلیدی جاوا اسکریپت تداخل داشته باشه. لغات کلیدی کلمه ها خاصی هستن که دارنده معنا خاصی در لهجه هستن و برای اجرا شغل های خاصی به کار گیری میشن. برای مثال، نمی‌تونی یه متغیری رو با اسم var، let، const، if و غیره تعریف و تمجید کنی.

اعتنا به قابلیت و امکان تلاوت و تایپ کردن
اسم متغیرها بایستی قابل قرائت و تایپ کردن باشه. از اسم‌هایی که صحیح تلفظ نمیشن یا این که طاقت فرسا و غیر قابل تشخیص هستن، بهتره پرهیز کنی. برای مثال، به کارگیری  آموزش سئو در مشهد از l تحت عنوان اسم متغیر فارغ از ارزشه، چون در بعضا جاها ممکنه با عدد 1 نادرست گرفته بشه.

استعمال از نمادها
می‌تونی از نمادهای خاصی مثل زیرخط _ یا این که علامت دلار $ در اسم متغیرها به کارگیری کنی. این نمادها بهت یاری می‌کنن که اسم متغیرها رو قابل تلاوت‌خیس و قابل تشخیص‌خیس کنن. مثلا، می‌تونی از _count یا این که $total به کار گیری کنی.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.